"Gong Yo'la konuştun mu?"
"Evet"
"Ona bir şey söylemedim ama bay Min'in söylediğinden beri daha çok para istiyorsun." Dedi Hoseok. Arkadaşı için endişeleniyordu.
"Bu anlaşma bize milyonlar kazandıracak. Böyle bir para hoşuna gitmez mi?"
"Gider elbet ama böyle bir karari vermek senin değil bay Min Yoonginin işi."
"Yoongi kararını verdi. Işi ben yapıyorum! Sen ne yapıtorsun?" Dedi Jimin alayla
"Çoçuk gibi konuşmuyorum. Bu kadar kibir iyi değildir. Unutma, bu işi o kurdu.
"Öyleyse buraya gelip yönetmesini söyle!" Dedi ve elindeki diski Hoseok'a fırlattı."Buda ne?"
"Düğünün DVD'si. Tüm işlerimiz ve bağlantılarımizla ilgili bilgi içetiyor. Bay Min tekrar buraya geldiğinde ona verirsin!"
Hoseok onu sakitleştirmeye çalıştı. "Bak Jimin, niyetinin kötü olduğunu söylemiyorum. Tek söylediğim çok hızlı gittiğin.
"Ulaşmak istediğim amaç için..." diski ondan alır "...hız şart"
"Ama bunun için dostlarını düşmana çevirmek büyük bir hata olur.
"Yapilacak daha büyuk hata ise Park Jimin'i düşman edinmektir."
🧩🧩🧩
"Dün yaptığınız işi unutacaksınız. "Eğer unutmadığınızı fark edersem... şunu unutmayın ki gelecek sefer kurşunlar gerçek olur."
Jungkook dün sahte polis uniforması giyen adamalara paralarıni verdi. Ve tehtid etmeyide unutmadi.
6 cı bölüm
"Evet Baek?"
"Park Jimin'in Seule gideceği haberini aldık efendim."
"Ne zaman?"
"Yarından sonra. Gong Yoo isimli biriyle iş yapacak"
"Bu gece gidiyoruz. Gong Yoo'yu nerede bulacağımızı öğrenin.
🧩🧩🧩
"Ellerini boş görmek hiç hoş değil Gong Yoo. Para nerde tatlım?"
Gong Yoo sırıttı. "Arabada" işaret parmağıyla Jiminin elindeki çantayi işaret etdi. "Çantayı gönder"
Jimin göz devirdi, başını iki yana salladı. "Artık kimse lütfen demiyor." Güldü.
"Nasıl istersen tatlım" Jimin çantayı Gong Yoo taraf fırkatti. Gong Yoo gülümseyerek ellerini açtı ve "BOOOOM"
Çanta ve etrafındakiler artık yoktu. Jimin arabasına bindiği vakit arkadan siren sesleri geldi. KOCA BIR SIKTIR!!! BUNLAR NERDEN ÇIKTI"
Hemen arabasına bindi. Ordan uzaklaşmalıydı. Arabanın camından bakti hala geliyorlardı. Hızla ormanlik yola sürdü izini kaybetdirmek istiyordu. Arkadan geliyorlar mı bakmak istediği bir anda önüne bir araba çıktı arabaya çarpmamak için yana çevirdi. Araba hızla ağaca çarptı.
Namjoon arabanın önde durduğunu gördu. Önünden dumanlar çikiyordu. "Daha hızli sür Baek!"
Arabadan indiler Namjoon ve Baek onden, arkalarından diğer ekip üyeleri geliyordu.
"Siz burda kalın" dedi Namjoon ve Bakle birlikte arabaya yakınlaştılar.
"Ellerini kal-"
"Nereye gitdi bu sikik herif!"
"Bence ormana gitmişdir Baek ve..." arabada kan vardı "yarali, çok uzağa gidemez!"
Jimin sürünerek saklanmaya yer arıyordu. Ne kadar acı çekiyordu her haraketinde. Ama pes etmiyeckti o Park-