CESET

6 0 0
                                    

Pelinin soyledikleri karşisinda caner kalakalmışti bütün bedeni buz kesmişti diğerleri uyandi betül uyanamamıştı uykusu çok derindi hepsi ne olduğunu sorarken pelin yerde ağlıyordu caner gözelerini kocaman açmış sadece bekliyordu. Ali " ya caner ne oldu söyle artık " caner " p-pelin odamda kanlı bir ceset var diye yanıma geldi" korkuyorlardi hepsi küçük ve yavaş adımlarla odaya girdilar pelin yerde mahvolmuş bir şekilde oturuyordu içeri girdiklerinde hiçbirşey olmadığını gördüler hepsi derin bir nefes aldı hemen pelinin yanına koştular pelin odasında uyumak istemiyordu bu yüzden hala uyanmamiş betulün yanına kıvrıldı digerleri pelin 'in yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu düşündülar ve bu yüzden pelin 'i yalnız biraktılar ve odalarına dağıldılar saat sabah 9'a geliyordu betül kahvaltıyı hazırlamıştı kimsenin iştahı kalmamıştı dün gece yüzünden oturup duzgünce konuşmaya karar verdiler.



Ilk cem konuştu " bu böyle olmayacak ben korkuyorum ya o gece yüzünden bunlar başimıza geldiyse" cevap asyadan geldi" cem saçmalıyosun sadece bir kaç gündür yaşananlardan dolayı hayal görmüş olabilir" cem asyaya cevap verdi" ben korkuyorum gerekirse bu evden giderim" caner " cem simdi gerçekten sacmaladın " betul ve ali sadece olanları izliyolardı ikiside yorum yapmıyordu  pelin çok kötü bi haldeydi gördüğü hayal heryada neyse onu çok kötü etkilemişti pelin konuşulanlara dayanamayanarak betül 'ün odasına uyumaya gitti ağrı kesiciyi içip uyumaya çalıştı ama dün gece gördüğü görüntü aklını almıştı bir türlü etkisinden çıkamıyordu ama sonunda uyumayı başardı 3 saat geçmişti yataktan kalktı ve kalktığı gibi ayağı kaydı yere düştü gördüğü şey karşısında bütün evi inleten o çığlığı duyuldu pelin çığlık çığlığa bağırıyordu caner , ali,betül, azya bir anda odaya dalınca gordükleri görüntü onları şok etti pelin yerde titreyerek olabildiğince yüksek sesle çığlık atıyordu hemen hepsi yanina koştu hemen pelin 'i yerden kaldırıp su içirdiler pelin 'in söyledikleri karşısında bir kez daha şoka uğradılar pelin kedisinin yerdeki kan yüzünden yere düşüp kaydığını söylüyordu hiçbiri ona inanmasada moral vermeye çalıştılar betül pelin 'in yanına kıvrıldı ve ona sarıldı " sakin ol bak ben yanındayim sadece bilinç altının bir oyunuydu bu kadar hadi bak kendine gel bu gün için bir planımız var gezip eğleneceğiz " pelin" bensiz gidin, ama tek korkarım biriniz benimle kalsa?" betül" kardeşim ikiletme bizimle geliyosun kalk hazırlanalım hadi" pelin "tamam bi duşa giriyim bari" asya ve caner odaya girdi pelin duş alırken betül 'e pelinin nasıl olduğunu sordular betül " pelin gayet iyi sadece biraz kafa dağıtmaya ihtiyaci var. Bu arada Ali nerede ?"
Caner "yemek yiyo en sonundq obez olucak bu çocuk" asya " gerçekten betülun yaptıği yemekler sağ olsun" betül " napayım yemek yapmak çok eğlenceli o yüzden surekli boş zamanımda yemek tariflerini izleyip yapmaya çalışıyorum"









Hep beraber odadan cıktılar . Herkez bu akşam icin hazırdı pelin dışında

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ruh çağırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin