Lassan már több mint 5 hónap eltelt Jungkook és Tae eljegyzése óta. A rajongók 95%-a elfogadta a jó hírt és támogatja őket, a maradék 5% meg dögöljön meg.
Mi Hobival nagyon jól elvagyunk vannak kisebb vitáink, de azok nem nagy dolgok, összekapunk, de 20 perccel az eset után már lángol köztünk a szerelem. Igazából semmi különös nem történt, Jin és Namjoon teljesen, vagy még jobban elvannak egymással. Suga meg szerzett valami csajt, azt hiszem az egyik sminkessel szűrte össze a levet. Úgy fogalmazott, hogy „ez most egy komoly kapcsolat lesz", aha, persze...
A koncertek, majd asszem 8 hónap múlva kezdődnek, tehát arra van időnk, most inkább a RunBts-re gyúrunk rá, meg különféle televíziós szereplésekre.
Ami engem most nagyon foglalkoztat ez nem más mit az első évfordulónk Hobi val. Biztos vagyok benne, hogy emlékszik rá. Nekem már meg is van az ajándéka. Remélem tetszeni fog neki. Az évfordulónk Holnap után lesz, pont akkor kapunk 4 nap szabadságot, tehát remélem, hogy elvisz valahova, vagy legalább elmegyünk kirándulni.
Március23 van. Ma van a nagy nap. Ma lettünk egy évesek. Nagyon boldog vagyok. Gyorsan kiugrom az ágyból és befutok a fürdőbe, letusolok, megcsinálom, a hajam megmosom a fogam, a ruhám a szokásos fekete melegítőgatya egy bő póló és egy kapucnis pulcsi.
- Jó reggelt. – dőlök vissza Hobi mellé az ágyba.
- Hmmmm.
- Jó reggelt. – ismételem el megint.
- Jó reggelt. – fordul a hátára, és csücsörít egy pusziért. Odahajolok hozzá és nyomok egy kicsi puszit ajkaira, de ő visszahúz és szenvedélyesen megcsókol. Ez addig fajul, hogy már teljesen rajta fekszem, de mikor benyúl pólóm alá elválok tőle, és le is mászok róla, és leülök törökülésbe. – Ezt most miért? – vág szomorú fejet.
- Mert most ünnepelünk. – nézek rá mosolyogva.
- És mégis mit? – kérdez vissza, felülve velem szembe az ágyon. Egyből lefagy a vigyor ajkaimról.
- Március 23.
- Akkor mi van? Az csak egy rendes nap nem? – néz rám értetlenül.
- Akkor, ha majd lesik, hogy mi van ilyenkor akkor légy szíves hívj fel. Én a többiekkel leszek a szálláson. – kászálódom le az ágyról és meg se várva Hobi reakcióját kimegy a szobából, lemegyek a lépcsőn, elmegyek az előszobáig, felveszem a cipőmet és a kabátomat és nem figyel Hobi ra, aki után jön, kilépek az ajtón. Sírok...
Hogy felejthette el az évfordulónkat, ez most nagyon rosszul esik biztos voltam benne, hogy emlékezni fog rá. Azt hittem, hogy biztos be van írva a naptárába jó sok szívecsettel, hogy erre készült már régóta, hogy nagyon várta én. Ezek szerint nem. Nagyot csalódtam most benne. És persze még ott vannak azok a kicsi dolgok, ha jól tudom még nem mondta el anyukájának, hogy együtt vagyunk, hogy össze akarja velem kötni az életét. Lehet, hogy ezt csak megjátssza és csak a testem érdekli, hogy nem is akar? Lehet, hogy nem is szeret?
Megérkeztem a szállásra és nagy meglepetésemre csak Jint találtam.
- Hol vannak a többiek? – kérdezem, most már nem sírok.
- JK és Tae éppen közös házat néznek, Suga csajozik, Namjoon a szüleinél van, én pedig itt, mert én csak holnap megyek haza, mert ma nem érnek rá anyáék, Namjoonnal meg nem akartam menni, mert nem akarok zavarni. És te, hogy hogy itt vagy?
- Március 23
- Jaj neeeee. Nem emlékszik?
- Nem. – mondtam szomorúan, majd kibuggyant az első könnycsepp a szememből. Jin kikapcsolta a tévét és odahívott magához. Ahogy leültem mellé és átkarolt egyből kitört belőlem a zokogás.
KAMU SEDANG MEMBACA
SZERELMES VAGYOK
RomansaJimin őrülten szerelmes, lassan már 4 éve J-hope-ba. De még senki sem tudja, vagy csak ő gondolja ezt? Ez az első írásom, nem is tudom, hogy miért csinálom. Félek, nagyon félek, hogy nem fog nektek tetszeni. De a remény hal meg utoljára ^_^