losowy headcanon (3)

326 8 2
                                    

Mikey

Mikey strasznie często cię namawia na nocowanie u niego, ponieważ uwielbia spędzać z tobą czas. Również często gdy u niego nocujesz nocują z wami jego przyjaciele z gangu którzy są również twoimi przyjaciółmi. Nie masz nic przeciwko, ponieważ zawsze spędzacie miło i zabawnie ten czas.

Draken

Ryuguji nie pozwala Ci pić energetyków i alkocholu, ponieważ twierdzi że ci zaszkodzą.

Baji

Może i wygląda z zewnątrz jako osoba oschła, poważna i lekko agresywna ale gdy jesteście sami to jest dużo inny, również niekiedy jest przy tobie aż za bardzo kochany, a najbardziej gdy potrzebuje twojej miłości.

Mitsuya

Lubi widok gdy bawisz się z jego siostrami.

Takemichi

Mega często mu przeszkadza to że ty go bronisz bo on sam nie potrafi.

Chifuyu

Kocha gdy jesteś obok niego i ma twoją atencje.

Kazutora

Dobrze wiesz że Hanemiya ma zaburzenia osobowości przez co nie powinien czuć empatii i tymbardziej być w kim kolwiek zakochany, ale nie wiadomo dlaczego tylko ty potrafisz u niego wywołać wszystkie uczucia których czuć nie powinien i dobrze wiesz i widzisz że on cie prawdziwie kocha i nie wykorzystuje do żadnych celów. Mimo że tylko przy tobie jego zaburzenia "ustają" i tak chodzi do terapeuty.

Hanma

Dużo razy prosiłaś chłopaka aby nie palił przynajmniej przy osobach ci znanych, takich jak przyjaciele, rodzina, nauczyciele. Lecz zauważyłaś że błaganie go o to i tak nic nie daje.

Tokyo Revengers preferencje, Headcanony| plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz