kiedy sie poparzysz na dłoni

337 8 3
                                    

Mikey

Gdy zobaczył jak się poparzyłaś to od razu do ciebie przyleciał, i zaczął się pytać czy wszystko w porządku, czy cie boli itp. Pomagał Ci również opatrzeć oparzenie, i kazał ci bardziej uważać.

Draken

Gdy zobaczy że sie oparzyłaś to opatrzy ci oparzenie, i powie abyś następnym razem uważała.

Baji

Zanim do ciebie podejdzie to zapyta czy nic ci nie jest, a dopiero potem do ciebie podejdzie niezależnie od twojej odpowiedzi, i włoży ci dłoń pod kran z zimną wodą. Chciał ci pomóc opatrzeć oparzenie, ale widział że totalnie nie umie, wiec tylko robił to co mu mówiłaś.

Mitsuya

On od razu jak zauważył że coś sobie zrobiłaś to podbiegł jak oparzony, i się zaczął dopytywać czy boli. Jak najszybciej cię opatrzył a potem przez około 10 minut ci gadał że musisz uważać bo się o ciebie martwi.

Takemichi

Jak najszybciej do ciebie podbiegnie, i pomorze ci opatrzeć oparzenie.

Chifuyu

Gdy tylko zauważył że coś sobie zrobiłaś, to od razu pobiegł po apteczkę. Jak najszybciej ci opatrzył oparzenie, i kazał ci nic nie robić do końca dnia, ponieważ to on będzie cię w wszystkim wyręczał.

Kazutora

Jak najszybciej ci to opatrzył, i ci ciągle mówił że musisz bardziej uważa.

Hanma

Najpierw się zaczął z ciebie śmiać, ale potem jak zobaczył że to jest jednak coś poważniejszego, ponieważ się nie zachowujesz tak jak zwykle, i widać ból na twojej twarzy. Podszedł do ciebie, zobaczył na twoją dłoń, i poszedł po apteczke. W między czasie kazał zamoczyć Ci dłoń w zimnej wodzie. Gdy tylko wrócił z apteczką, pomagał Ci opatrzeć dłoń, ponieważ sama nie dałabyś sobie rady ją opatrzeć.

Tokyo Revengers preferencje, Headcanony| plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz