gdy sie o ciebie martwi

369 7 0
                                    

Mikey

Wyszłaś wieczorem do sklepu po słodycze pisząc z Mikeyem, przez chwilę mu nie odpisywałaś ponieważ starałaś się przez jakiś kawałek czasu dosięgnąć paczkę ciastek która była na górnej półce. Chłopak się przez ten czas zaniepokoił, martwił się że coś ci się stało, że ktoś ci coś zrobił. Cały czas do ciebie pisał i dzwonił lecz to nic nie dało bo miałaś wyciszony telefon. Gdy już dosięgnęłaś paczkę ciastek spowrotem weszłaś na chat z Mikeyem i miałaś nieodczytane od niego 46 wiadomości i 10 połączeń.

Draken

Wyszłaś w środku nocy na dwór na krótki spacer, ponieważ nie mogłaś w domu usnąć przez to że jest tam duszno i gorąco. Ryuguju ci mówił żebyś zawsze mu pisała gdy wychodzisz na dwór późnym wieczorem albo w nocy, i wrazie czego do niego pisała gdybyą się bała. Tak zrobiłaś tym razem, uświadomiłaś chłopaka że idziesz na krótki spacer. Chwile z nim popisałaś bo oczywiście musiałaś przeczytać jego wykład bycia ostrożnym. Podczas pisania z Drakenem twój telefon padł, wtedy Postanowiłaś wrócić już do domu, podłączyć go, i napisać przed snem do chłopaka że już wróciłaś. Miałaś kawałek do domu ale to duży problem nie był. Doszłaś do domu po mniej więcej 15 minutach, i podłączyłaś telefon. Po chwili gdy miał 3% nie odłączyłaś go tylko włączyłaś by szybko napisać do chłopaka i iść spać bo byłaś strasznie śpiąca. Zauważyłaś że masz od niego nieodczytane 11 wiadomości o treściach "nic ci nie jest?", "y/n nic ci się nie stało?", "odpisz", "za chwile wsiadam na motor i do ciebie jade" również miałaś 8 nieodebranych połączeń. Automatycznie napisałaś do chłopaka że telefon ci się rozładował, i że nic ci nie jest, i idziesz już spać.

Baji

Pisałaś z chłopakiem podczas twojego nocnego spaceru. Keisuke nigdy ci tego nie mówił ale dobrze wiesz że jest temu przeciwny że wychodzisz sama w środku nocy. Zaczęło ci się lekko kręcić w głowie o czym również go uświadomiłaś. Postanowiłaś odłożyć na chwilę telefon, i usiąść na ławce. Tak jak chciałaś tak zrobiłaś. Usiadłaś i odłożyłaś jak zwykle wyciszony telefon. Posiedziałaś tak około 5 minut aż ci się zrobiło lepiej i wstałaś biorąc telefon spowrotem do ręki. Weszłaś w chat z brunetem i miałam 22 nieodczytane wiadomości i zauważyłaś również 7 nieodebranych połączeń. Po wiadomościach chłopaka mogłaś być pewna że się o ciebie martwił.

Mitsuya

Dobrze wiesz że chłopak jest opiekuńczy więc o każdym twoim kroku którym jego zdaniem jest "troche niebiezpiecznym" go uświadamiasz. Tak samo było dziś. Twoja mama musiała pojechać w środku nocy do babci jej w czymś pomóc wiec Postanowiłaś pojechać z nią lecz gdy ona poszła to ty zostałaś w samochodzie bo uznałaś że jest w nim cieplej. Na chwilę zajęłaś się czymś innym niż telefonem więc on leżał na siedzeniu w samochodzie wyciszony obok ciebie. Około 10 minut go nie dotykałaś potem Postanowiłaś go włączyć. Nie zdziwiło cie to że zauważyłaś 56 nieodczytanych wiadomości i 25 nieodebranych połączeń od Mitsuyi.

Takemichi

Takemichi wie że jesteś silna i umiesz się obronić ponieważ nie tylko siebie bronisz ale również i jego lecz zawsze sie o ciebie martwi. Tak samo było w tym dniu. Akkun napisał do niego że Kiyomasa cie zaczepiał i najwidoczniej chciał się z tobą bić. Hanagaki się przeraził tą informacją i się ciągle dopytywał akkuna czy nic ci nie jest lecz gdy ten przez chwilę przestał odpisywać na jego wiadomości Takemichi o mało nie zszedł na zawał.

Chifuyu

Matsuno usłyszał od Bajiego że widział ciebie dziś rozmawiającą z Hanmą z Valhalli. Chifuyu nie wiedział czy mu wierzyć czy nie lecz gdy mu nie odpisywałaś i nie odbierałaś od niego ten zaczął się strasznie martwić, ponieważ wie jaki jest Hanma i się o ciebie boji że coś ci się stało. Keisuke powiedział mu gdzie cie widział z Shujim co sprawiło że blondyn wyszedł z domu i się udał w tamto miejsce. Nie zobaczył cie tam przez co jeszcze bardziej się zestresował lecz później ten stres z niego zszedł gdy zobaczył jak idziesz sama niedaleko niego.

Kazutora

Chłopak się o ciebie strasznie martwi, ponieważ jesteś mu najbliższą i najukochańszą osobą. Hanemiya zrobił by raczej wszystko by cie nie stracić dlatego gdy się o ciebie martwi lepiej żebyś go nie ignorowała. Wracałaś późnym wieczorem do domu od przyjaciółki. Kazutora proponował ci by po ciebie podjechał lecz ty odmawiałaś ponieważ mieszkałaś niedaleko. Podczas gdy wracałaś do domu pisalas z chłopakiem. Gdy weszłaś do domu odłożyłaś telefon i poszłaś się przebrać do toalety. Gdy wróciłaś zauważyłaś 30 nieodczytanych wiadomości których liczba ciągle rosła i 5 nieodebranych połączeń. Napisałaś chłopakowi że jesteś już w domu i przeprosiłaś za to że nie odpisywałaś ponieważ byłaś w toalecie i nie słyszałaś gdy do ciebie pisał.

Hanma

Po nim może tego nie widać lecz Hanma w głębi się naprawdę o ciebie martwi i troszczy. Wyszłaś na chwilę do parku w środku nocy by pooddychać świeżym powietrzem. Podczas gdy byłaś w parku napisał do ciebie Hanma lecz po chwili wyłączyłaś telefon gdyż jakiś chłopak się do ciebie przywalił. Zdziwiłaà się że już po 5 minutach leżał na ziemi a nad nim stał twój chłopak który wyglądał na rozzłoszczonego. Nie wiedziałaś skąd się tu wziął, ale oczywiście nie miałaś mu tego za złe.

Tokyo Revengers preferencje, Headcanony| plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz