Telefonun önüne eline sokarak bakışlarını kendine çevirmek zorunda bırakan Rümeysa'ya baktı "Kızım bir rahat dur" diye söylendi. Onu duymuyormuş gibi davranarak kafasını oturdukları masadan dışarı çeviren kızıl saçlı kız "Bırak artık şunu yeter! Bir dedikodu yapalım" oflayarak elinde tuttuğu telefondaki sayfayı bir kez daha yeniledi "Hâla açıklamadılar ya! Kafayı yiycem" arkadaşının iki gündür elinden düşmeyen telefonu ve bitmek bilmeyen döngü halindeki cümlelerinden sıkılmış olan Rümeysa gözlerini devirdi "Organın oldu. ORGANIN" iki gündür söylenen arkadaşından bıkmış olan Alara bir kez daha söylediği cümleyi tekrarladı "On gün oldu açıklamadılar" Rümeysa en sonunda canına tak etmiş olucak ki bir hışımla arkadaşının elinde duran telefonu elinden kaptığı gibi çantasına attı.
Arkadaşından gelen beklenmedik hareketle ne olduğunu kavrayamayan Alara olayı hazmettikten sonra sinirle arkadaşının gözlerine baktı "Rümeysa! Ver şunu" Rümeysa umursamadan çantasını kilitleyerek Alara'nın gözlerine baktı. Gözlerinde bulunun şaşkınlık ve sinir çok net bir şekilde okunuyordu "Benimle alışverişe geliyorsun" Rümeysa'nın konuşması ile dahada kızan Alara dişlerini sıkarak "Rümeysa ver şunu!" dedi. Rümeysa hiç umursamadan konuşmasına devam etti "Eğer beni yeterince eğlendirirsen söz sana geri vericem" diyerek göz kırptı. Rümeysa çantadan çıkarttığı parayı kahve fincanının altına koyarak masadan kalktı "Görevimiz eğlence" diyip kahkaha attıktan sonra masadan istemeye istemeye kalkan Alara'ya baktı "Az canlanır mısın? Sanırsın işkenceye götürüyorum" diyerek arkadaşının koluna girdi.
Mekandan çıktıktan sonra yakınlarda bir alışveriş merkezine giderek mağazaları gezinmeye başladılar. Rümeysa ile Alara lise zamanlarından kalma arkadaşlardı. Alara dönem ortasında sınıfa dahil olmuştu ilk başlarda her ne kadar konuşmasalarda zamanla kaynaşmış ve yakın arkadaş olmuşlardı. Rümeysa; kısa boylu, ela gözlü gerçekten güzel bir kızdı. Liseden mezun olduktan sonra üniversite sınavını kazanarak diyetisyenlik okumaya başlamıştı. Alara her ne kadar kendisinden farklı olsada iyi anlaşan zıt arkadaşlardı. Alara; İnce uzun boylu, kafası sürekli projeler ile dolu olan hayatını kariyerine adamış bir kızdı. Lise mezunuyetinden sonra bir sene mezuna kalarak İTÜ Finans bölümünü kazanmıştı. Kendi ayakları üzerinde durarak kendi birikimleri ile soyadını vereceği bir şirket kurmak için veriyordu bu bütün mücadeleyi. İkinci bir üniversite olarak işletme ve daha sonrası içinde hukuk düşünüyordu.
Kolunu dürten arkadaşı ile kendine gelen Alara karşısında duran adeta giydiği kıyafet ile bir striptizciyi anımsatıyordu "Saçmala Rümeysa" diyerek Rümeysayı süzdü. İki parça olan elbise kumaşı toplasan bir bebek zıbını çıkarmazdı "Şaka yapıyorum ya" dedikten sonra kahkahalara boğulan Alara yere çöktü "Ya doğru düzgün bir şey al çıkalım yeter" diye isyan etti Alara. Arkadaşını umursamadan kabine girip "Sanada alıcaz bir şeyler hiç zırlama bana. Gece kulübüne o üstündekilerle gelemezsin" koridor sonunda duran aynadan yansıyan görüntüsünden kendşne bakan Alara arkadaşına hak verdi. Bir kaç mağaza ve binlerce kıyafet denemesinden sonra anca eve gelip hazırlanmışlardı.
Her gece gittikleri mekana gitmemek için ısrar eden Rümeysayı göz ardı edemeyen Alara bıkkın bir şekilde teklifi kabul etti. Gece kulübü girişinde araba aynasında kendine çeki düzen veren Rümeysa mekana ilk giren olmuştu. Alara üstünde bulunan elbiseyi azıcık eteklerini çekiştirip yürüyebilecek seviyeye getirdikten sonra mekana giriş yaptı. Her ne kadar bu tarz şeylere önem vermesede güzel bir fiziği vardı. Büyük iri göğüsler gibi bir olayı yoktu fakat yinede küçük göğüsleri ve orta hal kalçaları ile üzerinde duran elbiseyi çok iyi taşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alabora +18 Texting
ChickLit+90 *** *** 01 02: *Bir fotoğraf gönderildi* Alara: Bir saniye bu benim +90 *** *** 01 02: *Bir fotoğraf gönderildi* Alara: Kimsin sen? +90 *** *** 01 02: Yakında taniyacaksın ...