* TW: SH, GWAŁT, AKLOHOL, PRZEKLEŃSTWA!!!*
...dostałem go od Emmy!-
Zamarłam. Skąd ona go miała? Może to ona weszła mi do pokoju i mi grzebała w rzeczach?
Szybko się jej przyjrzałam, zobaczyłam moją biżuterię.
- jak mogłaś?! To ty mnie okradłaś i ukradłaś mój pamiętnik!- wrzeszczałam, nie mogłam się powstrzymać.
- yyy... co? Nie! - zaprzeczała
****
Kłóciliśmy się dobre 30 min. Kiedy wyszli z hukiem pobiegłam do mojego pokoju. Płakałam i płakałam byla 2⁴¹ ja dalej płakałam. Wstałam z łóżka I podeszłam do łazienki. Kiedy do niej weszłam zobaczyłam potwora którego mogłam zobaczyć 2 lata temu i 16 lat temu. Byłam opuchnięta od płaczu. Moje usta przypominały Saharę.
Wzielam prysznic. Nie wiem ile on trwał 10 min, 20, 30 czy może 2 godziny. Kiedy wyszłam z łazienki podłączyłam telefon do ładowania i wyciszyłam dźwięki. Nie obchodziło mnie nic, lecz cały czas Myślałam o nim. Nie patrzałam która była godzina. Zeszłam do kuchni I wyciągnęłam wielka pakę lodów.
Kiedy położyłam sie na łóżku wciąż plakając włączyłam telewizor. Oślepiał moje napichniete oczy. Włączyłam Netflixa i postanowiłam obejrzeć jakiś romans. Włączyłam polski film "Planeta Singli". Oglądałam do póki nie Zjadłam całych lodów i nie zasnęłam.
* Evan.POV.*
Kiedy wyjechaliśmy od Margaret cały czas pytałem się Emmy czy to prawda, że to ona ją okradla. Cały czas zaprzeczała.
Wchodzilismy do domu Emma wyciągnęła z torebki Mar pamietnik. Postanowiłem go przeczytać. Wiem, ni powinnam tego robić lecz musiałem bo coś mi śmierdziało cały czas przy sobie miałem tą kartę na której miało być napisane, że Mar życzy Emmie śmierci.
- Muszę jeszcze jechac na zakupy bo nie ma co jeść- powiedziala dziewczyna- Pa kocham cie!-
- pa - odpowiedzialem
Widziałem jak dziewczyna patrzy się na mnie z marszczonymi brwiami lecz po chwili wyszla.
Skorzystałem z wolnej chwili i otworzyłem pamiętnik.
Zobaczyłem pierwszy wpis
13 Sierpień 2006
Drogi pamiętniku, poznałam chlopaka o imieniu Charlie. Jesteśmy razem już jakieś 3 miesiące. Ma 17 lat.
Mimo, że jest starszy mi to nie przeszkadza. Kocham go, ufam mu.
Myślę, że to miłość do końca życia.2 Luty 2008
Charlie powiedział mi, ze jestem gruba. I ma rację. Powiedział również, że za dużo jem i powinnam nie jeść. Ale nie powinnam tego pewnie pisać. Zaczęłam się tnąc i czy tego żałuję? Nie. Kocham uczucie bólu. Ale nie lubię takiego bólu jaki sprawia mi seks z Charlie'm. Cały czas mu to mówię. Ale on nie przestaję i mówi jeżeli jestem jego dziewczyna to muszę z nim uprawiać seks. Ja nie chce ale mnie do tego zmusza.
CZYTASZ
Dni są dłuższe niż myślisz- Evan Peters
Romance"Tak długo jak tu jestem, nikt nie może cię skrzywdzić, nie chce tutaj kłamać, ale możesz się nauczyć. Jeśli mógłbym zmienić sposób, w jaki widzisz siebie, nie zastanawiałabyś się dlaczego słyszysz że na ciebie nie zasługuje"~ Evan Peters. Początek...