Uchiha ailesi konaginda
Sasuke
Agh bugün de heryeri aradık yoklar arkadaş nereye gittiler. Bari televizyonu açayım belki birşeyler izler kafamı dağıtırım.Sasuke kanalları gezerken bir haber kanalında durur. Ve burdada yine aynı haber vardır.
Haber
Evet sayın seyirciler
Dört yıl önce birden ortadan kaybolan uzumaki kyshina ve namikaze minatonun çocuklarından bir iz bile bulunamamıştır. Amcaları deidara ve halasi tsunade bu araştırmaya çok destek sağlamışlardır.
Kushina uzumakinin kardeşleri nagato ve karin adlı kardesler bir şekilde bu çocukların tüm varlıklarını. Bagisladiklarini görmüşlerdir. Bu kadar yüksek miktarda paranın bağışladığı şirketler arasında uchiha şirketi bulunuyor.Sasuke
Ha ne ne dedi o paraları bizdemi hemen babama söylemem lazımSasuke telefonun çıkarıp babasını aramış ve haberde duyduğu herşeyi babasına söylemişti.
Uzumaki kardeşlerin ailesi öldüğü gün
Minato yine her sabah olduğu gibi kahvaltı hazırlıyordu. Kushina ise namida ve nanamiye birşeyler söylüyordu.
Natsumi babasının yanına gelmiş ve aciktigi söylemişti.
Kajvti hazırlanmış ve yemekler yenmişti. Şimdi büyük kardesleri ilkokula bir yaş kucukleti ise anaokuluna bırakacaktı.
Saat ikindin 15:00 olduğunda çocukları almışlardı. Eve gelmişlerdi. Eve girdikten sonra Naruto ve menma abilerinin yanına gitmişlerdi.
Kushina tam salona geçecekler bir silah sesi duyuldu. Minato baktığında etraflarında bir çok silahlı adam vardı. Kushina çocukları odalarına gönderdi.
Aradan tam bir saat geçmişti. Çocuklar çok korkmuş ve çok aglamislardi.namida onları sakinlestirmisti.
Silahlı adamların gittiklerinde emin olunca aşağıya indiler. Ve ailesini kanlar içinde gördüler.
Kushina tam ölmemişti. Yanına Naruto ve menmayi çağırdı. Çocuklar gelince içindeki bijuuyu ikisine yarım bir şekilde mühürledi.
Sonra yanına diğer dört çocuğunu çağırdı. Ve onlara şunları söyledi.
Kushina
Evlatlarım sizleri çok seviyorum ben aslında bir ninjayim sizleri korumak için kimliğimi sakladım şimdi biz öleceğiz sizler ise deidara ve tsunadenin yanına gideceksiniz onlara bizim öldüğümüzu söyleyin sizler çok cesursunuz ileride kendinizi sağlama alın ve bir gün işinizi kaybettirir tamammi evlatlarım ?Çocuklar
Tamam anneKushina bunu duyunca son nefesini verdi.
Uchiha ailesi konağı şimdiki zaman
Fugaku bu haberi duyunca hemen evine gelmiş ve herkesle konuşmuştu. Fugaku hep kendine kiziyordu kushinayi koruyamamis birde üstüne ondan yadigar lalan çocuklarında kaybetmişti.
Aradan iki yıl geçmişti hala bir iz yoktu bu iki yılda yine heryeri aramışlardi.
Bugün uchiha gençleri uçakla başka bir ülkeye gidecekti.
Madara obito ve shisui binmişti. İtachi charasuke ve sasuke ailesine veda edip binmislerdi. Uçak havalanmış ve gidiyordu.
Arkadaşlar ilk bölümle karşınızdayım biraz zorlandım güya bu hikayeyi yazmadan önce herşeyi kafamda tasarlamıştım ama şimdi zar zor aklıma geliyor yeminle kafayı yiyecem
Ah neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Arigato millet
408 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanficuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...