Naruto natsumi ve itachiyi odaya götürüyordu. Natsumi narutoya bakmış ve konuşmuştu.
Natsumi ( sarhoş)
NaRuTo SeNcE bEn GuZeL mİyİm?Naruto
Evet abi çok güzelsinİtachi(sarhoş)
Na NaRuTo NaTsUmİyİ bAnA vErSeNeNaruto
Ne yapacan ?İtachi (sarhoş)
SiKeCeMNatsumi (sarhoş)
NaRuTo BeN iTaChİ iLe EvLeNeCemNaruto
Tamam tamam hadi odanıza geldik yataklara hadiNaruto ikisininde konuşmasına izin vermeden odadan ayrılmıştı.
Natsumi yatağa yatmak istemiyordu. İtachi ise natsumiye bakıyordu.
İtachi(sarhoş)
NaTsUmİ bEnİ sİkNatsumi (sarhoş)
EmİnMiSiNİtachi(sarhoş)
EvEtNatsumi itachinin bu lafından sonra ona yaklaştı.
Natsumi itachinin yanına gelince durdu. Ellerini yanaklarına koyup dudaklarını öptü.
Natsumi itachi ile opustukten sonra ayrıldılar. Üstleri deki tüm kıyafetleri çıkarıp yatağa geçtiler
❤️SMUTTT❤️
Natsumi itachinin üstündeki yerini aldı ve itachiyi yeniden öptü. Natsumi bu sefer öperken elleri ilede vücuduna değiyordu.
Natsumi dudaklarini ayırmadan boynuna doğru geçti. Boynuna kendine ait izler bıraktı.
Natsumi omuz kısmını ısırıp kanattı. İtachi inliyordu. Hem canı yanıyor hemde zevk alıyordu.
Natsumi boynu ile işi bitince dudaklarını goguslerine getirdi.
Goguslerinden birini ağzına alıp emdi. Diğerini ise eli ile sıktı.
Natsumi eli ile sıktığı gogusu ağzına aldı. Ağzından çıkardığı gogusunu ise eli ile sıktı.
İtachinin inlemeleri iyice artmıştı.
Natsumi biraz orda oyalaninca dudaklarını bu sefer itachinin penisine getirdi.
Natsumi itachinin penisini ağzına alıp emmiyordu. İtachi natsuminin daha fazlasını alması için eli ile kafasını penisine bastırdı.
Natsumi ilk sasirsada devam etti işine.
İtachi aldığı gazdan dolayı natsuminin ağzına bosaldi.
Natsumi ağzındaki meniyi tutarken itachinin yüzüne şehvetli bir şekilde bakıyordu.
Natsumi itachinin ağzına tam üç parmağını soktu.
Natsumi( sarhoş)
YaLa İtAcHiİtachi duyduğu emir ile yalamaya başladı.
Birkaç dakika sonra natsumi hazır olduklarını anladığı anda parmaklarını çekti ve birini deliğe gönderdi.
Biraz sonra ikinciyide gönderdi. Biraz bekledi sonra son parmağına gönderince parmakları ile makas hatekti yapıp deliği genişletti.
Natsumi bir süre boyunca bunu yaptı. Sonra parmaklarını çekti.
Kendi penisini deliğe hizaladi ve içeriye gönderdi.
Penisin hepsini sokunca itachi bağırdı.
İtachi(sarhoş)
NaTsUmİ aCiYoR çİkAr *hick*LuTfEn NoLuR cİkAr *hick*Natsumi(sarhoş)
İtAcHi AğLaMa SaKiNlEs GeÇeCeKİtachi sakinlessin dite natsumi dudaklarindan öpmeye başlamıştı.
Bir süre sonra itachi sakinlesince onay istedi.
İtachi başi ile onay verdi. Onay gelince natsumi gitgellere başladı.
Natsumi bir müddet gitgel yapınca bir yerde itachi zevkle inledi.
İtachi (sarhoş)
Ahh~~NaTsUmİ dAhA hİzLi ahhh~~Natsumi(sarhoş)
TaBiKi sEn NaSiL iStErSeNNatsumi çok hızlı bir şekilde o noktaya vuruyordu.
Natsumi birkaç dakika sonra sınırına ulaşmıştı. İtachi de sinirindaydi.
İtachi(sarhoş)
NaTsUmİ iCiMe BoŞaL Ahhh~~Natsumi(sarhoş)
TaBiKi aSkİmNatsumi bu konuşmadan sonra ikiside aynı anda bosalmislardi.
Natsumi içinden çıkıp itachiyi öptü.
❤️SMUTTT BİTTİ❤️
Natsumi ve itachi hem sarhoşluk tam hemde yaptıkları sexten dolayı yorgun düşmüşler ve uyumuslardi.
Bu sırada ise Naruto ve sasuke duydukları seslerden dolayı burunları kanıyordu.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Smut guzelmiydi degilmiydi bilmiyorum ama yazdım birşeyler.
Diğer bölüm bu hikayenin son smutu olacak ondan sonra smut olmayacak
yeni bolunde menma ve charasuke smutu olacaktır bilginize
Hikayede kusurum varsa şimdiden affola
Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Arigato millet
494 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanfictionuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...