2.BÖLÜM

17 8 0
                                    

Nişanlandığım şu adamı düşündükçe canım sıkılıyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum. Babamlar yüzükleri takmıştı maalesef bense Kenan şahsından olabildiğince uzak duruyordum.
Yalçın amca kurdeleleri kesmişti. Keşke makas bu kez hiç kesmeseydi kesicek bir makas bulamasalardi.

"Hayırlı uğurlu olsun inşallah" Babasının söylediği şeylerle ben daha çok üzülürken onlarsa seviniyorlardı.

"Aynen dünürüm. Hayırlı olsun."
Bense hayal kırıklığıyla olanları izliyordum sadece. Elimden hiç bir şey gelmiyordu. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Bu durum beni o kadar rahatsız ediyordu ki.
Herkes evine gitmişti. Bense odama kaçmıştım yine.

Her sey bitmişti hayatim tamamen kararmıştı artik.
Bi an aklima bir şey geldi. Acaba gidip konuşsam bu evliliğin olmasini istemediğimi söylesem beni dinler miydi. Ben konuşamıyordum ama belki o konuşursa onu dinleyebilirlerdi. Bence yarin bunu denemeliydim. Belki de bu sayede kurtulurdum o adamdan.
Bu kez bu heyecanla basimi yastığa koydum ve uyumaya çalıştım. Bir süre sonra uyuyakalmıştım.
Rüyamda onunla evlendiğimi görmüştüm. Yataktan fırlayarak kalktım gördüğüm şeylerden sonra.
Ama bu bir ruya değil kabustu. Düşüncesi bile aklımı Kaybetmeme yetiyordu.

Bunu düşünmek istemiyordum. Yataktan kalkarak üzerime bir kot ve beyaz bir tşört giyerek mutfaĝa gittim. Annemin kahvaltı hazırlamasına yardım ediyordum. Kafamı dağıtıcak bir şeyler bulmalıydım. Birazdan onunla görüşüp akşam düşündüğüm şeyleri konuşucaktım. Umarım ikna olur ve bende bu dertten kurtulurum.

Ama hepsinden önce numarasını bulmalıydım. Babam gelince kafamdaki düşünceleri uzaklara gönderip masaya oturduk. Hep birlikte kahvaltı yapıyorduk. Babam telefonunu masaya birakmıştı. O telefonu almalıydım. Kahvaltı bitene kadar dua etmiştim.

Babam "Elinize sağlık."
diyerek ayağa kalktı.

Ben cevap bile vermemistim.
Annemse "Afiyet olsun." demişti. Babam ellerini yıkamak için banyoya gitmişti ve istediğim sey olmuştu. Telefonu masada bırakmıştı. Hemen telefonu elime alıp numarasını aramaya başladım
"Napıyorsun kızım bırak şunu baban gelicek simdi."

"Bir şey yok anne. Bir şeye bakıyorum sadece."
O sırada numarasını buldum ve hemen bi kağıt kalem bulup yazmaya başladım Yazdıktan sonna kağıdı katlayıp hemen cebime attım. Telefonu da eski yerine bırakmamla beraber babam geldi. Beni görmüş olmasından çok korkmuştum. Ama görmemişti bende hiç bir şey olmamış gibi kahvaltımı yapmaya devam ediyordum.
O sırada babam konuşmaya başladı.

"Yavaş yavaþ hazırlıklara başlayın yakinda nikah kıyılır."
Babamin söyledikleriyle lokmalarim bagazimda kalmıştı. Boðazima sanki bir öküz oturmuştu nefes bile alamıyordum. Babama baktigimda hiç umursamamiþti.

"Helal kizim yavaş olsana biraz."

"Tamam bir şey yok anne iyiyim."
Canim çok yanmıştı belki ben orda olucektim ama babam beni umursamamisti bile.

"Daha çok erken değil mi en azindan aradan bi kaç ay geçseydi."

"Bir kaç ay filan yok en kisa zamanda bu nikah olucak." Ben burda değilmişim gibi konuşuyordu babam bana hiç sormuyor beni umursamıyordu.

Bugün kenanla konuşup bu isi halledip babamin tüm hayallerinin suya düşmesi için elimden geleni yapicaktim.
Kenan'ı aramak için babamin çıkmasını bekliyordum. Ve sonunda kapinin sesini duymuştum. Annemin yanina geçip onun telefonunu almıştım. Kendi numarami vermek istemiyordum.

"Napıyorsun kizim benim telefonumu."

"Hiç anne bir seye bakıp hemen getireceğim."

"Sen bir şeyler karıştırıyorsun bakalim hadi hayırlısı."
İçimden bende en hayırlısı olmasi icin dua ediyordum. Tabi en hayırlısı da benim o adamla evlenmememdi.
Düşünmeyi birakip hemen odama geçtim ve annemin telefonuna numarayı yazdim.
Hemen açmıştı telefonu.

"Efendim annecim."
Annem benim anneme anne diyordu.

"Annen degil o senin. Seninle konusmamiz lazım."

"Tamam canım konuşalım."
Canim diyor ya pislik herif

"Ben senin canın filan degilim benimle bu sekilde konuşmayı birak. Bizim evin yanındaki parka gel seninle konusmamiz lazım."

"Tamam canim ne zaman?"
Resmen benimle dalga geciyordu. Benim de adım Beliz'se bu adamla evlenmicektim.

"Hemen şimdi."

" Oo sen beni mi özledin yoksa."

"Dalga geçmeyi bırak seninle bir şey konuşmak istiyorum."

"Peki tamam öyle olsun bakalim geliyorum."

Dedikten sonra telefonu suratina kapatmıştım. Onunla daha fazla konuşmak istemiyordum. Zaten hazırdım onun için hazirlanmicaktim. Telefonumu yanıma alip hemen dışarı çıktım.
Sürekli dua ediyordum. Kabul etsin diye. Eğer etmezse ben bitmistim. Ya olucektim yada kacicaktim. Baska bir şansım yoktu ben onunla asla evlenmicektim.
Sonunda parka gelmiştim. Etrafa bakarken gormustum. Bir banka oturmuş bekliyordu. Her zamanki gibi iğrenç görünüyordu yine midem bulanmıştı. Kendime hakim olarak yanina gidip bankın ondan en uzak olan kenarına oturdum.

"Hoşgeldin canım."
Canımı çok fazla sıksa da bu durum istediğim şeyin olmasi için sessiz kalmalıydım.

"Bak kenan ben lafı fazla uzatmak istemiyorum. Nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama konuşmamız lazım."

"Peki anlat bakalim sorun ne?"

"Senin beni anliyacagini düşünerek seni aradim ve buraya geldim. Ben en başından beri bu evliliği istemedim hala da istemiyorum. Ama babam yüzünden sesimi çıkaramıyorum. Ama sen onlarla konuşursan eğer sana bir şey söylemezler. Lütfen bana yardim et ben evlenmek istemiyorum."

"Neden benimle evlenmek istemiyorsun beni beğenmiyor musun yoksa?"

"Bak sorun beğenip beğenmemem değil ben evlenmek istemiyorum. Lütfen yardim et bana Kenan."
Canı sıkılmıştı yüzünden her şey belli oluyordu ama benim kadar olamazdı. Ne söyleyeceğini merakla bekliyordum. Düşünüyordu ama ne?

"Tamam."
Dedikten sonra bi anda kalkıp yürümeye başladı. Bense ne olduğunu anlamamıştım arkasından bakakalmıştım sadece. Ama her neyse tamam demişti. Benim için de önemli olan buydu. Oturduğum yerden kalkıp bi heyecanla eve gittim. Olucaklardan habersiz eve geçip kendimi yatağıma attım üzerimden büyük bir yük kalkmış gibiydi.

Hala yatağımda uzanıyordum. 1 saat geçmişti aradan.
Bi anda açılan kapı sesini ve arkasindan
Babamın sesini duymuştum. "Belizzzzz!!!!"

İşte şimdi yanmıştım. Galiba gidip herşeyi babama anlatmıştı şerefsiz, pislik herif.
Ecelim bana geliyordu. Her şey bitmişti artik.




Umarim beğenirsiniz arkadaslar. Ama en heyecanli yeri daha gelmedi benden söylemesi okumayı bırakmayın.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ORMANDA'Kİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin