Bir anımızda..
Aether birkaç saniyeliğine gözünü yoldan ayırıp navigasyona baktı.
"İleride benzin istasyonu ve yanında kahvaltı yapabileceğimiz bir yer var, orda duracağım"
...
Benzin istasyonunda durunca biz arabadan inip küçük marketin önünde Aether'ın benzin alıp gelmesini beklemeye başladık.
Daha doğrusu Scaramouche ve ben.
Heizou bambaşka bir amaçla arabadan inmişti.
"Amca isterseniz arabanızı yıkamaya yardım edebilirim"
Heizou'nun konuştuğu yaşlı adam sanki slow motiondaymış gibi döndü ve gözlerini kıstı. Heizou'nun ne dediğine anlam verememiş gibiydi.
Dedenin yüzünde birden gülücük oluştu ve başını salladı.
"Sağ ol ogul. Ben bir yere gidip geleceğim, sen yıkamayı bitirince bırak öyle kalsın"
Dede arkasını dönüp yürürken tekrar slow motiona girdi.
"Araba yıkama üstadını izleyin şimdi"
Heizou eline aldığı köpük makinesini arbaya doğrulttu ve tam güç açtı.
"Sen ve temizlik?"
Heizou elindeki makineyi Scaramouche'un yüzüne tuttu ve Scaramouche'un üzü köpük içinde kalınca sırıttı.
"Bununla çok güçlü hissediyorum"
Scaramouche sinirle yanındaki su musluğunu açtı ve boruyu Heizou'ya doğrulttu.
"Ben de bununla daha güçlü hissediyorum"
Heizou sırılsıklam kalınca diğer eliyle o da su borusu aldı ve atağa geçti.
...
Aether onların yanına geldiğinde ikiside sırılsıklamdı.
"Islanmak için otele gitmeyi bekleyemediniz mi?"
Cebindeki araba anahtarlarını çıkarıp Heizou'ya attı.
"Arabadan kuru üst alıp kahvaltı yerine gelin, biz gidiyoruz"
Aether bunu dedikten sonra beraber kahvaltı yerine doğru yürümeye başladık.
...
Biz bir masaya otururduktan birkaç dakika sonra Heizou ve Scaramouche tuvalette üstlerini değiştirip geldiler.
Siparişlerimizi verdikten sonra gelmesini beklerken Scaramouche Heizou'ya küçük bir uyarıda bulundu.
"Geçen seferki gibi ballı ekmeği masada bırakma"
Geçen sene Heizou yediği ballı ekmeği masaya bırakınca camdan bir arı gelip üstüne konmuştu. Scaramouche da mendil almak için uzanınca arı galiba bunu bir saldırı olarak algılamış ve onun yanağını sokmuştu.
...
Herkes kahvaltısını bitirince tekrar arabaya döndük.
Otele varmamıza son 3 saat kalmıştı.
____________________________________________
Profilimde tek bölümlük bir Xiaother kitabı
yazdım, isteyenler gidip okuyabilir<3(Konusu bu kitaptan çok farklıdır)