5

1.3K 38 46
                                    

Seeelaaaam oy ve yorumlar için teşekkür ederim.

20 oy 40 yorum sınırımız var canlar iyi okumalar :)

Gelen silah sesi ile yerinde dona kalan Alara her ne kadar odasından çıkıp kapıyı açmak istesede bir güç buna engel oluyordu telefonuna gelen mesaja sesi ile bir tık dahi olsa şoktan çıkan Alara mesaja baktı.

Bilinmeyen: Korkma

Bilinmeyen: Bir şey yok

Bilinmeyen: güven bana

İçinde ki his güvenmek istiyordu ama bir yanı ise bu duyguyu hiç tatmamıştı. kapıya doğru yöneldi yavaş ve sessiz adımlar ile geldiği kapının önünde durdu şu an kapı deliğinden baksa bilinmeyenin kim olduğunu öğrenicek olsada bir yanı da bunun böyle olmasını istemiyordu "İyi misin?" diye seslendi kapının arkasından her hangi bir cevap gelmedi dışarıdan ama telefonuna gelen bildirim sesinin kimden geldiğini tahmin ediyordu.

Bilinmeyen: Orospu çocuğunu soruyorsan burda değil

Gelen mesajı okuması ile yerinden fırladı "Sakın bana öldüğünü söyleme SAKIN" sesi apartmanda duyulabilecek kadar yüksek çıkmıştı

Bilinmeyen: Ölmedi

Bilinmeyen: Kaçtı

Kat ışığının açılma sesi ile kapının önünde olduğunu anladı gelen adım sesleri ile de merdivenden indiğini tahmin etti 'Tam sırası aç kapıyı' diyen iç sesini dinlemeyi reddeden Alara "Bilinmeyen" diye seslendi dışarıya ama gelmeyen ses ve mesajla orda olmadığını anladı içinde ki tek duygu o an endişe ve korkuydu.

Bilinmeyen: Vurulan benim Alara

Bilinmeyen: Her ne kadar umurunda olmasada

Okudu mesaj ile beyninden vurulmuş gibi donan Alara anın etkisi ile

Alara: Korkuyorum

Alara: Ciddi mi? Nerenden vuruldun?

Alara: Hastaneye gidelim

Bilinmeyen: Gerek yok

Bilinmeyen: Kapını kilitle uyu

Bilinmeyen: Geri gelip nöbet tutucam için rahat olsun

Alara: Ya gelirse

Bilinmeyen: yarım saat içinde geri gelicem Alara'm

Bilinmeyen: Kapıya 3 kere tıklatıcam o zaman benim geldiğimi anlar rahat rahat uyursun

İstemsiz olarak göz yaşlarını tutamayan Alara şu an tam anlamı ile yanlız kalmıştı. Rümeysa'yı arayamazdı çünkü oda korkucaktı samimi olduğu tek erkek Furkan'dı ve artık onun da yüzünü görmek istemiyordu. İhtiyacı olan kişi bilinmeyendi bunu nasıl açıklayabileceğini kendisi bile bilmiyordu. Kapının olduğu yere çökerek dizlerini karnına çekti ve bilinmeyeni beklemeye başladı.

***

Kapının tıklatılması ile yerinde sıçrayan Alara hızla yerinden doğruldu. Kapının tıklatılmasını sayan Alara üçte durunca gelenin bilinmeyen olduğunu anlamıştı bir elini kapıya koyan Alara "Sana ihtiyacım var" dedi ağladığı belli olan sesi ile gelen mesaj sesi ile telefonunu eline aldı.

Alabora +18 TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin