Su kaydırakları pt12

117 11 20
                                    

                           Bir anımızda..

"HARİKA BİR ŞEY BULDUM, KAHVALTIDAN SONRA GİDELİM!"

"Tamam tamam.. kapa şimdi"

Aether, Heizou ile konuşmasını bitirince yanıma geldi, kollarını belime sararak boynumdan öptü.

"Kızarıklıklar hâlâ acıyor mu?"

"Eskisi kadar değil-"

Birden koridordan takırtı sesleri gelmeye başladı.

Çantamı alıp odadan çıkınca seslerin kaynağı büsbütün asansörün önünde duruyordu.

Heizou, temizlik arabasındaki havluların üstünde oturan Scaramouche ile arabayı sürerek drift atmaya çalışıyordu.

"Nereden aldınız lan onu??"

"Ne alması, dızladı bildiğin bu mal"

"Öyle deme bak"

Heizou arabanın önünü kaldırmaya çalışınca Scaramouche dengesini kaybedip  onun üstüne düştü.

"BEYİN YOKSUNUSUN YEMİN EDE-"

Heizou, Scaramouche'un ağzını parmağıyıla kapadı.

"Shh. Bi' Capri-Sun içip kendime gelirim"

...

"O ne?"

"Ne aldın?"

"Onlar çok kötü bak"

"Bana da al ondan"

"Zevksizzzz"

"Eveeet işte buuu"

Scaramoche, Heizou'nun elindeki mor tabaktan meyveli yoğurt yiyerek onun aldıklarını eleştirmesine daha fazla tahammül edemedi.

"Bana ne almamı söyleyeceğine git kendin al!"

Heizou ilk iki saniye biraz düşünür gibi oldu sonra tabağı Scaramouche'un elinden kapıp kaçmaya başladı.

"HEİZOU EĞER ŞİMDİ GERİ DÖNMEZSEN O TABAĞI ALIR-"

Onların arasındaki ilişkiyi pek anlamlandıramadığımdan geri Aether'a dönüp tabağımdaki tek eksiği istedim.

"Aether, şuradan bana ekmek uzatsana"

Ben ekmelere bakarken birden ayağım yerden havalandı ve ekmek rafıyla aynı boya geldim.

Aether beni taşırken ben de hangi ekmeği seçeceğimi düşünüyordum. Ta ki..

Heizou bize çarpana kadar.

...

"Yemeğimizi bitirdiğimize göre şimdi sıra kendimi hepinize affettirmede"

Heizou sandalyesinden kalkıp otelin yan tarafını işaret etti.

"İstikamet otelin içindeki Aquapark!"

...

Dödümüzde Aquapark'a varınca ikili simitlerden aldık ve kaydırağa çıktık.

Biz, Heizou ve Scaramouche'un kaymasını beklerken merdivenlerden İtto ve Gorou sohbet ederek geldiler.

"Haberlerde Miss Hina'nın da bu otele geldiğini duydum, acaba doğru mu ki??"

"Bilmem.."

"Umarım buradadır ve ne kadar iyi kaydığımı görür! Belki de benimle birlikte kayar ha?"

"Eminim ki seni geri çevizmezdi İtto.."

İtto hızla elinde taşıdığı simidi başka bir kaydırağın girişine bıraktı ve ikisi simide binip beraber kaydılar.

"Xiao, sıra bizde"

Aether'a döndüğümde onun çoktan simide oturmuş olduğunu gördüm.

Ben de bindiğimde Aether kaydırağın başındaki demirden ittirdi ve hızla aşağı kaymaya başladık.

Her şey iyi gitmişti, en sonda tepetaklak olan Heizou ve Scaramouche'un simidine çarpmamız dışında.

...

Birkaç kere daha kaydıraklardan kaydıktan sonra yandaki dondurma yerine çıkmıştık.

"Siz oturun, ben alıp gelirim"

Heizou bunu söyleyince biz Aetherla masalara doğru ilerledik.

Scaramouche gelmeden önce ahududulu dondurmayı işaret edip Heizou'ya döndü.

"Aynı sen"

Heizou hiç alınmadan tamamdır işareti yapıp arkasına döndü.

Biraz sonra iki elinde dört dondurma ile gelmişti.

Benim için karamelli, Aether için muzlu ve vanilyalı, Scaramouche içinse...

"Bu mavili ney lan??"

"Şirinli aldım, bana seni hatırlattı"

Heizou, Scaramouche ona patlamadan bir sandalyeye çullandı ve kendi ahududulu dondurmasını yemeye başladı.

Biz dondumalarımızı yerken birden Sora ve Oshan masamıza oturdular.

Şaşkınlıkla onlara baktım.

"Oshan?"

"Şey ya, otelden gittikten sonra bizimle takılmak isterseniz diye numaralarınızı almaya gelmiştik"

Heizou onlara şüphe dolu bir bakış attı.

"Sora'yı, Xiao'dan uzak tutmaya çalışıyoruz, neden sizle takılmak isteyelim ki?"

"..Biz Oshanla çıkıyoruz"

Heizou şaşkınlıktan eline akan dondurmasını bile hissetmemişti

"Bir dakika.. Ne?.. Kendi oynadığım dizide 3 bölümdür yokmuşum gibi hissediyorum şuan"

Oshan gülümseyerek konuştu:

"Yani numaralarınızı verecek misiniz?"

"Evet.. Galiba.."

...

Numaralarımızı verdikten sonra, Sora ve Oshanla beraber otelde dolaştık.

Aether, Oshan ve Heizou üstünde durduğumuz köprünün hemen aşağısında fotoğraf çekiniyorlardı, Biz de Sorayla köprünün üstünden onları izliyorduk.

"..Xiao, eğer önceden seni rahatsız ettiysem özür dilerim.."

Sora birden özür dileyince biraz şaşırıp afalladım.

"Özüre gerek yok.. Sadece Oshanla mutlu olmanıza sevindim"

Biz geri onlara dönünce Heizou, Aether ve Sora'nın mükemmel pozlarnı yakalamaya çalışıyordu.

"Harikalar.."

"Evet.."

Biz onlara bakmaya devam ederken Scaramouche tuvaletten geri dönmüştü.

"Bu mal Heizou orada ne yapıyor??"

...

Akşam yemeğini yedikten sonra geri odalara çıkmıştık.

Odaya varınca Aetherla bavullarımızı topladık.

Aether, arkadan gelip bana sarıldı.

"Yarın gidiyoruz"

"Çok hızlı bitti.."

Ben bunu diyince Aether yanağımdan öptü ve beni daha da sıkı sardı.

"İş projelerim bitince tekrar gelebiliriz istersen"

"Olabilir.."

_____________________________________________

Otel bölümleri bittiğine göre size sorayım:

Gelecek bölümde hangi ikiliyi görmek istersiniz?

Heizou-Scaramouche

İtto-Gorou

Xingqiu-Chongyun






FOR YOU AETHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin