Mikey
Gdy jesteś chora to blond włosy przychodzi do ciebie wraz z paczką słodyczy i się tobą opiekuje, nawet jeśli tej opieki nie potrzebujesz to on chce być przy tobie Gdy jesteś chora. Wtedy oglądacie dużo filmów i się wygłupiacie.
Draken
Zacznijmy od tego że on ci nawet o tym nie powie. Będzie przed tobą ukrywał te informacje jak sekret, sama byś musiała zauważyć że Ryuguji nie czuje się najlepiej, ale gdy już to zauważysz to nie będzie cię okłamywał co do tego jak źle się czuję.
Baji
Chłopak będzie u ciebie i będziecie razem objadać się słodyczami, czipsami i innym jedzeniem podczas oglądania jakiegoś filmu lub serialu. Oczywiście nie obejdzie się bez wygłupiania się i wkurzania się nawzajem.
Mitsuya
Podejrzewam że wiesz że Takashi jest opiekuńczy, co do ciebie inaczej nie jest tymbardziej gdy jesteś chora. Chłopak nawet opuszcza lekcje gdy się bardzo źle czujesz, jest na twoje każde zawołanie. Daje ci wszystkie lekarstwa które brać powinnaś.
Takemichi
Niebieskooki od razu po zakończonych lekcjach idzie do ciebie sprawdzić jak się czujesz i zostaje na pewien czas w ciągu którego wygłupiacie się, rozmawiacie i oglądacie różne filmy i seriale.
Chifuyu
Gdy jesteś chora to Chłopak do ciebie czasem przychodzi po lekcjach a czasem sobie zrobi malutkie wagary. Zazwyczaj gdy do ciebie przychodzi gdy nie czujesz się najlepiej to przynosi twoje ulubione jedzenie które kupił po drodze i jakieś napoje bądź słodycze. Zazwyczaj zostaję na pare godzin, chyba że jest spotkanie gangu, wtedy jak najszybciej do ciebie przychodzi sprawdzić czy wszystko w porządku i przynosi słodycze.
Kazutora
Hanemiya często opuszcza lekcje wiec gdy jesteś chora nie jest inaczej. Przychodzi do ciebie i chce spędzić z tobą jak najwiecej czasu, nie wacha się by cie przytulić lub pocałować ale już się przyzwyczaił do tego by cie nie całować w usta, ponieważ zawsze gdy byłaś chora to mu powtarzałaś by tego nie robił bo może się zarazić, miał to gdzieś że by się zaraził ale postanowił tak nie robić. Oglądacie dużo filmów i gdy jesteś na tyle na siłach to się wygłupiacie i bawicie np robicie sobie walkę na poduszki.
Hanma
Mogłoby się wydawać że Shuji by miał to gdzieś no ale z tym jego wywaleniem w twoją chorobę nie jest aż tak źle. Żeby się pojawił w szkole to musiałby być cud bo zazwyczaj jest gdzieś indziej, a gdy jesteś chora no to czas w którym powinien być w szkole jest przeznaczony tobie. Przychodzi do ciebie z jedzeniem i Zazwyczaj jest u ciebie jakiś czas, czasem pyta jak się czujesz albo mierzy ci gorączkę ale w większości czasu oboje się zachowujecie jakby twojej choroby nie było.