Igen!!!

119 5 3
                                    

Lassan két hét telt el azóta, hogy Hobi elvágta a tányérral a kezét. Szerencsére gyorsan felépült a különféle kenőcsök miatt. Az új albumunk lassan már 3 napja a sikerlisták élén helyezkedik el. Én nagyon nagyon boldog voltam ezekben a napokban/hetekben, és nem csak ezek miatt, hanem az azért is, mert Hobival minden a legnagyobb rendben ment közöttünk. Ő is nagyon boldognak látszott, és ahogyan láttam még izgatott is volt az 5 nap múlva megrendezendő koncert miatt. Én is alig várom, hogy holnap repülőgépre szálljunk. De előtte még túl kell esnem egy iszogatáson a többiekkel. Nem szeretném magam annyira leinni, de azért egy kicsit majd fogyasztok alkoholt. Hobi is pont ugyanezt mondta mint én, nem akar részeg lenni, de azért kell egy kicsi itóka. Mivel én az elmúlt időben Hoseoknál voltam, ott van a legtöbb cuccom, ezért én ott pakoltam össze a bőröndömet, és mivel az Ő lakásában voltunk, ezért neki is ott van a cucca, ezért mi holnap reggel onnan indulunk a repülőtérről, nem pedig a közös szállásról. (Ezt miért írtam le??) 

- Induljunk. - állt meg előttem boldog vigyorral a fején. 

- De Hobiiiiiii. - kezdtem el szétterülni az ágyon. 

- Légyszíves ne nyúljál. - nézett rám csöppet sem komoly tekintettel. 

- MMMMMMMMMMMMMMMMMMM. - kezdtem el hemperegni az ágyon ide oda. 

- Oké, akkor itt hagylak. 

- Neee. - futottam utána, majd felkaptam magamra egy pólót. 

- Az az enyém. - mutatott rá. 

- Ami a tiéd az az enyém is, ami az enyém az a tiéd is. - kacsintottam rá, majd gyorsan loptam tőle egy puszit, és a hidegre való tekintetre (író: Micimackó (Jaj, de rossz humorom van, ha ezt lehet humornak nevezni...))  felvettem egy kabátot, majd a fekete régi itthoni csizmámat,  majd elindultam Hobi hyung után. 

- Heloo. - kiáltott Namjoon mikor meglátott minket. A már jól megszokott az ilyen napokra kibérelt kocsmában kellemes illatok voltak. 

- Jin? Főz? -kérdezte Hobi leülve a szokásos helyére. 

- Igen, most fejezte be a tanfolyamot, nagyon büszke vagyok rá. - bólogatott nagyokat Namjoon.

Mikor Jin kihozta a kaját, már mindenki ott volt. Jókat nevettünk és beszélgettünk, csak a szokásos. Majd jött egy számomra nagyon kínos téma. 

- Tae, mikor voltál először Jungkook alatt? - kérdezte a kicsit részeg Suga. 

- Ez most komoly? Nem illik ilyen kérdéseket feltenni. De ha már itt tartunk akkor a kapcsolatunk második hetében kb. Amúgy te honnan tudod, hogy én vagyok alul? - kérdezte felháborodva Tae. 

- Jaj, kicsim, még a hülye is látja. - nevetett egy jóízűt Jin. 

- Oké, akkor te mikor voltál Namjoon alatt? 

- Kérlek szépen először, a kapcsolatunk 3. napján utoljára pedig tegnap előtt. 

- És akkor már nem is leszel többször? - kérdezett vissza Tae. 

- Honnan veszel ilyen marhaságot? Mér ma alatta leszek. 

- Jó tudni. - szólalt meg Nam. Ahogyan láttam tetszett neki az esti program amit Jin tervezett nekik. 

- És ti, Hobi ti hogy álltok? - nézett ránk Jk. 

- Na a témánál vagyunk. - mondta a párom, nem nagy lelkesedéssel. 

- Azt ne mondd, hogy ti még nem... - ámult el a felismeréstől Suga. 

- Nem, mi még nem. 

- De hát, olyan nagy láv volt a kettőtök között. Mi történt? - érdeklődött Jin. 

SZERELMES VAGYOKWhere stories live. Discover now