Mikey
Ostatnio Mikey zauważył że gdy cię przytula i całuję ty zachowujesz się inaczej, zaczął podejrzewać że nie czujesz już tego samego co wcześniej. Nie mógł do siebie dopuścić tej myśli ponieważ strasznie nie chce ciebie stracić ale wiedział że tak może być. Ostatecznie się okazało że poprostu się ostatnio nie wysypiałaś dlatego tak mu się wydawało.
Draken
W ostatnim czasie Ryuguji zauważył że twoje zachowanie się zmieniło, jakbyś była niechętna do okazywania mu uczuć, co było przeciwieństwem dawnej ciebie. Zaczął się tym martwić i zadręczać, po jakimś czasie spytał cię w prost dlaczego zachowujesz się inaczej, lecz się okazało że miałaś gorsze dni.
Baji
Keisuke zauważył że twoje zachowanie się trochę zmieniło, jakbyś była nim znudzona. Może chłopak nie dał tego po sobie poznać ale w głębi strasznie sie przejął, również prosił Chifuyu o rady. Jego zmartwienia doszły na taki poziom że czasem cię śledził by być pewnym że nie spodobał Ci się inny, a jak miałby choćby troszeczkę podejrzeń że mógł Ci się spodobać jakiś chłopak to na drugi dzień tego chłopaka nie było.
Mitsuya
Mitsuya strasznie cię kocha i nie chciałby uwierzyć w to że twoich uczuć do niego już nie ma. Gdyby miał takie podejrzenia to najpierw upewniłby się że jego przypuszczenia są prawdziwe a gdyby się okazały prawdziwe to próbowałby różnymi sposobami na nowo przywrócić twoją miłość do siebie rzeczami które jeszcze nie robiliście, takie jak randka do parku rozrywki, piżama party itp. Jednak gdyby się okazało że jego przypuszczenia nie były prawdziwe to śmiałby się trochę z siebie i byłby bardziej pewien co do twojej miłości do niego.
Takemichi
Gdy chłopak zaczął podejrzewać że twoich uczuć do niego już nie ma by się mega stresował. Kochał cię i chciał abyś ty również kochała jego. By prosił o rady swoich przyjaciół i próbował za wszelką cenę przywróci twoje uczucia. Po jakimś czasie by z tobą o tym porozmawiał, lecz gdy powiedziałaś mu że to przez to że po prostu masz za mało czasu dla siebie i jesteś zbyt zmęczona przez naukę itp to chłopakowi by mega ulżyło jak nigdy.
Chifuyu
On nie mógłby przyjąć do siebie tej myśli że możesz go już nie kochać. Gdy tylko myślał o tym że mogłoby tak być to o mało by nie mdlał. Jesteś dla niego jedną z najważniejszych osób w życiu, oddałby naprawdę dużo aby cię nie stracić i nie moze sobie wyobrazić że kiedyś jednak by mógł.
Kazutora
Tutaj byłby dramat. Jesteś dla niego najważniejsza i dobrze wiesz że dla ciebie by mógł nawet zabić. On by nie mógł przyjąć do siebie tej informacji. Kazuś jest osobą dla której nic nie liczy się oprócz ciebie. Gdyby jednak zauważył zmianę w twoim zachowaniu przez którą mógłby myśleć że już nie czujesz tego co wcześniej by się wewnętrznie załamał. Byłby przy tobie całe 24 godziny w dniu. Tak bardzo bałby się że cię straci że mógłby mdleć niekiedy i napewno by nie raz łzy mu poleciał gdy o tym myślał.
Hanma
Może i Shuji wygląda na osobe która by się tym nie przejęła ale w prawdzie tak nie jest. Gdyby podejrzewał że mogłabyś go już nie kochać myślałby o tym parę razy dziennie i niekiedy używałby ludzi z swojego gangu do sprawdzania ciebie, czy np poleciałabyś na innego, ponieważ pierwsza myśl która by mu przyszła do głowy gdyby zaczął podejrzewać że go już nie kochasz to taka że znalazłaś kogoś lepszego, wtedy Hanma byłby gotów zabić tą osobę. Również by okazywał ci częściej uczucia niż zwykle by ci uświadomić że cie kocha.