Minjee
Kan.
Ağlama sesleri.
Ve onun cansız bedeni.
"Minjee?"
Annemin seslenmesiyle daldığım yerden başımı çevirdim.
"Efendim anne?"
"En sevdiğin yemeği yapmıştım. Yesene hadi soğuyacak."
Gülümseyerek başımı salladım ve önümdeki yemeği yemeye başladım.
O olaydan sonra bana daha çok ilgili davranıyor, düzelmem için uğraşıyorlardı. Eskiden neşeli ve şen şakrak biriyken şimdi doğru dürüst konuşmuyordum bile. Çünkü unutamıyordum.
Yaklaşık bir buçuk yıl önce en yakın arkadaşım intihar etmişti. Nedeni ise ders baskısıydı. Ailesi bu konuda sınırını bilemedi ve bunu sonucunda bir gün gözümün önünde kendini vurdu. O silahı nereden aldığı hakkında hiçbir fikrim yoktu ancak bunu öğrenmek için çok uğraştım. Sonuç ise başarısız.
Bu olaydan sonra ailem üzerime daha çok üzerime düştüler. Hatta psikoloğa bile gittim.
Lokmamı çiğnerken gözlerimin dolmasına engel olamadım. O yüzü aklımdan çıkmıyordu. Aileme belli etmeden hemen kendime geldim ve yemeğimi bitirdim.
"Yemek için teşekkürler. Çok güzel olmuş anne."
Annem bana kocaman bir gülümseme sununca bende ona öpücük yolladım.
Odama çıkarken arkamdan babamın kısık sesini duydum.
"Günden güne iyileşiyor."
Bakışlarımı yere indirip merdivenleri çıkmaya devam ettim. Gerçekten iyileşiyor muydum? Onları üzmek zoruma gidiyordu ama eski Minjee olamıyordum. Ne yaparsam yapayım eskiye dönemiyordum.
Yatağımın ucuna oturup telefonumu elime aldım. Hızla Instagram'a göz gezdirecektim. Hesabıma girdiğimde yeni bir mesajım olduğunu gördüm. Kim bana mesaj atardı ki? Mesaja tıkladım.
Foryouminn: iyileşemeyen kalbinden öpüyorum.
Bu da neydi şimdi? İğrenç bir şaka falan mı? İyileşemeyen kalbim?
M1nn_jeee: ?
Mesajı yollar yollamaz görmesi biraz şaşırtmıştı. Cevabımı mı bekliyordu ki?
Foryouminn: ne
M1nn_jeee: kimsin? seni tanıdığımı sanmıyorum.
Foryouminn: tanımıyorsun zaten ah aaah keşke tanısan
M1nn_jeee: o da ne demek? daha açık konuş. Bak eğer bu aptalca bir şakaysa seni bulur, parçalarım.
Foryouminn: parçalayan kişi sensen hiç sorun yok biliyor musunnn
Foryouminn: neyse... şaka falan değilim. Seni seviyorum. Harbiden ama çok seviyorum adam gibi hakiki seviyorum
Beni seviyor muydu? Böyle bir şeye inanmamı mı bekliyor?
M1nn_jeee: ne tür bir oyun bu söyle de ayak uydurayım
Foryouminn: vallahi oyun değil
Foryouminn: niye inanmıyorsuuuunn
Kafam iyice karışmıştı. Hesabın ismi de garipti zaten. Benden gerçekten hoşlanıyor olabilir miydi? Ama neden? Benim gibi asık suratlı birini kim severdi ki!
M1nn_jeee: bizim okulda mısın diye sormuştum sana
Foryouminn: sizin okul nere
Attığı mesajı okuyunca dudağım istemsizce hafifçe yukarı kıvrıldı. Ben az önce güldüm mü?
M1nn_jeee: boşversene engelliyorum
Foryouminn: hayır hayır hayırrrr
Foryouminn: engelleme ağlarım valla
Görüldü
Mesajına cevap vermeden telefonu masamın kenarına koydum. Bu tip işlerle uğraşacak vaktim yoktu.
Kalan son ödevlerimi de bitirip uyudum. Yarın uzun bir gün olacakmış gibi hissediyordum.
Devam devam devammmm 🤙🏿🤙🏿🤙🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clouds | Texting | Kim Seungmin
RomanceForyouminn: İyileşemeyen kalbinden öpüyorum. ⚘️ Sonunda gözlerimi ondan alıp bulutlara çevirdim ve fısıldadım; "Seni seviyorum." (Kısa bölümler)