Capitolul 6: Evadarea partea a 2 a

36 3 2
                                    

Cassie
-In sfarsit v-am gasit. V-a fost dor de mine,fraierelor? Vad ca de cand a inceput Apocalipsa ati inceput sa va imbracati si mai urat decat de obicei.Se vede ca Apocalipsa si-a pus amprenta asupra voastra,zise o voce pitigaiata care mi se parea cunoscuta.
Amândouă ne intoarcem cu fata spre acea persoana si nu ne venea sa credem ceea ce vedem. Era chiar Maya,miss Popularitate,cea care a incercat sa se dea la Ben.
Nu-mi vine sa cred ca tocmai ea dintre toti adolescentii supravietuise Apocalipsei.
Insa problema era ca nu era singura,ci impreuna cu Sarah care era insotita de cativa soldati.
-Mai,mai,mai,ia uite pe cine avem noi aici?Buna treaba,Maya. Trebuie sa recunosc,nu ma asteptam sa-mi spui locatia celorlalti supravietuitori si sa-i tradezi, avand in vedere ca si tu esti o supravietuitoare,insa ma bucur ca ai facut-o,zise Sarah,adresandu-i-se ei,privindu-ne si zambindu-ne rautacios,dezvelindu-si dintii galbeni si strambi.
-Asta inseamna ca voi fi crutata,nu-i asa?o intreba Maya cu o urma de speranta in glas.
-N-as fi atat de sigur.Sunt sigur ca te-a folosit ca sa ajunga la noi si sa-si duca la bun sfarsit planul.
Apoi,cand nu va mai avea nevoie de tine,se va descotorosi de tine exact cum va face cu noi,ii zise Tim,incercand sa o trezeasca la realitate.
-E adevarat?o intreaba ea confuza.
Doamne,cat de naivă poate sa fie fata asta!Se vede ca ii lipseste o doaga.
Insa Sarah nu zice nimic,evitans sa vorbeasca despre asta.
-Mi-ai lipsit, Ben,zise ea,incercand sa flirtreze cu iubitul meu,zambindu-i si facandu-i cu ochiul,fluturandu-si genele false pline de rimel. Imi dau ochii peste cap si nu spun nimic,deoarece n-aveam chef sa-i dau satisfactie si sa afle ca intr-adevar ma enerveaza purtarea ei de usuratica. Stiam ca faceam acest lucru doar ca sa ma calce pe nervi. Eu sunt diferita fata de Ben la capitolul asta. Chiar daca eram geloasa, imi tin gelozia in frau,in schimb el rabufneste de fiecare data,mai ales cand e provocat de Eric.In plus,stiam ca daca va afla ca eu si Ben suntem impreuna ma va uri si mai mult,asta daca e posibil ,pentru ca i-am "furat" baiatul de care ii placea de sub nas.
-Mie nu,zise el,zambindu-i rautacios.
-Poate pe tine am sa te crut,pentru ca ar fi o mare pierdere ca un baiat asa dragut ca tine sa moara,ii zise ea,flirtrand cu acesta.
Poate sa se faca si mai tare de ras?
Doamne!Se vede ca Ben nu e interesat de fetele usuratice.
Treci peste!
-Si tu,cine esti?Nu te am mai vazut pe aici,zise ea,adresandu-i-se lui Eric. Il analizeaza din cap pana in picioare si ii zambeste,apoi isi musca buza de jos,incercand sa para sexi. Apoi ii pune mana pe brat,flirtrand cu el,lingandu-si buzele.
Ma încrunt la ea si imi strang pumnii,insa incerc sa ma calmez,deoarece nu voiam sa fac o criza de gelozie. Tris imi observa reactia si imi zambeste cu subinteles,insa eu o ignor.
Rasuflu usurata in momentul in care Eric o respinge,fiind prea scarbit de avansurile pe care i le facea Maya .
-Scuze,dar nu esti genul meu,zise acesta. Nu-mi plac fetele usuratice.
Cu totii incepem sa radem in hohote atunci cand ii vedem fata socata,deoarece nu se aștepta sa fie respinsa de ambii baieti,chiar si Ben incepuse sa rada de ceea ce a zis Eric.
-Sarah,m-am razgandit.Elimina-i pe toti.Nu merita sa ne batem capul cu ei,ii zise Maya furioasa.
-Inteleapta decizie,zise Sarah.
Apoi se repede spre mine si imi leaga mainile cu niste franghii si ma ameninta cu pistolul,spuandu-mi ca daca nu le urmez ma va omori chiar aici si acum de fata cu prietenii mei,asa ca n-am avut de ales si m-am supus lor. Ceilalti ma urmeaza,nescotand niciun cuvant,fiind paziti de ceilalti soldati si de Sarah.
Sper sa evadam si de data asta,pentru ca eram prea tineri sa murim.
Cand ajungem la o cabanuta, acestia de data asta nu ne mai lasa singura ca data trecuta si ne pazesc constat,asigurandu-se ca nu avem unde sa fugim si cum sa scapam.
-As avea nevoie de cateva clipe singur cu Cassie,zise Ben,cerandu-le permisiunea.
Sarah si ceilalti soldati sunt de acord,iar Maya nu zice nimic,ci doar isi da ochii peste cap.
-Aveti la dispozitie 2 minute,zise Sarah.
Ceilalti prieteni de ai nostri sunt dusi intr-o alta camera ca sa nu ne auda conversatia si ca sa avem putina intimitate. Inainte de a parasi camera,Eric imi arunca o scurta privire si ma priveste ingrijorat,parca temandu-se pentru siguranta mea.Se incrunta la Ben si ezita sa paraseasca camera,fiindu-i greu sa ma lase cateva clipe cu Ben,de teama ca poate Ben avea de gand sa ma sarute. Il asigur ca totul o sa fie bine,zambindu-i calduros.
Acesta da din cap,schitand un mic zambet,apoi pareseste si el camera. De data asta sunt sigura ca e gelos pe Ben.La urma urmei, mi-a zis ca ma place,ba chiar m-a si sarutat.
-Cassie,imi pare rau pentru felul in care m-am purtat in padure. Am fost prea gelos,iar in momentul in care Eric te-a sarutat mi-am pierdut cumpatul. De obicei,nu sunt asa de violent, insa tu esti prima fata la care tin cu adevărat si chiar imi place de tine,imi zise el,zambindu-mi,mangaindu-mi obrazul.
-E in regula,te inteleg. Si eu am fost geloasa cand Maya a incercat sa se dea la tine,insa mi-am păstrat cumpatul,ii zic eu,zambindu-i.
- Sper ca purtarea mea nu te-a facut sa te îndepărtezi de mine si sa te sperii. M-am purtat astfel,pentru ca... imi e frica ca o sa te pierd...Stiu,poate suna prostesc,insa e adevarat,zise el stanjenit,balbaindu-se, evitand sa ma mai priveasca in ochi.
Sper ca nu ti s-au schimbat sentimentele fata de mine si inca ma mai placi.
-Bineinteles ca nu. Nu fi prostut.Chiar imi place de tine si nu as vrea sa te vad suferind.
Insa nu-mi poti interzice sa nu vorbesc cu Eric sau sa fiu prietena cu acesta. El nu e ca Maya.In plus,si-a cerut scuze,pentru ca m-a sarutat.
Si era adevarat,imi placea de Ben,chiar imi placea,insa nu stiam de ce,dintr-un motiv ciudat ma simteam atrasa si de Eric,ba chiar am fost geloasa pe Maya,deoarece s-a dat la el. Sunt foarte confuza acum si nu stiu ce sa fac. Cred ca pana la urma un singur lucru ramane de facut:si anume sa iau o decizie dupa ce evadam din acest loc. Nu as vrea ca baietii sa se certe din cauza mea.
-Poate asta va fi ultima data cand
ne vom mai vedea,asa ca voi profita de ocazie si voi face asta,zise Ben,sarutandu-ma pasional pret de cateva clipe,luandu-ma prin surprindere.
Ii raspund la sarut,afundandu-mi mainile in parul lui,adâncind sarutul.

O atractie explozivăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum