znów za długi tytuł ;(

366 5 3
                                    

Kiedy ktoś z gangu w którym jest twój chłopak zaczyna cie zaczepiać nie wiedząc jesteś jego dziewczyną.

Mikey

Mikey przytargał cie na zebranie swastyk. Na dosłownie chwilę musiał cie zostawić. Przez tą chwilę zdarzyło się do ciebie przywalić 4 członków gangu Manjiro. Zaczeli cie wyzywać, i nawet nie zdąrzyłaś nic powiedzieć bo nie zauważyłaś kiedy wrócił Mikey, i skopał im dupy.

Draken

Gdy byłaś na mieście z Drakenem, on na chwilę po coś poszedł, a ty usiadłaś na ławce. 2 chłopaków się do ciebie przyczepiło, i zaczeli cie wyzywać. Ledwo mrugnelaś, i zobaczyłaś już jak leżą na ziemi, a obok nich twój chłopak.

Baji

Wracałaś z szkoły, ale zaczepiło cię 3 chłopaków którzy zaczeli cie wyzywać, i się z ciebie śmiać. Momentami również cie popychali. Lekko się od nich odsunełaś, i zobaczyłaś że twój chłopak wybiega nie wiadomo z kąd, a oni dostają od niego po mordach.

Mitsuya

Stałaś na mieście zapatrzona w telefon, ale przerwało ci to 2 chłopaków którzy zaczeli się z ciebie śmiać, i cie wyzywać. Po chwili przyszedł Takashi, i ich wyjaśnił.

Takemichi

Jako że Hanagaki nie długo należy do swastyk to inni członkowie mają w niego bardziej wywalone. Lecz kiedy na mieście zauważył że ktoś z Tokyo Manji cie wyzywał to mnie zawachał się mu przywalić.

Chifuyu

Szłaś wieczorem zapatrzona w telefon przez miasto gdy nagle poczułaś jak ktoś ciągnie cie w tył za koszulkę, popychając cie. Było to 3 chłopaków. Wyzywali cie, i popychali, ale po chwili Matsuno przyszedł, i ich ogarnął odprowadzając cie do domu.

Kazutora

Kazutora lubił swoich ludzi, ale gdy coś poważnego odwalili to mógł nie mieć dla nich litości, tak jak w tym przypadku. Szłaś przez miasto gdy nagle ktoś wciągnął cie w jakiś ciemny zaułek. Nie widziałaś kto to, ale poczułaś że zostałaś rzucona o ścianę bloku. 4 chłopaków stało nad tobą, i ci się przyglądało śmiejąc się z ciebie. Jednak po chwili podbiegła dobrze znana ci osoba, i bez zawachania szybko, ich wszystkich powaliła wyzywając ich. Dobrze wiesz kto to był ;).

Hanma

Shuji jako szef Valhalli gdy zobaczył jak jego ludzie ci dokuczają chciał ich jak najszybciej rozszarpać, ale wolał chwilę poczekać by zobaczyć jak ty się będziesz broniła. Gdy 3 chłopaków cie zaatakowało, to starałaś się bronić mimo że wiedziałaś że nie dasz rady, bo mają przewage liczebną. Po chwili zjawił się twój chłopak powalając ich wszystkich, i wyzywając ich.

Tokyo Revengers preferencje, Headcanony| plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz