Їх не вдалося врятувати. Уявна надія всього на мить зародилася в серці і так само швидко згасла.
Синая обробляла розбите чоло Бартолом'ю. Їй поки не дозволяли займатися серйозними травмами, та й до швидкої допомоги допустили лише тому, що не вистачало медиків.
— Мені дуже шкода.
Майже пошепки вона спробувала зав'язати зі своїм другом дитинства діалог, проте той мовчав. Вінрвйт знов і знов прокручував у голові події, що трапилися не більше години тому. Розірвані метелики, розірвані люди. Він бачив чи не справжнісіньку річку крові; і він, хай йому грець, був певен, що ракета летіла повз виставки. Вона не могла, просто не могла серед білого дня впасти прямо в скупчення людей.
Якби всі ті кляті ракети потрапили в ціль і не були частково збиті, Бартолом'ю б зараз не сидів у лікарні, не спостерігав би за Синаєю, що мигтіла навколо нього. Дівчина ця з ранніх років закохана в нього, проте їй так і не вистачило сміливості, щоб зізнатися у своїх почуттях або хоча б просто запросити Бартолом'ю на побачення. Її батько був пекарем, він добре дружив із родиною Вінрайт, а тому його донька мала змогу часто бачитися зі своїм об'єктом зітхання. У якийсь період життя Синая настільки зневірилася від нерозділеного кохання, що навіть спробувала вибити хлопця з голови, почавши будувати стосунки з одним зі своїх зітхачів, проте нічого в них не склалося. Душа її лежала тільки до Бартолом'ю.
— Не метушись, — ніби зробивши їй зауваження, промовив він, коли помітив, якими смиканими були її рухи.
Хлопець без кінця прокручував у голові той приліт. Якби ж він тільки послухався своєї матері, то нічого б цього не сталося. Але він пішов на поводу у дитини, бо в голові сам ще був навіженою дитиною з дорослими амбіціями.
— Пробач, я просто не знаю, що тобі можна сказати.
— Не треба нічого казати. Це війна, це нормально.
Говорив він байдуже, зовсім переставши вдавати доброзичливу і ввічливу людину. Серце молодої особи, що клопотала навколо нього, з болем стислося.
— Ти ж не...
— Піду, — твердо оголосив він, піднявши на неї упевнений погляд. Рішення далося без вагань. Вінрайт знав, що рано чи пізно Вестнорд доведе його до безмежного розпачу, але він і гадки не мав, що це станеться таким жорстоким чином. Тим, що Бартолом'ю поривався піти на фронт його мати, звичайно ж, встигла поділитися з містером Грінстаном, а отже, Синая теж знала. Вона до останнього сподівалася, що цього не станеться. І зараз від хвилювання за нього її душа була готова покинути тіло. Рука здригнулася; Сін впустила пластир, яким збиралася заклеїти майбутньому солдатові чоло. Він підняв його і простяг їй. Його крижані пальці торкнулися її шкіри; дівчина стрепенулась, пробурмотівши, що має дістати новий.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краса квітне у попелі
AçãoВестнорд та Броукенфілд століттями не можуть порозумітися. Рано чи пізно їхні споконвічні конфлікти мали закінчитися останньою війною, яка мусить закінчити існування однієї з цих країн. Бартолом 'ю Вінрайт - юнак з Броукенфілду. Завдяки своїм зовні...