11

0 0 0
                                    

Taksici;İyi akşamlar hanımefendi nereye gidiyoruz dedi?

Siz sürün lütfen ben size tarif edicem dedim sadece.Yola çıkmıştım artık uzun ve yorucu gecenin ardından kendimi yatağıma atmak için dakikalar kalmıştı.

Baya bir yol gittikten sonra sokağın başında köşede bir yerde inmem gerektiğini söyledim taksiciye.

Kenara bir yere yanaştı ödemesini yapıp iyi sabahlar diyerek indim taksiden.Sonunda evimi görmüştüm.Bu kadar mutlu olucağım hiç aklıma gelmezdi.

İndikten sonra biraz yürüdüm yan evin yangın merdiveninden çatıya çıktım.Ordanda odamın pencerenin olduğu yere yavaş adımlarla ilerledim.
Penceremin önüne geldim. Camımı ittirip açtım.Ayağımı camın pervazına attım.Kendimi yukarıya çektim.Odamın içine adımımı atıp içeriye girdim.Sessizce penceremin camını kapattım.Banyoya geçtim.Işıkları açtım.Uzun süre kendime baktım aynada üstüm başım kandı.Üzerimi çıkarıp lavabonun içine attım.Ellerim hala kan içindeydi kurumuştu.Ellerimi yıkadım önce sonra yüzümü yıkadım.Kendime bir türlü gelemiyordum.Gidip odamın kapısını kilitledim kendimi ılık duşun altına bıraktım.Saatlerce olanı biteni düşündüm.Gözlerimi her kapattığım da kanlı hali gözümün önüne geliyordu.
Duşumu alıp bir an önce uyumak istedim.Duştan çıktım.Kanlı elbisemi de bir poşetin içine koyup ortalıktan kaldırdım.Gül teyzem bulmasın diye yok etmek zorundaydım.Onun bulamıcağı bir yere kaldırdım.
Saçlarımı kurutup yatağıma uzandım.Tavanı bir süre izledim.Ya benimde başıma bir şey gelseydi  diye düşündüm.
Senin için  dua edicem umarım bir an önce iyileşirsin adını bilmediğim kişi.
Uyumalıydım sabaha bişey kalmamıştı.Uzandım yatağıma.Gözlerimi kapattım uykuya daldım.

- Kendi Başlığını Yaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin