Kış Soğuğu ve Sıcak Çikolata

155 19 1
                                    

                          Bir anımızda..

Soğuk bir kış günü ben bankta arkam dönük oturuyorken Aether, Xingqiu ve Chongyun kartopu savaşı yapıyorlardı.

"Xiao!"

Aether'ın bana seslenmesiyle onlara doğru döndüm ve aniden anlıma kartopu yedim.

Yüzümdeki karı silktim ve kaşlarımı çattım. Aether'dan intikam almak için ben de savaşa dahil oldum.

...

Yarım saattir 4 kişi birbirimize kartopu fırlatıyorduk ama ben hâlâ Aether'dan tatmin edici bir intikam alamamıştım.

Saldırıları engellemek amacıyla arkamı döndüm ve normalden çok daha büyük bir kartopu hazırladım, bu son darbe olacaktı.

Arkamı dönüp Aether'a baktım, arkası bana dönüktü.

Şimdi tam zamanı.

Anormal büyüklükteki kartopunu elime aldım ve Aether'a doğru koştum. Sonra yukarı zıplayarak kartopunu yukardan Aether'ın başına geçirdim.

Aether dengesini kaybedip yere düştü.

Elimi kalkması için ona uzattım.

"Ödeştik?"

Elimden tuttu ama kalkmak yerine beni kendine çekip yere düşürdü.

Yüzümü elleri arasına aldı ve dudağıma bir öpücük kondurdu.

"Ödeştik"

İkimizde yerden kalktık. Sonra Xingqiu'nun bize bağırdığını duyduk:

"Gelin, ısınmak için sıcak çikolata içeceğiz!"

Aether elimden tuttu ve onlara yetişmek için koştuk.

...

Yolda kafe'ye yürürken Aether atkısını çıkarıp burnumu kaplayacak şekilde boynumun etrafına doladı.

"..Gerek yoktu"

"Burnun kıpkırmızıydı"

Elimi tuttuğu elini belime attı ve beni kendine yaklaştırdı.

...

Kafeye vardığımızda bir masaya oturduk ve 4 tane sıcak çikolata söyledik.

Masaya geldiklerinde kendi fincanımı aldım.

Onlar sohbet ederken başımı Aether'a yasladım ve dışarda yağmaya başlayan karı izleyerek sıcak çikolatamı yudumladım.




FOR YOU AETHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin