Capitolul 13:Rapita

22 3 0
                                    

Cassie.
-Ai face bine să nu tipi,altfel va fi vai si amar de prietenii tai,ma avertiza Sarah,indreptandu-mi cutitul spre gat.
-Cred ca ar trebui sa o asculti,Cassie. Si sunt sigura ca esti o fata altruista care se gandeste si la binele prietenilor ei,zise si Maya,luandu-ma prin surprindere,deoarece era prima data cand mi-a facut un compliment,desi o stiam de un an de zile.
-Macar lasati-ma sa-mi iau ramas bun de la ei,le implor eu trista.
Sarah ma priveste indoielnic, crezand ca o mint si de fapt incerc sa scap,insa in cele din urma cedează si ma lasa sa fac ceea ce mi-am promis.
-Ai 2 minute,imi sopti Maya.
Ma indrept spre Tobby,care dormea linistit si il sarut pe frunte si pe obraz. Apoi spre Eric si îl sarut scurt pe buze. Acesta zambeste in somn si murmura: ,,Cassie",făcându-ma sa zambesc.Probabil avea un vis cu mine. Apoi imi sarut ceilalti prieteni pe obraz,pe Ben,Jessica,Tris si Tim.
Stiam ca daca ma voi opune lor ma vor omori si mai repede atat pe mine,cat si pe prietenii mei.
Si nu puteam nici sa scap,deoarece Maya si Sarah ma pazeau bine, asigurandu-se ca nu aveam unde sa fug.
În cele din urma, ajungem la cabanuta. Sarah si Maya ma inchid intr-o camera intunecata,izolata fonic,fara ferestre. Grozav,cum voi mai scapa de aici?Daca voi striga dupa ajutor nu ma va auzi nimeni si nu am nicio fereastra ca sa pot evada.
-Deocamdata,in seara asta doar vei sta aici si nu vei pati nimic. Insa maine te vom tortura si apoi te vom ucide,atat pe tine,cat si pe prietenii tai,zise Sarah,zambindu-mi rautacios.
-Si ne-am asigurat ca te vom inchide intr-o camera izolata fonic si fara ferestre,ca sa nu mai scapi ca data trecuta,zise si Maya,privindu-ma cu mila,luandu-ma prin surprindere.
Niciodata nu m-a privit astfel.Oare ii e mila de mine?Imposibil.
Ea nu are sentimente. Mereu a fost o persoana egoista.
-Maya,nu trebuie sa faci asta daca nu vrei. Spune-mi,te are cu ceva la mana?ii soptesc eu la ureche,asigurandu-ma ca Sarah nu ma aude.
-N-am de ales,Cassie. Numai asa pot supravietui Apocalipsei,fiind de partea celorlalti. Daca nu m-as fi alaturat ei m-ar fi ucis si pe mine ca si pe parintii mei de altfel. Nu stii cat de traumatizant e pentru o adolescenta de 16 ani sa-si vada parintii ucisi cu sange rece de catre Sarah. Astfel,mi-a sugerat sa ma alatur ei altfel ma va omori si pe mine,imi povesti ea,stergandu-si lacrimile cu buricul degetelor foarte repede,deoarece nu voia ca Sarah sa o vada plangand.
Totul are sens acum. Motivul pentru care se comporta astfel si face tot ce i spune Maya. Stiam ca Maya era o persoana ingrozitoare,populara cu o personalitate care lasa de dorit,insa nu era atat de groaznica ca Sarah,incat sa ucida cu sange rece si sa tortureze oamenii.
De abia acum am inteles adevarul si anume faptul ca Maya era doar un pion pentru Sarah. Cand nu va mai avea nevoie de ea se va descotorosi de ea,asa cum va proceda si cu noi.
-Spune-mi,de ce l-ai violat pe acel baiat? Ti a facut placere sa-l vezi suferind? o intreb eu indurerata,amintindu-mi de cadavrul de pe pat pe care l-am vazut cand am fost inchisa in acea camera care mirosea ingrozitor.
-Pentru ca asa mi-a zis ea. N-am avut de ales si trebuia sa ma supun. Sarah are nebuneasca placere de a face sex cu baietii pe care ii tortureaza inainte sa-i omoare sau sa vada pe altcineva facand asta. Mi-a sugerat si sa-l omor dupa ce l-am violat,insa am refuzat,imi marturisi ea.
-Si daca se va descotorosi si de tine dupa ce ne va elimina pe toti?Ce vei face atunci? o intreb eu curioasa.
-Sarah nu ar face asta.Ma considera prietena ei,zise ea vehement,luandu-i apararea.
-Maya,asculta-ma!Sarah e o persoana groaznica,capabila de orice.Candva vei ajunge la concluzia mea si iti vei da seama ca am avut dreptate in tot acest timp,ii zic eu,incercand sa o trezesc la realitate.
-Ati terminat de vorbit?ne intreba Sarah,intrerupandu-ne brutal conversatia.
-Ne vedem maine,Cassie. Bucura-te de ultima ta noapte în viata!zise Sarah,razand malefic.
Maya ma priveste cu mila,insa nu zice nimic si ofteaza,apoi o urmeaza pe Sarah,nu inainte de a-mi arunca o ultima privire.
Eric.
Ma trezesc in mijlocul nopții,deoarece nu ma puteam sa dorm. Probabil ca era din cauza lunii plinii sau a faptului ca ma gandeam mereu la Cassie. Puteam jura ca am simtit ca cineva m-a sarutat scurt pe buze acum cateva ore. Sunt sigur ca e Cassie.
Imi ating buzele cu buricul degetelor si zambesc cu gura pana la urechi.
Apoi ma ridic din sacul de dormit si ma duc spre sacul de dormit al lui Cassie. Poate nici ea nu putea sa doarma si se gandea la mine.
Cand ma apropii de sacul ei de dormit constat insa ca nu se afla acolo. Incep sa i strig numele speriat,trezindu-i astfel pe ceilalti.
Alerg spre lac,sperand ca era acolo,insa din nefericire nu era.
-Ce s-a intamplat,Eric?ma intreaba Tim ingrijorat,punându-mi o mana pe umar.
-Cassie..A dispărut!ii zic eu îngrozit. Am cautat-o peste tot si nu este. Cred ca nebunele alea 2 au rapit-o ca sa o omoare.Trebuie sa o salvam...inainte de a fi prea tarziu,le zic eu agitat,pierzandu-mi cumpatul. Imi bag mainile in par agitat,apoi mi le bag in buzunar,incercand sa ascund faptul că imi tremurau in acel moment.
-Eric!Revino-ti! Nu rezolvi nimic daca te agiti asa,imi zise si Ben,dandu-mi o palma peste obraz,incercand sa ma calmeze Cred ca ne rămâne un singur lucru de facut.Si anume:sa mergem amândoi ca sa o salvăm pe Cassie.
Tim,tu stai aici cu fetele si cu Tobby , in cazul in care nebunele alea 2 se întorc ca sa ii rapeasca.
-Am inteles ,zise Tim,înconjurandu-si un brat in jurul lui Tris,luand-o prin surprindere ,facand-o astfel sa roseasca. Jessica ii face cu ochiul,zambind.
-Ai grija,ii zise Jessica lui Ben,sarutandu -i obrazul,facandu-l sa roseasca putin.
-Nu-ti face griji,voi fi bine,ii zise el,zambind.
Apoi,cand ma asigur ca Jessica nu are cum sa ne auda,il intreb:
-S-a intamplat ceva intre tine si Jessica?
-Nu,suntem doar prieteni,zise el vehement,evitand sa ma priveasca in ochi,uitandu-se drept inainte.
Stii doar ca o iubesc pe Cassie.
-Cred ca ar trebui sa ii acorzi o sansa Jessicai.E evident ca te place,ii zic eu.
-Discutam despre asta mai tarziu.
Acum tot ceea ce contează este sa o salvam pe Cassie,zise Ben.
In cele din urma, ajungem la cabanuta si suntem surprinsi de faptul ca niciuna dintre camere nu era pazita de Sarah si Maya.
-In ce camera ar putea fi Cassie?il intreb eu derutat.
Cercetam fiecare camera,deschizand-o si dupa ceva timp dam peste o camera care era incuiata.Imi folosesc toata puterea ca sa deschid usa.
Usa cedeaza pana la urma si sunt surprins sa o vad pe Cassie acolo care plangea in hohote.
Imi sare in brate in momentul in care ma vede,imbratisandu-ma strans.
-Ti au facut ceva cele 2 nebune?o intreb eu ingrijorat,mangaindu-i parul si stergandu-i lacrimile care i se prelingeau pe obraz cu buricul degetelor.
-Nu,inca nu. Insa daca nu ati fi venit sunt sigura ca m-ar fi ucis maine,ne marturiseste ea.
O sarut usor pe buze pe Cassie si aceasta imi raspunde repede la sarut. Nu voiam sa adancesc sarutul,pentru ca stiam ca era si Ben de fata si cu coada ochiului il puteam vedea cum ne privea indurerat si nu voiam sa-l fac si mai mult sa sufere. Stiam ca inca mai avea sentimente pentru Cassie si suferea de fiecare data cand ne vedea impreuna,asa ca nu voiam sa intind coarda. Dupa ceva timp,intrerup sarutul si o iau de mana pe Cassie.
-Haideti,sa mergem. Pana nu vin Sarah si Maya,le zic eu.
-Prea târziu!Doar nu credeati ca o sa o lasam singura pe Cassie,nesupravegheata,nu? Ei bine,v-ati inselat,zise Sarah,zambindu-ne batjocoritor.
Maya ne priveste cu mila,insa nu ne zice nimic. Era prima data cand ne privea astfel.Oare regreta ceea ce a facut pana acum si simte compasiune fata de noi?Pentru ca imi vine greu sa cred asta
To be continued....
La media Cassie si Eric

O atractie explozivăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum