Cassie
-Pot sa stiu si eu ce e in neregula cu voi?ii intreb eu furioasa,tipand la ei,incrucisandu-mi mainile.
-Despre ce vorbesti?. N-avem nici cea mai vagă idee,zisera ei in cor,evitand sa ma priveasca in ochi .
-Eu cred ca stiti la ce ma refer,baieti. Ce a fost cu bataia aia?ii intreb eu confuza.
-Cineva ar trebui sa invete o lectie.
Si anume ca nu e bine sa te dai la iubita altcuiva,zise Ben furios,incrucisandu-si pumnii ,incruntandu-se la Eric,care nu parea deloc deranjat,ci din contra,isi baga nonsalant mainile in buzunar.
-Despre ce vorbesti,Ben?Eric nu s-a dat la mine,ii zic eu,luandu-i apararea lui Eric.
-Nu inca.Dar sunt sigur ca in cele din urma o va face. Adica,ai vazut felul in care te priveste?Ma scoate din minti!zise el suparat.
-Cred ca e doar in mintea ta,Ben.
Se pare ca de cand ai inceput sa ai o iubita,iti imaginezi numai lucruri. Iar problema e ca ai devenit cam gelos si nu prea e bine intr-o relatie,zise el,zambindu-i cu subinteles.
La auzul acestor cuvinte,Ben se ridica de pe busten,fiind pregatit sa se napusteasca asupra lui Eric care era acum in picioare,insa il opresc la timp,
punându-ma in fata lui,aparandu-l.
-Baieti!Ajunge!
-Nu pana nu recunoaște adevarul.
Spune-mi,de ce esti asa de prietenos cu Cassie.O placi,nu-i asa? Recunoaste!ii zise Ben,provocandu-l.
-Bine!Daca asta vrei sa auzi,ei bine,da.Imi place de Cassie,zise el, uitandu-se drept in ochii mei,luandu-ma prin surpindere.
Nu-mi venea sa cred ca Eric tocmai mi-a spus ca ma place.
Acum sunt mai confuza ca niciodata si nu stiu ce sa fac,cum sa reactionez.Nu as vrea ca niciunul dintre ei sa sufere.
Amandoi se uitau la mine,așteptând sa iau o decizie sj sa spun ceva ,insa nu puteam face asta.
Eram impietrita si nu stiam ce sa mai zic.
Apoi,fara sa mai stea pe ganduri,Eric ma saruta scurt pe buze dintr-o data,luandu-ma prin surprindere. Era si Ben de fata care se uita urat la Eric.Sarutul a durat cateva secunde si puteam sa jur ca in acele cateva secunde imi simteam genunchii ca gelatina.
Insa,in momentul in care s-a retras,am facut contrariul.I-am dat o palma peste obraz,oprindu-l.
-Eric,stii ca am iubit.Nu poti sa ma saruti. De ce ai facut asta?
-Pentru ca asa am simtit. Insa iti promit ca nu se va mai intampla daca nu-ti doresti,imi zise el,zambindu-mi.
-Pana aici.Tipul asta cred ca si-o cauta cu lumanarea.
Cand Ben era pe punctul de a-i da un pumn in nas lui Eric,intervin si Tim si Tris care au fost martori la intreaga scena care s-a desfasurat in fata lor.
-Baieti,incetati. Ar trebui sa fiti prieteni si nu sa va bateti ca doi dusmani.Nu uitati,ceilalti sunt dusmanii nostri. Nu trebuie sa ne luptam intre noi,zise Tim.
-Ai dreptate,Tim.Ne pare rau,zisera ei in cor.
Tris ma trage de o parte,incercand sa vorbeasca cu mine in particular.
-Tim mi-a spus tot ceea ce s-a intamplat cat timp am lipsit. Cassie,ar trebui sa faci o alegere.
Nu te poti juca cu sentimentele celor doi baieti . E clar ca amandoi te plac,imi zise ea.
-Stiu,ai dreptate.Insa problema e ca nu stiu pe cine sa aleg. Si in plus,nu as vrea ca unul dintre ei sa sufere,ii zic eu,oftand.
-Inevitabil unul dintre ei va suferi.
Nu ai de ales. In cele din urma, acea persoana va trece peste.
Dar ce se intampla cu tine,Cassie?
Cand eram la liceu tot ceea ce voiai era sa fii cu Ben. Acum nu mai vrei asta?ma intreaba ea confuza.
-Credeam ca vreau asta,insa acum nu mai sunt sigura. De cand am vazut cat de gelos poate sa fie,am inceput sa am dubii. Stiu ca are motive sa fie gelos, insa...
-Cred ca esti doar confuza ,pentru ca a inceput sa-ti placa si de Eric.
Vreau doar sa-ti spun ca indiferent pe cine vei alege,iti voi fi alături.
Nu te voi judeca. Ar trebui sa-ti asculți inima si totul va fi bine,imi zise ea,zambind.
-Mersi,Tris. Ma bucur ca imi esti mereu alaturi. Sper ca ti-ai schimbat impresia despre Tim.
Nu e atat de rau pe cat mi-ai spus la liceu. In plus,cred ca i-a fost dor de tine. Chiar el mi-a spus asta cand m-a gasit in padure. Era foarte îngrijorat si spera ca ai supraviețuit Apocalipsei,ii zic eu,zambindu-i.
Aceasta roseste si da din cap:
-Stiu,mi-a spus .
Era prima data cand o vedeam pe Tris,facandu-se rosu ca focul.
Si o cunosc pe Tris inca din scoala primara. Ea niciodata nu a rosit.
-Hopa!Iti place cumva de Tim?o intreb eu,zambindu-i cu subinteles.
Tris nu zice nimic si incearca sa schimbe subiectul.
-Spune-mi sincer,ai simtit ceva cand Eric te-a sarutat?
-Mi-am simtit picioarele ca geletina.
-Dar cand te-a sarutat Ben prima data ai simtit ceva?
-Da,asta e problema. Viata mea amoroasa care inainte era inexistenta acum a devenit complicata.
-Sunt sigura ca in timp iti vei da seama.
-In sfarsit v-am gasit. V-a fost dor de mine,fraierelor? Vad ca de cand a inceput Apocalipsa ati inceput sa va imbracati si mai urat decat de obicei.Se vede ca Apocalipsa si-a pus amprenta asupra voastra,zise o voce pitigaiata care mi se parea cunoscuta.
Amândouă ne intoarce cu fata spre acea persoana si nu ne venea sa credem ceea ce vedem. Era chiar Maya,miss Popularitate,cea care a incercat sa se dea la Ben.
Nu-mi vine sa cred ca tocmai ea dintre toti adolescentii supravietuise Apocalipsei.
Insa problema era ca nu era singura,ci impreuna cu Sarah care era insotita de cativa soldati.
To be continued...
La media Eric si Cassie.
CITEȘTI
O atractie explozivă
RomanceCassie Smith era o adolescenta normala de 16 ani,singurele ei griji fiind notele obtinute la scoala si pasiunea secreta pe care o are pentru colegul ei,Ben. Insa totul se schimba in momentul in care il intalneste pe el si odata cu aparitia lui inc...