Cassie
In momentul in care l-am vazut pe Eric,prabusindu-se pe pamant,pierandu-si cunoștința,inima mi a stat pe loc.
Ma apropii incet de el si observ ca umarul ii sangera. Cred ca a fost împușcat data trecuta cand a incercat sa ma salveze,insa nu a avut grijă de rana lui la timp si s-a agravat. Mai ramanea un singur lucru de facut,trebuia sa am grija de rana lui,altfel se va infecta.
In acel moment nu-mi pasa ca Ben se incrunta la mine,comportandu-se ca un iubit gelos,desi nu mai era cazul,trebuia sa trec peste gelozia lui si sa-l vindec pe Eric,asa ca ignor privirile pe care Ben mi le arunca si ma apuc de treaba. Ii dau usor tricoul jos de pe el si ma abtin cu greu sa nu ma holbez la patratelele lui bine lucrate. Acum nu era momentul potrivit sa visez cu ochii deschisi,trebuia sa-i scot glontul din umar. Imi iau rucsacul care se afla langa sacul meu de dormit si scot de acolo o trusa de prim-ajutor. Din ea scot o penseta medicala si incerc sa indepartez glontul din umarul lui.
-Te va ustura putin,ii soptesc eu atunci cand ii pun spirt pe rana si apoi ii sterg sangele de pe umar,folosind o vata.
Probabil ca nu ma auzea,pentru ca inca nu-si recăpătase cunoștința.
Chiar si asa nu l-am parasit si am stat langa el,asteptand sa se trezească. In cele din urma am adormit cu capul pe umarul lui sanatos.
Peste ceva timp,il simt trezindu-se,pentru ca incepe sa se agite si atunci cand incearca sa si intinda bratele care ii amortisera observa ca nu poate sa faca asta,pentru ca aveam capul pe umarul lui. Ma priveste,apoi imi arunca unul dintre zambetele lui de milioane.
-Cum te mai simti?il intreb eu ingrijorata.
-Mult mai bine. Mersi ca ai avut grija de mine,imi zise el,făcându-mi cu ochiul.
Ii inmanez tricoul ,iar acesta se ridica si si-l pune la loc.
-Imi pare rau ca nu ti-am zis mai devreme ca sunt ranit.Nu voiam sa te ingrijorez,imi zise el,stanjenit,frecandu-si gatul care ii amortise.
-Sa-mi spui daca te doare ceva data viitoare,ok? Cu totii au fost ingrijorati,chiar si Ben,ii zic eu.
Aceasta se uita surprins la mine la auzul numelui lui Ben si isi ridica o spranceana.
-Credeam ca ma urăște.
-Nu fi prostut. Chiar daca intre voi doi s-a format un fel de rivalitate din cauza mea asta nu inseamna ca te uraste sau ca te considera un dusman. Ben nu e asa,ii explic tu.
-De unde stii?Ai fost impreuna cu el doar o săptămână,imi zise el cu o urma de gelozie in glas.
-Iti vine sa crezi sau nu,dar il stiu de un an de zile. Am fost colegi de clasa,ii zic eu. Cu toate astea,nu vorbeam prea mult. Insa stiu ca nu e o persoana groaznica. In schimb Sarah si Maya...
La auzul numelor celor 2 nebune,Eric se incrunta si se stramba scarbit.
-Nu e greu sa-ti dai seama ca au o personalitate neplacuta,sa nu mai vorbim de creier. Le lipseste o doaga,imi zise el razand.
Rasul lui era ca o melodie pentru urechile mele,iar vocea lui groasa imi provoca fluturasi in stomac pe care incerc sa-i ignor.
Dau din cap,aprobator,nestiind ce sa mai zic.
Eric incearca sa sparga linistea apasatoare ce se asternuse intre noi si imi spune astfel.
-Multumesc pentru tot. Nu stiu ce m-as fi facut fara tine.
Apoi,face ceva total neașteptat.
Ma ia in brate,luandu-ma prin surprindere,strangandu-ma la pieptul lui. In bratele lui ma simteam in siguranta. Oftez si ii inspir parfumul care mirosea a menta. Dupa aceea,ma saruta pe frunte,fara sa mai rostească vreun cuvant. Cu coada ochiului il vad pe Ben care se incrunta la noi,vazandu-ne imbratisati. Parea ranit si dezamagit si dintr-un motiv ciudat ma simteam vinovată pentru ceea ce faceam,chiar daca m-am despartit de el.
Il vad cum se apropie de noi, tusind sec, intrerupandu-ne momentul:
-Cassie,pot sa vorbesc cu tine in particular? ma intreaba Ben cu o urma de speranta in glas.Arunc o privire spre Eric care se incrunta la Ben si isi incrucisa mainile.
-Desigur,ii zic eu ,zambind slab.
Eric ma ia de mana,incercand sa ma oprească,insa Ben ma ia de mana stanga,tragandu-ma si el la randul lui.
-Cassie nu pare sa aiba dispozitia necesara ca sa vorbeasca cu tine,ii zise Eric.
-Te cheama cumva Cassie?Atunci de ce vorbesti in numele ei? Stai linistit,doar o sa vorbim ca sa lamurim lucrurile,ii zise Ben,serios.
Eric se uita la mine,privindu-ma ingrijirat.
Il asigur ca totul e bine si imi retrag ambele maini,asigurandu-ma ca niciunul dintre ei nu ma mai tinea de mana.
Slava Cerului ca nu s-au luat din nou la bataie ca altfel ar fi trebuit sa intervin din nou si n-aveam chef.
Ben se uita la mine ganditor inainte de a zice ceva si ofteaza si pana la urma ma intreaba:
-Tu si Eric sunteti impreuna?
Vocea ii tremura din cauza emotiilor si isi baga mainile in buzunar,incercand sa para nonsalant. Un gest pe care si Eric obișnuia sa-l faca.Probabil ca spera ca eu sa fiu singura ca sa se impace cu mine.
-Nu stiu ce sa-ti spun,sincer. E adevarat ca suntem mai apropiați ca inainte,nu vreau sa te mint. M-a sarutat o data,inainte sa fim rapiti de Sarah si Maya,insa de atunci niciunul dintre noi n-a mai adus în discutie sarutul.Adevarul e ca am sentimente pentru amandoi si nu stiu ce sa fac si pe cine sa aleg,ii mărturisesc eu.
-Ma bucur ca ai fost sincera cu mine,Cassie. Indiferent pe cine vei alege vreau doar sa fii fericita si iti promit ca nu ma vei pierde niciodata,imi zise el,zambindu-mi slab.
Ma ridic pe varfuri si il sarut pe obraz,luandu-l prin surprindere.-Ma bucur ca intelegi asta. As vrea sa iau decizia in timp si nu as vrea sa ma fortati,nici tu,nici Eric,ii zic eu.
Cu coada ochiului il vad pe Eric care se uita la noi ranit si confuz.Probabil credea ca m-am impacat cu Ben. Trebuie sa-i spun adevarul ca sa nu interpreteze gresit.
Ii fac cu mana lui Ben si ma indrept spre Eric:
-Deci,tu si Ben v-ati impacat?ma intreaba el,incercand sa para nepasator,insa stiam ca de fapt il durea faptul ca a fost martor la acea scena.
-Nu,nu ne-am impacat. I-am explicat ca am sentimente pentru voi amandoi si ca ma voi decide in timp.Nu vreau sa va dau sperante false.
-Atunci de ce l-ai sarutat pe obraz?ma intreaba el.
Din tonul vocii lui puteam simti ca era gelos si in acelasi timp ranit.
-A fost mai degraba un pupic prietenos,ii explic eu.
Deodata,auzim un fosnet al frunzelor. Probabil ca cineva ne urmarea si ne asculta conversatia,ascunzându-se in spatele frunzelor. Eric isi pune un deget la buze,spunându-mi sa nu mai zic nimic,ca suntem urmariti,iar eu dau din cap.
Ma ia de mana si ne ascundem in spatele unui copac,asteptand ca acea persoana sa iasa din ascunzatoare. Spre surprinderea noastra, din ascunzatoare iese o fata satena cu ochii verzi care parea sa aiba aceeasi varsta ca mine. Din fericire,nu erau cele 2 nebune,Sarah si Maya care voiau sa ne elimine.
-Puteti sa iesiti din ascunzatoare.
Nu va fac nimic,ne zise ea,zambindu-ne.
To be continued....
La media Eric si Cassie.Mai sus un personaj nou.
Danielle Campbell as Jessica.
CITEȘTI
O atractie explozivă
RomanceCassie Smith era o adolescenta normala de 16 ani,singurele ei griji fiind notele obtinute la scoala si pasiunea secreta pe care o are pentru colegul ei,Ben. Insa totul se schimba in momentul in care il intalneste pe el si odata cu aparitia lui inc...