„Szerelmemnek:
Nagyon szeretlek, de nem bírom tovább. Igen hazudtam, mindenkinek, még magamnak is. Felemésztenek a veszekedéseink, és a sok stressz. Nem megy nekem ez tovább, vagy öngyilkos leszek, vagy itt most lezárok mindent és magam mögött hagyok mindent. Én először az első verziót választottam, mert bíztam benne, hogy minden rendben lesz, és nem emésztenek fel. Ez nem így történt... Lassan már megfulladok. Egyszer a főnök behívott magához, hogy kezdjek magammal valamit, mert ronda vagyok, kövérebb, mint a többi tag, és a teljesítményem sem valami jó. Ez kb. 1 hete volt. Nem gondoltam volna, hogy megint megkapom ezeket a mondatokat. A rajongók egyre jobban kezdenek kiutálni a csoportból. Mióta közelebb kerültünk egymáshoz, és egy párszor ki is mutatjuk, akkor a rajongók rám szálnak, és olyanokkal zargatnak, hogy hagyjalak békén, mert Yoonmin. Próbáld meg Yoongival, menni fog, a rajongóknak és a főnöknek is jobban fog tetszeni.
Felmondok a Hybe-nál, és elhagyom a csoportot. Elmegyek egy kis országba és majd visszajövök, ha elfejtenek az emberek. Holnap felülök a repülőgépre. kérlek ne hidd azt, hogy miattad megyek el, nem a mai kis összekapásunk miatt, ez már régóta érett bennem, és most tört ki, kérlek ne haragudj rám.
Jimin, nem foguk többet találkozni. Figyelni fogom a tevékenységeiteket, nem foglak téged elfelejteni, mert te vagy az életem.
Telefonon, Instán, KakaoTalkon, ne keress, mivel mindent megváltoztattam. Tudom először rossz lesz, de majd elfelejtesz és találsz magadnak egy jobb partnert, akivel majd nem fogsz ennyit vitatkozni, és aki nem felejti el az első évfordulótokat.
Kérlek, lépj túl rajtam, nem akarom látni, hogy boldogtalan vagy, oké? Tudom, hogy most sírsz, de ne tedd, nem éri meg. Tényleg, nem éri meg miattam szomorúnak lenni. Nem kell gyászolni, nem haltam meg, csak elmentem, mert nem bírtam tovább.
HA KILÉPSZ AKKOR SAJÁT KÉT KEZEMMEL FOGLAK MEGÖLNI! ÉRTED? Ha meg mered csinálni, akkor soha nem fogsz hallani rólam Jimin. Lehet, hogy úgy sem, hogy ott maradsz a BTS- ben, de én, mint Jung Hoseok, mint a párod, mit a csapattársad, mint jó barátod azt mondom, hogy tarts ki, és maradj, mert neked sokkal nagyobb sikered van, és nem akarom, hogy valami rossz történjen veled. Ott vannak a többiek ők is nagyon szeretnek. Az ARMY-ról meg ne is beszéljünk.
Park Jimin, 2 kérésem van hozzád. 1. NE lépj ki a BTS-ből! 2. Lépj rajtam túl, már most felejts el!
Jung Hoseoktól a legnagyobb Park Jimin (bias) rajingótól, és immáron a legnagyobb fantól is. BTS FOREVER!
Imádlak! 😊 <3
- a Te hobidtól"
YOU ARE READING
SZERELMES VAGYOK
RomanceJimin őrülten szerelmes, lassan már 4 éve J-hope-ba. De még senki sem tudja, vagy csak ő gondolja ezt? Ez az első írásom, nem is tudom, hogy miért csinálom. Félek, nagyon félek, hogy nem fog nektek tetszeni. De a remény hal meg utoljára ^_^