Capitolul 12: O atractie explozivă.

50 3 0
                                    

Cassie
De cand eu si Eric am format un cuplu zilele au decurs destul de normal. Sau aproape normal daca nu punem la socoteala faptul ca Ben a inceput sa ma ignore si vorbeste rar cu mine. Il inteleg,are nevoie de timp ca sa se acomodeze cu situatia. Sper ca in timp ii va trece si vom ramane din nou prieteni. E o persoana minunata si nu as vrea sa nu mai faca parte deloc din viața mea. Nu mai am sentimente pentru el, insa mi-ar placea sa ramanem prieteni.
Jessica a incercat sa-l consoleze in tot acest timp,insa nu pare sa functioneze,deoarece Ben pare sa fie distras si nu ii acorda deloc atentie. Iar Tim si Tris au devenit putin mai apropiati,cred ca s-au împrietenit,ceea ce este foarte bine. Ma bucur ca Tris si-a schimbat parerea despre Tim si a vazut ca e de fapt un baiat de treaba. Cred ca ar fi dragut daca in timp s-ar cupla,pentru ca am observat ca se cam plac,insa niciunul dintre ei nu ia initiativa,fiind fie prea timizi sau prea reținuti.
Deodata,gandurile imi sunt intrerupte de Eric, care isi inconjoara mainile in jurul mijlocului meu,imbratisandu-ma pe la spate,luandu-ma prin surprindere.
-La ce te gandesti? imi sopti el la ureche,provocandu-mi fiori pe sira spinarii.
-La prietenii nostri. Sper ca Ben sa ma ierte si sa fim din nou prieteni.
Iar Tim si Tris pare ca se cam plac,nu crezi? il intreb eu,zambind.
Eric arunca o scurta privire asupra lui Tim si Tris care vorbeau.Desigur nu puteam sa auzim despre ce vorbeau,deoarece erau destul de departe. Tim isi freca gatul stanjenit,privind-o intens pe Tris,iar Tris avea fata rosie. Probabil ca Tim i-a facut vreun compliment sau i-a propus ceva.
-Ai dreptate. Sunt sigur ca nu le va lua mult timp si vor ajunge sa fie impreuna,zise el chicotind.
Rasul lui melodios era ca un cântec armonios pentru urechile mele.
-Ei bine,noua ne-a luat ceva timp, ii zic eu.
Eric continua sa ma priveasca intens,facandu-ma sa ma inrosesc.
Privirea lui era atat de intensa,incat imi era frica sa clipesc ca sa nu intrerup contactul vizual.Simteam cum ma pierdeam in ochii lui albastri.
-Mai bine acum decat mai tarziu,nu? imi sopteste el la ureche.
Ii puteam simti respiratia fierbinte pe buzele mele. Inchid ochii,asteptand ca buzele lui sa faca contact cu ale mele. Insa,spre surprinderea mea ,nu ma saruta.
Se apleaca usor si imi saruta nasul,apoi incepe sa rada si apoi spune:

-Doar nu credeai ca o sa te sarut de fata cu prietenii nostri,nu?-Si de cand ti-e rusine de ei,ma rog?il intreb,ridicand o spranceana,provocandu-l

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Doar nu credeai ca o sa te sarut de fata cu prietenii nostri,nu?
-Si de cand ti-e rusine de ei,ma rog?il intreb,ridicand o spranceana,provocandu-l.
-Nu imi e ,insa ar fi mai romantic daca am fi singuri,imi zise el,luandu-mi mana mea micuta in mana lui,mangaind-o cu buricul degetelor. Imi ridica mana care se afla in mana lui si o duce la buze,sarutand-o.
Apoi,mergem la lac,tinandu-ne de mana.
Eric pune un prosop pe pamant,aproape de lac si imi spune sa ma asez.
-E mult mai frumos noaptea,ii zic eu uimita,privind luna care se reflecta in lac .Iar stelele nu au fost niciodata mai strălucitoare!
-Întotdeauna mi-a placut sa vin aici si sa reflectez. Insa,acum,aici,cu tine,locul asta a devenit de 2 ori mai frumos,imi zise el,zambind,arătându-si gropitele.
Ma aplec si ii sarut gropita,luandu-l prin surprindere.
Acesta isi inconjoara o mana in jurul mijlocului meu si ma pune in poala lui ,apoi imi ia mana dreapta si imi duce degetele spre buzele lui,sarutandu-le. In momentul in care i-am simtit limba pe degetele mele,am simtit furnicaturi in tot corpul.
-Nici nu stii cat de frumoasa esti in acest moment!ma complimenta el,facandu-ma sa rosesc.
-Nici tu nu esti mai prejos,ii zic eu chicotind.
Se apleaca si isi freaca nasul de al meu,făcându-ma sa rad.
Apoi,ma saruta si simt cum ma topesc in bratele lui puternice. Mainile lui imi mângâiau spatele,iar degetele lui lungi si subtiri se jucau in parul meu blond,adancind sarutul. Limba lui o cauta cu ardoare pe a mea,ambele parca dansand un tango nebun,numai de ele stiut.

O atractie explozivăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum