episode 1

630 15 0
                                    

"Kokain çantada mı?"

"Hayir Tj" gülümser. "Sana doğum günü kartımı vermeye geldim." Karşısındaki adam gülünce ifadesiz bir suratla ona bakar.

"Param  nerede Tj?

"Burada" yanındaki adam para çantasını açdı. Içinden para yerine silah çikartdı ve ona çevirdi.

"Iste son ödemen." Alayla güldü.

"Şimdi... ellerini kaldır."

"Hayır" sakince konuştu.

"Kaldır o sikik ellerini!" Tj yanındaki adam konuşdu.

"Sakin ol tatlım. Hayır dedim çünkü Tj... "lütfen" demeyi unuttu." Yine sakince konuştu.

Tj onun bu tavrına alayla karşılik güldü ve "lütfen... ellerini kaldır" dedi.

Karşısındaki adamın ricasıni  kabul etdi ve ellerini kaldırdı.

"Çok zeki olduğunu sanıyorsun... ama bu kez değil. Bu kez çünkü çantayı bedavaya alacağım." Sonra yanındaki adamindan silahını alıp karşısındaki adama çevirdi Tj.

"Bugünün intikamını almak isteyeceğini bildiğim için...ölmen gerek."

"Pffhahaha Tj, Tj" alayla güldü ve elleri hala yukardaydı.

"Insan vücudunda, direk vurulduğunda ölümcul sonuç veren 36 yer olduğunu biliyor muydun?"

"Öyle mi?"

"Evet, evet. Bu yüzden bir ikilem yaşıyorum."

"Hangi konuda?" Tj sanki gerçekten şaşırmış ve meraklı gözlerle karşısındaki adama baktı.

"Önce hanginizi öldüreceğim konusunda!"

Tj ve yanındaki adamı alayla güldü. "Seni hep sevmişimdir 'J' "

Tj konuştuğu zaman kolundaki saaten adamlarına sinyal gönderdi. Ve sakin bir şekilde konuştu.

"Bende seni, Tj.... ayrıca kendimi de severim."

Bir san sessizlik ve camlar kırıldı. Odadakiler ne olduğunu anlamadan Tj'nin elindeki silahı kaptı ve odadaki korumalara ve yanındaki Tj'nin adamına ateş etdi.

"Ateş etme, ateş etme!" Korkuyla karşısındaki adama baktı.

"Lütfen ellerini kaldır tatlım." Artik sıra Tj'di.

"Lütfen, bak beni öldürürsen adamlarım yaşamana izin vermez... 'Yakalanırsın' "

"Hayir Tj." Güldü.

"Park Jimini yakalamak sadece zor değil..." kulağına fısıldadı "Imkansızdır" ve silah sesi.

" kulağına fısıldadı "Imkansızdır" ve silah sesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Don JHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin