Yedi arkadaş boş buldukları her anlarında şimdi de olduğu gibi beraber zaman geçiriyor ve bundan zevk alıyorlardı.
Jimin ve Jungkook'un tanışmasının üzerinden aşağı yukarı iki ay kadar geçmişken bir şekilde bütün arkadaşları bir araya gelmiş ve sanki yıllardır tanışıyorlarmış gibi bir ortam yaratmışlardı. Aralarından biri bile eksik olsa kendilerini boşlukta hissediyor eğer bir buluşma düzenlenecekse herkesin geleceğine emin olmadan kesinleştirmiyorlardı.
Şimdi yine hep birlikte planladıkları bir haftalık tatile gitmek üzere bir trovit araba kiralamış ve yola çıkmışlardı.
Arabayı Yoongi kullanıyordu ve yanında Namjoon oturuyordu, Jimin ve Jungkook yan yana oturuyor ve ciddi bir tartışmanın içerisinde hararetle konuşuyorlardı, Taehyung yanında getirdiği yastığa sarılmış ve yan oturup dizlerini kendine çekerek uyumuştu, Hoseok ayrı bir koltukta kulaklıklarını takmış dışarıyı seyrederken Seokjin ise en arkadaki dörtlü koltuğa yatmıştı, uyumuyordu ama kimse bulaşmasın diye uyuyor gibi davranıyordu, sabahın altısında uyandırıldığı için huysuzdu, bu da Namjoon'un önde sessiz sessiz oturuyor olmasını açıklıyordu.
"Bak Jungkook iki parçadan oluşan bir popomuz var, neden anlamak istemiyorsun?" diye sordu Jimin ciddiyetle.
"Hayır, asıl sen anlamıyorsun bak,"dedi Jungkook da " eve gittiğinde aynaya bak ve poponun birini kaldır, diğeri onunla beraber kalkmayacak göreceksin birbirlerinden bağımsız iki popo onlar."
"Bunun için eve gitmeme gerek yok burada da yaparım ayrıca birbirlerinden bağımsız olduklarını nereden çıkardın? Poponun üstüne düştüğünde popolarım acıdı demiyoruz popom acıdı diyoruz, iki parçadan oluşan bir bütün işte."
"Hayır bak anlamıyorsun, kalk kanıtlayacağım sana birbirlerinden bağımsız olduklarını."
Jimin dediğini yaparak kalkıp koridor tarafına geçti.
"Nasıl kanıtlayacaksın?"
"Dön arkanı şaplak atacağım." dedi Jungkook, Jimin şaşkınlıkla ona bakıp gayri ihtiyari ellerini poposuna koydu.
"Saçmalama Jungkook götüm çıkar sen vurursan."
Jungkook gülecek gibi oldu ama tuttu kendini.
"Bilim için Jimin, hem acıtmayacağım."
"Acıtırsan döverim seni." diyerek arkasını döndü ve önündeki koltuğa tutunup eğildi Jimin.
Jungkook önce karşısındaki manzarayı süzdü, Jimin'in poposunu hiç bu kadar yakından görmemişti daha önce ve yakından daha bir ilgi çekici duruyordu.
Sonra kafasını sallayıp silkelenerek Jimin'in sağ poposuna bir şaplak attı. Aslında sert vurmamıştı ama Jimin'in altındaki geniş şorttan kaynaklı olarak epeyce ses çıkmış ve Namjoon dönüp onlara bakmıştı.
"Ne yapıyorsunuz siz?" diye sormuştu onlara tuhaf bakışlar atarken.
Bu sırada Jungkook'un eli hâlâ havadaydı Jimin ise pozisyonunu değiştirmemiş Namjoon'un tuhaf bakışlarına karşılık veriyordu.
"Bilime katkıda bulunacak bir deney yapıyoruz hyung,"diye yanıtladı Jungkook kendinden emin bir şekilde.
"Nasıl bir deneyde birbirinizi şaplaklıyor olabilirsiniz?"diye sordu Namjoon bu sefer. Yoongi ise aynadan onları kontrol ediyor ve gülüyordu sadece.
"Şimdi her şey açığa kavuşacak hyung,"diye yanıtladı Jungkook onu ve Jimin'e, yani poposuna, döndü tekrar. "Sağ popona vurduğumu sol poponda hissettin mi Jimin-sshi?" diye sordu, öne sürdüğü tezi kanıtlayabilmenin gururu vardı üzerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oblivion |Jikook
FanfictionBir kaza sonucu hafızasını yitiren ve üniversite yıllarında tanıştığı, aşık olduğu ve evlendiği biricik sevgilisine ve yine o zamanlarda tanıştığı, canından çok sevdiği arkadaşlarına dair her şeyi unutan Jimin ve en büyük hazinesini hiçbir zaman yal...