Mikey
Manjiro przez dłuższy czas przyglądałby się tobie, i morderczym spojrzeniem chłopakowi o którego jest zazdrosny, a później gdy będziecie sami potrzebowałby się do ciebie dużo poprzytulać, i spędzić z tobą sporo czasu.
Draken
Gdy jest zazdrosny o jakiegoś chłopaka z którym w tym momencie przebywasz ruszyłby ten temat dopiero gdy będziecie sami, i dopytywałby ci się o niego.
Baji
Keisuke się w tańcu nie pierdoli. Jeśli obecnie rozmawiasz albo przebywasz z chłopakiem o którego jest zazdrosny to podszedłby do was. Znokautowałby go, i zabrał by cie z tamtąd. A jeśli by cie nie było przy tym chłopaku to również by go lekko pobił tylko o niczym by ci nie mówił.
Mitsuya
Mitsuya wolałby z tobą na spokojnie poruszyć ten temat na osobności.
Takemichi
Chłopak później będzie zadawał ci 1000 pytań dotyczących tego chłopaka
Chifuyu
Chifuyu porozmawiałby z tobą o tym chłopaku na osobności, gdy już sobie pójdzie. Ale również po tym jak był zazdrosny potrzebowałby twojej atencji.
Kazutora
Hanemiya tylko obserwowałby morderczym wzrokiem chłopaka o którego byłby zazdrosny, a potem gdy będziecie sami nie przestawałby ci zadawać pytania dotyczące jego, i potrzebowałby sporo twojej atencji.
Hanma
On tak jak Keisuke. Gdy się robi zazdrosny to chłopak który spowodował u niego tą zazdrość dostaje po mordzie. Tylko on by go w ogóle nie oszczędził.