Ayakta öylece dikilmiş bu hyunjin bilmem ne ettiğimin polisi evrakları benim hakkımda yazılanları teker teker yırtmıştım. kağıtlar havada süzülüp yerle buluştuğunda sinirlerim daha çok artıyordu.
''Ne yaptın sen?''
''Ne mi? iyi bir-''
Daha fazla konuşmaması için yumruk attım. biraz sendeledim. sonra bacaklarımı hyunjinin iki yanına açıp üzerine oturdum.
''Seni pislik herif o evraklar bana lazımdı yırtman için kimden izin aldın!''
Defalarca yüzüne yumruk atmama rağmen hala gülüyordu. Yukardan halat salınınca changbin geldiğini anladım.
''İşimiz daha bitmedi hwang hyunjin''
Cebimden kibrit kutusunu çıkarım metal küçük çöp kutusuna attım. sonrada yerdeki kağıtları bir çırpıda toplayıp kutunun içine attım.
''Felix acele et!''
''Geldim. sonra görüşecez piç herif''
sirenler çalıyordu sanırım alevden dolayıydı. Hızlıca ipe tırmandım. changbin beni yukarıya çektikten sonra üzerimi silkeledim. kafam volkan gibi patlıyordu.
''Felix... hani kağıtlar''
''Aşağıda piç polis yırttı hepsini''
''Ne!?''
''yürü evde anlatırım''
HWANG HYUNJİN'DEN
Yüzüme kaç defa yumruk yedim bilmiyorum ama çok yumuşak vurduğu için hiç acı hissetmemiştim. yerden kalkmak için çalışma masamdan yardım alarak ayağa kalktım. çöp kutusu alevler içinde yanıyordu. yangın söndürme tüpünü alıp sıktığımda alarm susmuştu.
''Şefim iyimisiniz?''
''Evet iyiyim jisung''
''Şefim nasıl alev aldı bu''
Buraya lee felix geldi kendi hakkında evrakları almak için bende izin vermedim yırttım sonra ateş yaktı mı diyecektim tabii ki hayır.
''Sigara içerken söndürmeden içine attım alev aldı minho fazla uzatma''
Minho sağ elini ağız hizasına getirip hayali bir fermuar çektikten sonra Odadan çıktılar. Derin bir nefes alıp çalışma masama oturdum.
Bir gün bu lee felix'i hapise tıkıyacağım ama benim hapishaneme tıkıyacağım.
LEE FELİX'DEN
Hani evinizde bir tabak ya da bardak gibi şeyleri kırdığınızda annenizin önünde elleri önde birleşik kafanız eğik bir biçimde korkarkısınız ya he işte bu siktiğimin chan hyung'u da aynen böyle yapıyor.
''Hyung po-''
''Bana polis molis deme felix hani evraklar''
''Polis yırttı chan''
''Sen sus changbin sana konuşma hakkı vermedim''
''hyung onları yaktım''
''Ne yaptın ne yaptın?''
''O-onları yaktım''
''İyi bok yedin felix afiyet olsun''
''Ya hyung felix'e kızmasan''
''Sus!''
''Waaa hyung bana bağırdı.''
Jeongin odadan çıkarken gülmemek içinde kendimi bastırıyordum. Chan hyung fazla abartıyordu. alt tarafı benim hakkımda yazılanlar vardı. ve onları da yaktım. bu güzel bir haber olması gerekirken kötüye gidiyor amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MY POLİCE PARTNER~ //HYUNLİX\\ ✓
FantasyFelix: ''SANIRIM BU GECE GERÇEKTEN ÇOK EĞLENECEĞİZ'' Shiplemeler: Hyunlix Minsung Changin Chanmin