6

0 0 0
                                    

Şarkımı bitirdiğimde bir daha diye sesler yükseldi kalabalıktan.
Şaşırmıştım bu kadar beklemiyordum.Küçük bir kısım daha okuduktan sonra sahneden indim.
Gece henüz yeni başlıyordu.Bu kadar kendimi yormamalıydım.
Yerimi Göktuğa bıraktım.Sahnede yeniden Göktuğ vardı.Onu burda bulmak yeniden rastlamış olmak çok iyi gelmişti.
Taki başıma bu gece gelecekleri kestiremeyene kadar.
Herşey çok güzeldi.Göktuğda  yerini başka sahne arkadaşına bırakarak yanıma geldi.

Göktuğ;Sahnede söylediğin şarkı seninle bütün olmuş gibiydi.O kadar güzel okudun ki bir anda olsa geçmişe gittim.
Gülümsedi sonra.

Aslına bakarsan bende geçmişime gitmiştim.
Çocukluğuma Göktuğ elinde gitarıyla evimize gelmişti bir gün kendinden büyük gitarıyla.Merak edip ne olduğunu sorduğumda gitarım onu babam aldı.Asla yanımdan ayırmıcam büyüğünce çalıcam onu sana şarkılar söylicem demişti bana.O anım geldi aklıma o gece.Sözünü tutmuştu gitarı elinde tüm gece şarkılar söyledi bana bakarak.

Aslına bakmak gerekirse o gün çocukca konuşmamızdan sonra Göktuğ ve ailesi taşınıp başka bir şehre yerleşmişlerdi.
Bense o günden sonra hastanede yatmaya başlamıştım.Taki hastalığımdan kurtulana kadar
En güzel yaşlarımda hastaneden çıkmıştım. Yeniden bir araya geldik Göktuğuyla.
18 ve 21 yaşımda işte Göktuğla bir parkta buluşup sabahtan akşama kadar şarkılar söylediğimiz oluyordu.
O zamanlarım çok güzeldi.Belkide müzik bana iyi gelmişti.En büyük tutkumdu.Bu şekilde bir adım daha atmış oldum.
Şimdi ise 23 yaşındayım.
18 yaşımdan sonra herşey hızlanmış gibiydi.Hiçbir yaşıma yetişememiş gibi hissediyordum.Artık her şey daha net olmaya başlamıştı benim için.

- Kendi Başlığını Yaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin