Eric
-Deranjez cumva? intreba Ben,incruntandu-se la mine si si încrucisandu-si bratele in acelasi timp,bagandu-se între mine si Cassie. Imi dau ochii peste cap si oftez,fara sa mai zic nimic.
Cassie se uita in pamant,neindraznind sa ma mai priveasca in ochi.
-Nu,noi doar...vorbeam,zise Cassie stanjenita.
-Imi vine greu sa cred asta,mai ales cand vine vorba de el,zise el,zambindu-mi batjocoritor.
-Iar incepi sa-ti faci scenarii în cap, Parish?il intreb eu ironic,provocându-l.
Ben e pe cale sa mi dea un pumn in fata,insa Cassie il opreste,punandu-se in fata mea,aparandu-ma.
-Termina,Ben!Nu s-a intamplat nimic.Nu ar trebui sa ai dubii
-Normal,ca am dubii,Cassie. Aceste dubii au inceput in momentul in care a avut tupeul sa te sarute de fata cu mine!Si nu e vorba ca n-am incredere in tine,nu am incredere in el. Cine stie ce ti va face cand veti fi singuri?zise el ingrijorat,bagandu-si mainile in par.
-Ben,deja exagerezi! Nu m-ar rani niciodata,stii asta. Azi ne-a salvat.
Si-a riscat propria viata,pentru ca noi sa iesim din acea cabana teferi si nevatamati.
-Sunt sigur ca a facut acest lucru doar ca sa-ti castige increderea si sa te manipuleze mai usor,zise el,privindu-ma cu ura.
-Ce vrei sa spui cu asta?Ca sunt naiva si usor influentabila?il intreba ea furioasa.
-Nu,spun doar ca esti nehotarata si nu stii ce vrei!M-am saturat sa te joci cu sentimentele mele ,Cassie.
De fiecare data cand te vad impreuna cu Eric ma doare. Nu mai suport,zise el,incercand sa se abtina cu greu sa nu planga in fata noastra.
Imi era mila de el,sincer,chiar daca in tot acest timp s-a comportat ca un nesimtit cu mine.
-Atunci poate ar fi mai bine sa ne despartim!M-am saturat de crizele tale de gelozie. In plus,daca nu ai incredere in mine ce rost mai are sa ne continuam relatia,zise ea,abtinandu-se sa nu planga.
-Poate asa ar trebui. Multumesc mult pentru aceasta seara frumoasa,Cassie.Mi-ai facut-o memorabila,zise el furios.
Cu buricul degetelor isi sterge lacrimile care i se prelingeau pe obraz,apoi se intoarce cu spatele la noi,fara sa mai zica nimic ,apoi in cele din urma pleaca,lasandu-ne singuri.
-Cassie,nu trebuia sa te desparti de el doar pentru ca e gelos. Se vede ca intr-adevar ține la tine si nu vrea sa te piarda. Ii inteleg ingrijorarea,pentru ca si eu sunt baiat si inteleg cum se simte,ii sugerez eu.
-Nu m-am despartit de el doar din cauza asta..A avut dreptate in privinta unui lucru,imi zise ea,evitând sa ma mai priveasca in ochi.
-Si anume? o intreb eu curios,ridicandu-i barbia,fortand-o sa ma priveasca in ochi.
-Sunt nehotarata si de cand a inceput Apocalipsa m-am simtit mai confuza ca niciodata,imi marturisi ea,privindu-ma in ochi.
-Ce vrei sa spui? o intreb confuz.
-Imi pare rau,dar nu pot sa-ti spun.
E prea jenant,zise ea oftand.
-Nu-i nimic,e in regula. Nu trebuie sa-mi spui,daca nu vrei,ii zic eu bland,mangaindu-i obrazul si stergandu-i cu buricul degetelor lacrimile care i se prelingeau pe obraz.
Fara sa mai stea pe ganduri,ma ia din nou in brate,imbratisandu-ma strans,luandu-ma prin surprindere. Era atat de aproape de mine incat imi puteam simti bataile inimii care bateau foarte tare.
Aceasta isi pune capul pe pieptul meu si in cele din urma spune:
-Stiai ca inima iti bate foarte tare?ma intreba ea,zambind.
-Asta,pentru ca tu ai acest efect asupra mea,ii zic eu zambind.
Ii sarut usor fruntea,luand-o prin surprindere.
-Pentru ce a fost asta?ma intreaba ea curioasa,ridicandu-si capul de pe pieptul meu.
-Asa am simtit.Vreau doar sa iti spun ca indiferent ce se va intampla,iti voi fi mereu alaturi.
Fie ca vei vrea sa fii singura sau cu Ben sau daca vei avea nevoie de un umar pe care sa plangi,eu voi fi acolo,ii zic eu,dandu-i o suvita de par la o parte.
-Multumesc,pentru ca imi esti mereu alaturi,Eric.Apreciez,zise ea,zambindu-mi.
Ii mangai mana usor,zambindu-i.
Aceasta imi face cu mana,inainte de a se baga in sacul ei de dormit.
O urmez si ma bag si eu in sacul de dormit. Ben era si el in sacul lui de dormit si nu parea prea fericit.
Il inteleg,maine le voi sugera amandurora sa vorbeasca si sa-si rezolve neintelegerile,pentru ca ma doare sa-i vad pe amandoi suferind.
Cassie.
Dimineata urmatoare,sunt trezita de Tris,care ma inghiontea in coaste,trezindu-ma.
-Ce este,Tris? Nu ai somn?o intreb eu enervata,frecandu-mi ochii.
-Nu puteam sa dorm. Aseara v-am vazut pe tine si pe Ben certandu-va ,apoi dupa ce a plecat Ben,tu si Eric v-ati imbratisat.
Ce s-a intamplat?ma intreaba ea curioasa.
-Eu si Ben ne-am despartit,iar Eric a incercat sa ma consoleze. De fapt,eu l-am luat in brate,insa nu m-a respins.
-Nu-i de mirare ca Ben era supărat.
-Nu s-a enervat,pentru ca m-a vazut imbratisandu-l pe Ben,ci din contra ,s-a enervat in momentul in care ne-a vazut pe mine si pe Eric, fiiind foarte apropiati,ii povestesc eu.
-Cat de apropiati?ma intreaba ea,zambind.
-Daca nu ar fi venit Ben cred ca ne-am fi sarutat,ii soptesc eu la ureche.
Tris incepe sa urle de fericire,trezindu-i pe toti.
-Doamne,Tris! Ce nebuna esti!ii zic eu amuzata.
-Cand Eric m-a tinut in brate m-am simtit in siguranta,stii?ii soptesc eu la ureche,deoarece nu voiam ca nimeni sa ne asculte conversatia.
-Te inteleg. Poate ca e bine ca tu si Ben v-ati despartit,pentru ca asa nu va mai avea impresia ca te joci cu sentimentele lui.
-Nu stiu daca a fost o decizie buna.
Cred ca am spus asta la nervi,pentru ca devenise prea gelos si nu mai suportam,ii zic eu.
-Regreti ca te-ai despartit de el?
-Da...Nu.. Nu stiu...Niciodata nu m-am mai simtit atat de confuza,ii zic eu,bagandu-mi mana in parul meu blond si muscandu-mi buza de jos,nehotarata
-Eu cred ca ar trebui sa te gandesti foarte bine inainte de a lua o decizie. Insa un lucru e cert,cred ca ambii baieti se vor chinui sa ti castige inima,imi zise ea,facandu-mi cu ochiul si zambindu-mi.
-Cassie,pot sa vorbesc putin cu tine,te rog?ma intreaba o voce bărbătească care avea un accent italienesc care imi era familiar.
Nu trebuia sa ma intorc ca sa vad cine era,pentru ca stiam deja raspunsul. Era chiar Eric care parea foarte emoționat.Mainile lui erau bagate in buzunar,incercand sa para nonsalant,insa stiam ca avea emotii,deoarece ii tremura vocea.
-Sigur,ii zic eu,zambind.
Inainte de a pleca si a ne lasa singuri,Tris imi face cu ochiul,apoi se duce la Tim.
Cand ajungem langa lac si Eric se asigura ca nu ne vede nimeni si ca avem parte de putina intimitate,se mai relaxeaza.
-Despre ce vrei sa vorbim,Eric?il intreb eu curioasa,spargand linistea apasatoare dintre noi.
-Cred ca ar trebui sa te impaci cu Ben.Adica nu suport sa te vad suferind. Ma doare,imi marturisi el.
-Si daca nu vreau asta? ii zic eu.
Aceasta se uita la mine uimit,nevenindu-i sa creada ce aude.
-Ce vrei sa spui?Credeam ca il iubesti!imi zise el.
-Asa credeam si eu.. Adica imi place de el,insa nu-i pot spune ca il iubesc,daca nu simt asta. De fapt,n-am mai simtit pentru nimeni asta,asa ca nu stiu cum e,ii marturisesc eu stanjenita.
-Inteleg.
-Si tie,daca iti place de mine,de ce vrei asa de mult sa ma impingi in bratele lui?il intreb eu confuza,ridicandu-mi o spranceana.
-Nu vreau asta. Insa prefer sa te vad fericita decat sa te vad suferind si daca Ben te face fericita si nu eu,e ok.Chiar daca ma doare asta si ma doare sa va vad impreuna...atunci asa sa fie,murmura el,privindu-ma drept in ochi.
-Cred ca ar trebui sa plecam.Ceilalti probabil se intreaba pe unde suntem,ii zic eu rosind,intrerupand contactul vizual .
Ma privea atat de intens,incat imi era rusine sa-l mai privesc in ochi.
-Nu pana nu fac asta.Scuze,stiu ca ti-am promis ca n-o sa mai fac asta,fara consimțământul tau,insa nu ma mai pot abtine. Daca ma vei plesni inca o data,ei bine,ma voi opri. Nu vreau sa te fortez,imi zise el.
Se apropie de mine si isi inconjoara mainile in jurul mijlocului meu,strangandu-ma la pieptul lui. Simpla lui atingere imi provoca furnicaturi in tot corpul. Ma tinea foarte delicat in bratele lui puternice de parca as fi fost o papusa de portelan care se va sparge cu fiecare miscare gresita.
Se apleaca usor spre fata mea,iar eu ma ridic pe varfuri pentru a ajunge la el,punandu-mi mainile pe umerii lui,deoarece eram micuta in comparatie cu el.
Ma saruta usor pe buze timp de cateva secunde,apoi se retrage,deschizandu-si ochii,privindu-ma intens,așteptând o reactie din partea mea. Vazand ca nu l-am plesnit pana acum,ma saruta din nou,de data asta mult mai pasional,lipindu-ma de pieptul lui.
Imi inconjor mainile in jurul gatului lui,raspunzandu-i la sarut.
Cu timpul, sarutul devine mai pasional,iar atunci cand limba lui o atinge pe a mea imi simteam genunchii ca gelatina. Incep sa gem in gura lui,facandu-l sa chicoteasca.Peste ceva timp,ne oprim,deoarece ramanem fara aer.
Imi puteam simti fata rosie ca focul si imi era prea jena ca sa-l mai privesc in ochi.
Eric imi ridica barbia,fortandu-ma sa-l privesc in ochi.
-Mai,mai,mai,ce avem noi aici?2 porumbei. Ma mir ca Ben nu e aici ca sa-si vada iubita,inselandu-l,zise o voce pitigaiata,intrerupandu-ne momentul.
Era chiar Maya.
Era clar ca nu mai eram in siguranta in padure si va trebui sa ne gasim un alt loc mai sigur in care sa nu ne mai gaseasca.
To be continued..
La media Eric si Cassie.
CITEȘTI
O atractie explozivă
RomanceCassie Smith era o adolescenta normala de 16 ani,singurele ei griji fiind notele obtinute la scoala si pasiunea secreta pe care o are pentru colegul ei,Ben. Insa totul se schimba in momentul in care il intalneste pe el si odata cu aparitia lui inc...