bölüm 22 (Smut)

216 9 30
                                    

Naruto sasuke'nin dediğini yapmak için madarayi aradı en sonunda ise bir agacin altında yatarken buldu.Naruto madaranin yanına gitti.

Naruto
Oy madara san nasılsın?

Madara
Oh Naruto iyiyim sen?

Naruto
Bende iyiyim şey benimle birlikte eve gelebilir misiniz?

Madara
Gelirim birşey mi oldu?

Naruto
Yo yoo hicbirsey yok sadece nanami abimin odasına bir hediye koyacam fakat sizin bu işlerden anlayacağınızi umuyorum

Madara
Hmm peki hadi gidelim

Naruto
Tabiki

Naruto(içinden)
Lan bu çok kolay oldu benden iyi oyuncu olurmuş

Kurama
Naruto peki madarayi nasıl bayiltacan ?

Naruto
Şey etto bilmem onu düşünmedim

Kurama
Agh gerizekalı bak sadece bu seferlik yardım edecem tamammi?

Naruto
Kuramaaa sen birtanesin

Kurama
Hai hai bak şimdi nanaminin odasının kapısına gelince madaranin arkasına geç elini tam ensesine köy sonra ben yardım edecem tamammi ?

Naruto
Tamam kurama 

Naruto bu şekilde kurama ile konuştuktan sonra madara ilede eve gelmişlerdi.

Naruto madarayi nanaminin odasına soktu. Sonra aynı kuramanin dediği gibi yaptı ve kurama sadece saniyelik ortaya çıktı.

Sonra kurama madaranin ensesine sert birsekilde vurdu ve madara bayıldı. Naruto iki klon yaparak onlarla birlikte madarayi nanaminin odasındaki yatağa bıraktı.

Madaranin üstündeki kıyafeti çıkardı ve sasuke'nin dediği gibi pantolonunun düğmesini çözdü ve fermuarini indirdi.

Bu şekilde bırakarak odadan çıktı.

Bu sırada ise sasuke nanamiyi evin arkasındaki bahçede bulmuştu.

Sasuke
Kolay gelsin nanami san

Nanami
Ah sağol sasuke nasılsın?

Sasuke
İyiyim nanami san peki siz nasılsınız?

Nanami
Bende iyiyim

Sasuke
Nanami san şey acaba sizin odaya girebilir miyiz ?

Nanami
Tabiki giderizde niye noldu ?

Sasuke
Şimdi Naruto bana sizin odaya bir hediye bıraktığını söyledi ve benden sizi bulmami istedi. Naruto ben söylersem kesin beni boğacak gibi sarılır oyuzden sen git sasuke dedi.

Nanami
Tamam geliyorum

Nanami ile bahçeden çıkıp eve girdiler. Sonra sasuke nanaminin arkasina geçti.  Nanami tam odanın kapısını açıp içeri girince sasuke ve Naruto nanamiyi içeri ittirdiler. Sonra ise kapıyı kitlediler.

Naruto
Nanami abi orda senin begenecegin bir hediye var bence onu bir uyandır

Nanami
Ha ne haaa lan sizi gerizekalı çocuklar niye madara san burda ve niye baygın?

Sasuke
Nanami san bu odadan siz birlikte olursanız çıkarsınız

Nanami
NEEE AGH

Altı uchiha ve Altı uzumaki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin