Capitolul 14: Sfarsitul Apocalipsei

29 3 0
                                    

Eric
-Prea târziu!Doar nu credeati ca o sa o lasam singura pe Cassie,nesupravegheata,nu? Ei bine,v-ati inselat,zise Sarah,zambindu-ne batjocoritor.
Maya ne priveste cu mila,insa nu ne zice nimic. Era prima data cand ne privea astfel.Oare regreta ceea ce a facut pana acum si simte compasiune fata de noi?Pentru ca imi vine greu sa cred asta.
Apoi,fara sa mai stea pe ganduri,Sarah scoate arma din buzunar si incearca sa ne  impuste,insa ne ferim toti,evitand glontul.Insa a 2 oara nu mai am acelasi noroc,deoarece unul dintre acestea imi atinge bratul,ranindu-ma putin.  Imi musc buza de jos,incercand sa-mi inabusesc  gemetele de durere ca sa nu atrag atentia asupra mea si pentru a nu le arata lui Maya si Sarah ca eram ranit si ca astfel erau avantajate . In  plus,nu voiam sa o ingrijorez si pe Cassie,care era deja speriata. Cu celalalt brat sanatos imi scot pistolul din buzunar si o impusc pe Sarah,nimerind-o in sold. Aceasta isi duce mana la rana si se minuneaza cand vede ca locul ii sangera.

-Imposibil!Ar trebui sa fiu nemuritoare! De ce sangerez? zise aceasta uimita.

- Pentru ca nu esti cu nimic mai presus decat noi! ii zic eu indignat . Si pentru ca ti-ai cautat-o cu lumanarea. Vrei sa ne vezi morti?Ei bine,prinde-ne mai intai.

Tocmai cand era pe punctul de o impusca pe Cassie, Maya se pune in fata ei,aparand-o ,luandu-ma prin surprindere ,iar glontul o nimereste pe ea in locul lui Cassie. Totul se intamplase prea repede,niciunul dintre noi nu a avut timp sa reactioneze. Daca Maya nu s ar fi pus in fata lui Cassie,acolo aceasta ar fi zacut intr-o balta de sange in locul Mayei.  Desi nu voiam sa recunosc asta,ii eram recunoscator Mayei pentru ca a salvat-o pe Cassie si pentru ca s-a sacrificat pentru ea. Daca nu ar fi facut asta,Cassie ar fi avut aceeasi soarta ca Maya si nu stiu ce as fi facut,deoarece nu pot sa traiesc fara ea. O iubesc  prea mult . Cand aceasta Apocalisa se va sfarsi ii voi spune ce simt. Nu mai vreau sa astept.

-De ce ai facut asta,Maya?De ce te-ai sacrificat pentru mine?Credeam ca ma urasti,ii zise Cassie uimita.

Sarah  o priveste uimita pe Maya,nevenindu-i sa creada ochilor ca s-a sacrificat pentru Cassie,stiind ca o uraste.

-Pentru ca nu meriti sa mori. Niciunul dintre voi nu merita asta. In schimb,pe de alta parte,eu merit sa mor. Am facut numai lucruri groaznice intreaga mea viata. M-am culcat cu diferiti baieti,inclusiv un profesor pentru note mari , m-am imbracat provocator astfel nimeni nu m-a luat niciodata in serios,nu am avut niciodata prieteni adevarati sau un iubit adevarat ,iar cand a inceput Apocalipsa am facut lucruri pe care le regret. Regret ca l-am violat pe acel baiat. Regret ca am ranit atatia oamenii nevinovati. Insa nu  regret un singur lucru. Si anume faptul ca pentru prima data am facut ceva corect. Si anume:faptul ca m-am sacrificat pentru tine  Nu meriti sa mori astfel .Macar acum imi pot revedea parintii in cer,ii zise aceasta,privind spre cer,ducandu-si o mana la stomac,incercand sa opreasca sangerarea.

Cu fiecare secunda  care trecea,respira din ce in ce mai sacadat,semn ca nu mai are mult de trait.

Apoi,dupa ceva timp,isi inchide ochii si nu se mai misca,semn ca murise. Inca mai puteam vedea cateva lacrimile de ale ei pe obraz. Cassie se pune in genunchi si ii sterge lacrimile cu bluza ei .

In acel moment am inteles ca Maya nu era o persoana atat de ingrozitoare pe cat credeam. La urma urmei,regreta ceea ce a facut  in trecut si ca s-a comportat ca o fata de moravuri usoare .  Mai avea si bunatate in ea,deoarece s-a sacrificat pentru Cassie. In schimb,Sarah era complet lipsita de umanitate si nu ma surprinde acest lucru,avand in vedere ca face parte din ceilalti.

-Nu ti pare rau ca prietena ta a murit? o intreb eu pe Sarah furios,ridicandu-mi o spranceana.

-Nu,la urma urmei cu totii murim la un moment dat.Oricum m-as fi descotorosit de ea cand as fi terminat cu voi. A fost alegerea ei sa se sacrifice pentru Cassie,deci a ales sa moara mai devreme decat planuiam eu,zise ea,zambind rautacios,aratandu-si dintii strambi.

Auzind una ca asta,o privesc scarbit si incep sa o impusc in nestire,folosindu-mi toate gloantele.

Nu merita sa traiasca,avand in vedere ca ne-a facut mult rau in tot acest timp. Aceasta se prabuseste pe pamant,zacand intr-o balta de sange,apoi isi inchide ochii odata pentru totdeauna.

-S-a terminat?ma intreaba Cassie cu o urma de speranta in glas,venind spre mine.

-S-a terminat. In sfarsit am scapat de Apocalipsa,ii zic eu,zambind.

Aceasta imi sare in brate,iar eu o imbratisez strans,afundandu-mi nasul in parul ei care mirosea a mere.Apoi o sarut pasional,nepasandu-mi ca ceilalti erau de fata si ne zambeau cu subinteles,toti in afara de Ben care ne privea trist si indurerat.

-Esti ranit,imi zise Cassie ingrijorata,observand ca imi sangera bratul.

-Nu este grav. Imi va trece,ii zic eu,mangaindu-i obrazul.

-Cand vom ajunge in padure,voi avea grija de rana ta,imi zise ea,atingandu-mi bratul.

-Bine,ii zic eu,zambindu-i .

Cassie ma ia de mana si ne indreptam toti spre padure alaturi de prietenii nostri. 

Cu coada ochiului,o vad pe Jessica care ii pune o mana pe umar lui Ben,incercand sa-l consoleze. Apoi,sunt surprins de faptul ca Ben o ia in brate pe Jessica,spre surprinderea mea,strangand-o puternic,plangand in hohote.  Iar langa ei se aflau si Tim si Tris care nu ziceau nimic,doar se uitau unul la celalalt. Deodata, Tim o saruta scurt pe Tris,luand-o prin surprindere.

In cele din urma,il saruta si ea inapoi,raspunzandu-i la sarut. Sunt fericit pentru ei. Sper ca Ben va trece in cele din urma peste si ca va fi cu Jessica,deoarece era evident ca tinea la el si ca il placea cu adevarat.

Ajunsi in padure,Cassie are grija de rana mea ,asa cum a promis,bandajandu-mi bratul.

Cand termina,o privesc intens in ochi,iar aceasta isi duce un deget spre buza mea de jos,mangaindu-mi-o,facandu-ma sa zambesc.

Cand termina,o privesc intens in ochi,iar aceasta isi duce un deget spre buza mea de jos,mangaindu-mi-o,facandu-ma sa zambesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Mereu m-au atras ochii tai .Sunt asa de expresivi,imi marturisi ea,zambind.

-Te iubesc,ii soptesc eu la ureche,luand-o prin surprindere.

Aceasta roseste,evitand sa ma mai priveasca in ochi. Ii ridic barbia,facand-o sa ma priveasca.

-Si eu te iubesc. Mi-a fost teama sa-ti spun asta,crezand ca nu vei simti acelasi lucru ca si mine,imi zise ea,zambind.

-Imposibil.Sunt indragostit de tine,Cassie. Tot ceea ce vreau e sa fiu cu tine,ii zic eu

Aceasta imi sare in brate,facandu ma sa ma prabusesc si sa cad pe patura cu ea in brate.

Cassie isi inconjoara picioarele in jurul bazinului meu si ma saruta pasional,miscandu-se pe mine,facandu-ma sa gem de placere.

-Te vreau,imi sopti ea la ureche,facandu-ma sa-mi musc buza de jos.

Isi baga mainile pe sub tricoul meu,pentru a-mi simti abdomenul bine lucrat.

-Si eu te vreau,Cassie. Insa cred ca ar trebui sa mai asteptam. Suntem de putin timp impreuna,ii zic eu,luandu-i mainile in mainile mele,sarutandu-i-le.In plus,esti virgina si ai doar 16 ani. O vom face cand vom fi de mai mult timp impreuna. Iti promit,ii zic eu,sarutand-o scurt.

Aceasta face botic,insa in cele din urma cedeaza si da din cap aprobator.

O sarut pasional,strangand-o puternic la pieptul meu .

-Nu-mi vine sa cred ca in sfarsit esti a mea,ii soptesc eu la ureche,zambind.

-Cred ca ar trebui sa profitam de asta,imi zise ea,facandu-mi cu ochiul,muscandu-mi buza de jos,facandu-ma sa rad.

To be continued..

La media Cassie si Eric.

Voi mai posta doar epilogul si voi termina cartea.

O atractie explozivăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum