''HYUNJİN AŞKIM!''

433 40 52
                                    

İyi okumalar :)

Hyunjin'in evine doğru arabayı sürüyordum. buna ne denir bilmem ama sanırım gece çok eğleneceğiz. hyunjinin evine geldiğimde zile bastım. 

Kapı açılmıştı ve karşımda hyunjin vardı. sarı saçlarının ön kısımları toplayıp toka ile tutturmuş, dolgun dudaklarını ortaya çıkmış ve gözleri bendeydi. 

''Girsene''

Kafamla onaylayıp içeriye girdim ev öyle muhteşemdi ki tavan benden bile daha yüksekteydi. avize kendini yansıtmıştı rağmen. 

''Mutfağa geç geliyorum ben''

hyunjinin dediğini yapıp geçtim mutfağa. aslında aklımda bir polis'e güvenmek ne kadar doğru bilmem ama bir yandan içimi heyecan kaplıyıp bir yandanda korku kaplıyordu. yutkunurken boğazıma iğne batıyormuş gibi hissedip direk dolaplardan bardak aramaya başladım bulduğumda su doldurup tek içişte bitirdim. bir sorun var gibi içime doğmaya başlamıştı. 

telefondan seungmini arayıp jeonginin nasıl olduğunu öğrenmek istiyordum.

5. çalışta seungmin telefonu açmıştı.

-Alo

-Felix? bir sorun mu var?

-yoo bir sorun yok sadece... jeongin nasıl merak ettim

-O iyi merak etme uyuyor şuan

-tamam  teşekkürler

-Bir şey değil ve sen neredesin

-Hani bahsettiğim polis var ya onun evindeyim

-Ne?! felix ne yapıyorsun Allah aşkına

-ya sadece çağırdı işi varmış

-bak başına bi bok iş alırsan yardım etmem

-merak etme ben iyiyim

-iyi o zaman 2 saat sonra tekrar ararım ben seni.

-tamam iyi akşamlar

-sana da.

telefonu kapatıp cebime koydum. jeonginin iyi olması beni iyi hissettiriyordu.

''Ne oldu?''

arkamdan hyunjinin konuşmasıyla yerimden sıçramış arkama dönmüştüm ve bu neydi şimdi! 
takım elbise giymiş bir de ya. hayır yani ben şey olacak zannettim hani şey var ya... of! herneyse.

''hyunjin nereye gideceğiz''

''dışarıda dolaşıp sonra yemek yeriz ne dersin?''

'bok gibi bu ne şimdi' diyerim ve kalbini kırarım diye söylemedim. ama yakından bakarken fena değilmiş. hayda! ben bu takım elbiseyi görünce bahçede yaktığım kıyafet geldi aklıma ne diyeceğim şimdi. hızlı düşünürsek... doğruyu söylemek iyidir bence.

''Şey hyunjin... sana bir şey söyleyeceğim ama kızmak yok tamam mı?''

''tamam?''

derin bir nefes alıp direk konuya girecektim. 

''Senin verdiğin gangster kıyafetin bahçede yandı bitti kül oldu''

rezil olmak için elimden geleni yapmıştım. hyunjin bana ne yapmıştı ya duygularımın ayarlarıyla oynadı manyak herif!

''Ne dedin?''

al işte çocuğunda devreleri yandı aferin! ne olacak şimdi. 'seni o gün bir kızla yatakta görmüştüm ya sinirden kıyafeti bahçeye çıkarıp ateşle dans ettirdim' mi diyeceğim! of Allah'ım sen bana çözüm yolu bir sunsan.

~MY POLİCE PARTNER~  //HYUNLİX\\ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin