Cassie
Isi lipește fruntea de a mea si imi sopteste la ureche:
-Stiu ca si tu simti ceva pentru mine,Cassie. Nu te impotrivi.
In momentul in care i-am simtit respiratia fierbinte aproape de urechea mea,am simtit fluturasi in stomac. Acesta ma priveste intens si cu buricul degetelor imi mangaie obrazul,provocandu-mi furnicaturi in tot corpul. Daca nu as fi avut mainile pe umerii lui ca sa ma sprijin si sa-mi tin echilibrul,probabil ca m-as fi prabusit la pamant,pentru ca imi simteam picioarele ca gelatina.
Daca simpla lui atingere imi provoca astfel de stari ma intreb ce as fi simtit daca m-ar fi sarutat din nou,pentru a treia oara.
-Pentru prima data in viata ta,lasa-te dusa de val. Nu te mai gandi la consecinte si asculta-ti inima. Risca! imi zise el,zambind.
Oftez si fara sa mai stau pe ganduri ma ridic pe varfuri si il sarut scurt pe buze. Acesta isi inconjoara mainile in jurul mijlocului meu ,tragandu-ma mai aproape de el si adanceste sarutul.
O mana si-o impleteste in parul meu blond,rasfirandu-l,iar acum limba lui imi lingea buza de jos,asteptand sa-i ofer accesul. Fara sa mai stau pe ganduri,ma execut ,iar in momentul in care limbile noastre ni se ating,incepem amandoi sa gemem de placere. Acum limbile noastre dansau un tango nebun. In cele din urma,cand ramanem fara aer,ne oprim si ne privim intens,fara sa mai zicem nimic.
Eric isi lipeste fruntea de a mea,zambind si ma intreba astfel,cu o urma de speranta in glas,intrerupand linistea apasatoare dintre noi:
-Asta inseamna ca suntem impreuna,nu?
-Da.
-Dar cum ramane cu Ben? Va suferi cand va afla, imi zise el ingrijorat.
-Cel mai bine ar fi sa vorbesc eu cu el in particular. Cu timpul,cred ca se va obisnui cu ideea si ii va trece,ii zic eu
-Stiam eu,zise Ben,intrerupandu-ne conversatia,privindu-ne neincrezator.
Si fara sa mai zica ceva,pleaca ,fara a mai arunca o privire in urma.
Decid sa alerg spre el,incercand sa-l prind din urma:
-Ben! Asteapta!strig eu in urma lui.
Acesta pana la urma se opreste si ma priveste ranit. Isi baga mainile in buzunar si ofteaza,asteptand sa incep conversatia:
-Imi pare rau ca mi-a luat atat de mult timp sa iau o decizie si imi pare rau ,pentru ca te-am ranit. Nu asta a fost intentia mea,ii marturisesc eu trista.
-Deci,sa inteleg ca esti cu Eric acum? ma intreaba el trist.
-Da,m-am indragostit de el . Acum imi dau seama ca ceea ce simt pentru el nu se compara cu ceea ce simt sau simteam pentru tine. Da,mi-a placut de tine,recunosc. Acum un an tot ceea ce-mi doream era sa fiu impreuna cu tine si cand in sfarsit s-a intamplat asta am inteles ca nu esti persoana potrivita pentru mine. Nu o lua personal,esti o persoana minunata si orice fata ar fi norocoasa sa fie impreuna cu tine. Eu am fost fericita cu tine cat timp a durat,ii explic eu.
Acesta incepe sa planga in hohote si eu il privesc indurerata. Nu am vrut sa-l ranesc. I-am spus doar adevarul. Poate ca e mai bine ca a aflat acum si nu mai tarziu.
Ben ma ia prin surprindere,deoarece se apropie de mine si ma ia in brate. Nu-l resping,deoarece nu voiam sa-i ranesc si mai mult sentimentele si il imbratisez si eu,mangaindu-i spatele.-Imi pare rau,ii soptesc eu la ureche.
Cand incerc sa ma eliberez din stransoarea lui,acesta nu ma lasa si imi strange si mai mult mijlocul:
-Pot sa raman asa cateva minute,te rog? ma implora el trist
-Sigur. Si daca nu mai suntem impreuna asta nu inseamna ca nu putem fi prieteni,sa stii. Tot vreau sa faci parte din viata mea,ii zic eu.
-Bine,zise el, zambind slab, stergandu-si lacrimile.
In cele din urma, imi da drumul si nu mai zice nimic,apoi se duce la ceilalti care observasera ca plansese. Isi dau seama ca ceva era in neregula cu el,pentru ca il intreaba ce a patit,iar el le povesteste.
Tris si Jessica se asaza langa mine,incercand sa ma consoleze.
-Deci,acum esti impreuna cu Eric? ma intreaba Jessica curioasa.
-Da,m-am indragostit de el. Desigur,lui inca nu i-am zis asta. Stiu ca ma place,insa nu stiu daca e si el indragostit de mine. Cred ca e prea devreme sa-l intreb asta,ii zic eu.
-Sunt sigura ca si el simte acelasi lucru. Nu orice baiat ar fi in stare sa faca atatea sacrificii pentru o fata oarecare,imi zise si Tris,zambind.
-Si cum ramane cu Ben? Ati ramas doar prieteni? ma intreaba Jessica
Brusc,o interesa subiectul ,,Ben,,.
-Da. Cred ca e mai bine asa. Daca nu as fi ales,ar fi suferit amandoi si ar fi crezut ca ma joc cu sentimentele amandurora. Macar daca am spus adevarul,nu va mai exista acea confuzie si nu vor mai fi conflicte intre Eric si Ben,ii zic eu .
-Inseamna ca ti-ai ascultat inima pentru prima data,zise si Jessica,zambind.
-Da,asa se pare.
Tris
Am mai continuat sa discut cu Jessica si Cassie,insa in cele din urma,cand s-a facut tarziu,amandoua s-au dus la culcare,lasandu-ma singura cu gandurile mele.
Ma bucur pentru Cassie,se vede ca e fericita,mai fericita decat a fost cu Ben,trebuia sa recunosc asta. Insa imi pare rau de Ben,este un baiat minunat si acum are inima franta.Sper sa-i treaca cu timpul. Jessica imi da uneori impresia ca il cam place pe Ben,pentru ca il aduce deseori in discutie si am surprins-o de cateva ori,privindu-l.Din pacate,el nu parea sa-i acorde atentie,fiind parca blocat in lumea lui,nefiind atent la conversatiile din jurul lui.
Deodata,cineva se asaza langa mine. Era chiar Tim. Oare ce voia sa vorbeasca cu mine?
-Cred ca si tu ai auzit ce s-a intamplat,nu?De ce e Ben atat de suparat,imi zise Tim,incercand sa faca conversatie.
-Da,Cassie mi-a spus. Imi pare rau pentru Ben. Chiar si asa,daca l-ar fi ales pe Ben,ar fi suferit Eric si tot ar fi fost neplacut,ii zic eu.
-O sa-i treaca lui Ben,cu timpul. Trebuie doar sa se impace cu ideea ca ea nu ar mai putea fi niciodata a lui. Poate asa va invata din greseli si nu va mai fi atat de posesiv si gelos cu noua lui iubita,imi zise el,oftand.
-Da,cu totii invatam din greseli. Ca tot veni vorba de greseli... Tim,imi pare rau ca te-am judecat gresit in tot acest timp...N-am mai vrut sa mai ies cu tine la a 2 a intalnire ,pentru ca mi s-a parut ca ai fost prea direct,adica m-ai sarutat si m-ai pipait din prima si nu-mi place asta.Ar fi trebuit sa-ti spun de la inceput,nu acum,ii zic eu,schimband subiectul.
-Mie imi pare rau,pentru ca m-am comportat astfel.Sper sa ma ierti si sa-mi mai acorzi a 2 a sansa. Promit ca ma voi revansa... Asta daca vrei... Ei bine,vrei?ma intreaba el cu o urma de speranta in glas.
-Da,insa cred ca ar fi mai bine sa fim prieteni deocamdata. As vrea sa te cunosc mai bine. Daca ne potrivim,poate cine stie,ii zic eu zambind.
Acesta imi face cu ochiul si imi zambeste,apoi ma saruta pe obraz,luandu-ma prin surprindere:
-Pentru ce a fost asta?il intreb eu chicotind.
-Scuza-ma,nu m-am putut abtine,zise el,zambind copilareste.
Apoi se duce la cei 2 baieti,fara sa mai zica nimic.
Tim m-a facut sa cred ca orice om merita a 2 a sansa. Si el e unul dintre ei.
Apoi,ma duc si eu la culcare si adorm,cu un zambet urias pe fata.
To be continued.
La media Cassie si Eric.
CITEȘTI
O atractie explozivă
RomanceCassie Smith era o adolescenta normala de 16 ani,singurele ei griji fiind notele obtinute la scoala si pasiunea secreta pe care o are pentru colegul ei,Ben. Insa totul se schimba in momentul in care il intalneste pe el si odata cu aparitia lui inc...