🗝5

146 5 0
                                    


Yaman ve kardeşi Yiğit ile sahile gelmiştik. Yiğit aç olduğu için yolda birkaç menü hamburger almıştık. Yaman arabadan şarap şişeleri ve kadehleri çıkarınca bedenime kısa bir an mutluluk salgılanmıştı.

İçki ve ben.. Yüzyılın en güzel çifti.

"Aden hangi mesleği düşünüyorsun?" dedi Yiğit. Ağzına tıkmaya çalıştığı hamburger ile çok komik görünüyordu. "Normalde aşçılık eğitimi almak istiyordum ama Fırat bey izin verir mi bilmiyorum." dedim şarabımdan büyük bir yudum daha aldım. Alkolik değildim ya da öyle de sayılabilirim. Herhangi bir alkol olsa yine yeterdi bana tadını sevdiğim için içiyorum.

"Neden izin vermesin canım sonuçta hayalin bir şey diyeceğini sanmıyorum." dedi Yiğit tekrardan. Yaman hiçbir şey demeden bizi dinliyordu.

"Umarım öyle olur ondan ayrı bir meslek hiç düşünmedim."

"Bir, iki yıl duracaksın zaten ve sonrasında zenginsin çalışmana gerek kalmayacak. Sen bu sene mezun olmana bak sadece." dedi Yaman. Bu kadar sexi olmak zorunda mıydı bu herif? Şu aptal sözleşmeler olmasa.. neler neler. Neymiş sadece beyefendi istediğinde temas edilir, cinsel istekler giderilirmiş. Götüm.

Biraz daha zaman geçirdikten sonra iyice sarhoş olmaya başlamıştım. Telefonumu hoparlöre bağlayıp seslice bir müzik açtım. (Call out my name*) Müziğin etkisiyle Yiğit ile yakınlaşmış ve çılgınca dans ediyorduk. Bir anda kolumdan tutulup çekilince neye uğradığımı şaşırıp sersem sersem etrafa bakıyordum.

"Kağıt üstünde de olsa benim karım olacaksın gerizekalı. Ayak üzeri kardeşimle ön sevişme de ne demek oluyor!" diye bağırdı Yaman. Susup olduğum yere iyice sinmiştim. Çok sexi duruyorsun yiğidim.

"O zaman benimle seviş kardeşimle değil!" ben onu dışımdan mı söylemiştim?? Rezillik!

——————🛎

Yaman ile ilk Yiğit'i eve bırakmış ardından eve geçmiştik. Şimdi ise salonda oturmuş sertçe bana bakan Yaman ile bakışıyordum. Adam gözlerimin en içine bakıyordu. Üst dudağını diliyle ıslatıp konuşmaya başladı.

"Aslında seni alacağımı ilk öğrendiğimde sex kölem ya da mutfakta çalışan sıradan birisi yapmayı düşünüyordum ama senden ne köle olur ne hizmetçi. Bebek bakıcılığı yapacağıma inanamıyorum cidden!" dedi hiddetle. Ne dediklerini algılayamayacak derecede uçuktum ve dedikleri kulağıma hafif mırıltılar gibi geliyordu. Ayağa kalkıp ona doğru yaklaştım. Kaşları çatık bir şekilde hareketlerimi izliyordu. Yavaş bir şekilde omzundan ittirip koltuğa yaslanmasını sağladım.

(+16)🛎

Elbise tarzında olan saten geceliği hafif yukarı çekerek kucağına oturdum. "Napıy-" demesine izin vermeden elimi dudaklarına getirerek onu susturdum. "Şştt bu gece sadece bedenlerimize ve alacağımız zevke odaklan." diye fısıldadım. Kaşlarını olabildiğince çatmış ve beni üzerinden kaldırmaya çalışmıştı fakat onu engelliyerek kucağına kendimi daha çok bastırdım. Kadınlığım erkekliğine temas ettiği icin derin bir nefes aldı. "Sadece izin ver..lütfen." dedim dudaklarına yaklaşarak.

Sertçe dudaklarıma yapışınca kazandığımın zevki ile inledim. Öpüşmemiz derinleşirken geceliği biraz daha çekiştirerek çıplak olan kalçamı dışına çıkardı. Dudaklarımızı ayırıp "Siktir! İç çamaşırı giymedin mi?" diye sordu. Kendimi ona bastırıp ağır tonda sürterek cevap verdim.

MinikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin