on bir

468 49 34
                                    

knk kusura bakma ama bok yolunda gidiyor dediğiniz bişey varsa söyleyin ya

finale çok az kaldı bu arada

"h-hyung.."

"jeongin?"

jeongin, açık olan kapıdan aceleyle içeri girip kapıyı kapatmıştı.

"sen... neden yaptın?"

"hyung... ben.. jisung hyungu seviyorum hyung. ben nedensizce kıskandım ve chan hyungu öldürmek istedim."

ne

"ne? jisung'u seviyor musun, o yüzden mi öldürmek istedin? sonrasında hiç pişman olmadın mı gerçekten? ben seungmin'i öldürdüğümden beri pişmanlık duyuyorum ve sen hâlâ karşıma geçmiş öldürmek istediğini söyleyebiliyor musun jeongin?"

"sen.. seungmin'i mi öldürdün?"

"evet jeongin. hatta hyunjini de öldürdüm. ve changbini, ayrıca felixi. hepsini ben öldürdüm jeongin. ve biliyor musun, hepsini farklı şekillerde öldürdüm. seni de farklı şekilde öldüreceğim."

"ama sen.. neden onları öldürdün ki?"

"jisung'u seviyorum çünkü jeongin."

"ne?"

minho; ansızın jeongin'in karnına bir tekme attı, ardından yumruklarını indirdi yüzüne. durmadan aralıksız yumrukluyordu. jeongin, ona karşılık vermeye çalışırsa karnına bir tekme daha indiriyor ve yumruklarını jeongin'in kusursuz yüzüyle buluşturmaya devam ediyordu.

jeongin, etkisiz hâle geldiğinde hemen yandaki çekmeceden çakmağı alıp dışarı çıktı ve kapıyı kilitledi. minho,çakmağı yaktı ve ahşap kapıya doğru fırlattı. kapı, anında alev aldı. jeongin'in ise içeriden bağırmaları duyuluyordu.

jeongin, yanarak öldü.

;killer !?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin