bölüm 30

90 8 4
                                    

Herkes aşağıya inmiş ve sofraya oturmuslardi. Namida bu sefer yemek olarak dün toplanan balıklarla Türkiye'den öğrendiği balık buğulama yapmıştı.

Ayrıca yanına limon ve salata koymuştu. Herkes yemeklere başlamıştı.

Aradan bir saat geçince herkes yemekleri bitirmişti. Natsumi koltuğa oturmuş ve düşünüyordu.

Biraz sonra herkes işlerini bitirmis ve koltuklara geçmişlerdi. Söze ilk başlayan nanami olmuştu.

Nanami
Natsumi bugün bir degisiklik yapıp itachiyide götürmüşsun ?

Natsumi
Ah evet götürdüm

Madara
Niye götürdün de ?

Natsumi
Gözlerinde ki o körlüğü geriletmek için götürdüm.

Shisui
Nasil gerilerete bilirsinki?

Natsumi
Teyzem karin bana bu konuda tokyodayken çok şey öğretmişti. Bende bu konuda kendimi geliştirdim. Tokyodayken hep tıbbi ninjutsu öğretilerini okurdum. Bana bu konuda başka bir yardım ise shizune abladan gelmişti.

Nagito
Peki itachinin gozu şimdi nasıl ?

Natsumi
Kendisine sor

İtachi
Nagito soruna ben cevap veriyorum mükemmel sanki ilkkez mangekyou sharingani açtığım gibi mükemmel bir görüşüm var

Madara
Cidden mi mükemmel

Shisui
Harika bir iş çıkarmış son natsumi

Sasuke
Gerçekten harika bir ilaç yapmışsın natsumi san

Charasuke
Şey natsumi san benim gözlerimede bir şekilde bakarmisiniz ?

Natsumi
Charasuke tabiki bakarım görüşün ne kadar kötü ki?

Charasuke
Benim gözüm tam olarak chakra olmasa hickimseye taniyamayacak kadar kötü şuanda size doğru bakabiliyorsam chakranizi hissettiğim içindir. Ayrıca iki gündür daha kötü önceden biraz insanları görebiliyorken şimdi herkesi bulanık görüyorum

Natsumi
Ah anladım tamam şimdi Naruto ve menma siz dışarıda bir güzel yer bulun hadi sasuke sende charasuke ile narutolarin olduğu yere gidin tamammi ayrıca Naruto bulduğunuz yer hem çiçekler olsun hemde su bulunsun tamammi?

Naruto
Hai

Narutogil gidince natsumi diğerlerine döndü .

Madara
Natsumi sana bir sorum var ?

Natsumi
Dinliyorum

Madara
Şimdi siz burda yokken namida bize herkesin yeteneklerini söyledi . Senin yeteneğinde dokunarak iyileştirme olduğunu öğrendik. Şimdi sen sadece dokunarak iyilestire biliyorsan niye charasuke ve itachiye aynısını yapmadın ?

Natsumi
Şimdi madara san evet namida abimin anlattığı gibi dokunarak iyileştirme yapabiliyorum ama bu her hastalık için yapamıyorum. Benim bu yeteneğinin iki zayıf noktası var. Birincisi dokunarak iyileştirdiğim kişinin chakrasini kendi chakrami yolluyorum. İkincisi ise her hastalık için kullanamıyorum. Belirli hastalıklar benim iyilestiremeyecegim hastalıklar. Bunu için tıbbi ninjutsu öğretilerini okudum.

Shisui
Peki iki zayıf nokta dedin ikincisini anladimda birincisi niye zayıflığa giriyorki ?

Natsumi
Şimdi size şöyle açıklayayım. Egerki tedavi ettiğim kişi bir düşmansa benim chakram onda olduğu için her yere kolayca girip çıkabilir. Ayrıca chakrama sahip kişi benim chakrami kendisinin mis gibi kullanabilir ve bu yüzden tanıdıklarım hariç kimseye dokunmuyorum.

Shisui
Oh anladım gerçekten tehlikeli bir zayiflikmis.

Nanami
Peki natsumi Naruto ve menmanin gelişimi nasıl ?

Natsumi
Mükemmel ikiside harika ilerliyor.

Namida
Pekic charasuke ve sasuke'nin gelişimi ne durumda?

Natsumi
İkiside Algida iyi bir yere geldiler. Artık hem insanları hem çevreyi hemde bijuunun hangisi olduğunu seçebilecek seviyedeler.

Nagito
Peki itachi ile ne eğitimi yaptınız ?

Natsumi
Oh şey önce onun gözünu iyilestirdim ayrıca onada genjutsuda shisui abi gibi bir genjutsu yapmasını öğretiyorum

Shisui
Ooo bak bu ilginçmiş itachi bbenimle aynı seviye olursan hur kapisalim

İtachi
Tabiki shisui

Natsumi
Herkesten izin istiyorum gidip charasuke nin gözünü bir iyilestireyim

Herkes
Tamam

Natsumi evden çıkmış ve chakrayi algılayarak narutolarin yanına gitmeye başlamıştı.

Natsumi evden gidince evdekiler ise konuşmaya başlamıştı.

Nanami
Namida uchihalarin gelmesinin üstünden bir yıl geçmişti. Bu senin bitmesine kaç ay var ?

Namida
Hmm bir bakalım hmm tam olarak bir ay kaldı .

Madara
Yani burdan gitmemize bir ay mi var . Peki bundan diğerlerinin haberi varmı ?

Shisui
Sanmam.

Obito
Peki burdan gidince Tokyo'da nasıl karşılanacak siniz ?

Nagito
Bilmem

Shisui
Asil sorun burdan tokyoya gidince sorulacak sorularda .mesela uzumaki kardeşler neredeydiniz? yada uchiha gençleri nasil kurtuldunuz? Veyahut nasıl hayatta kaldınız ? Gibi birsuru soru var nasıl cevaplar vereceksiniz?

Nanami
Haklı butuk sorun bu ama en büyük sorun ailelerimiz

Nagito
Evet dayım teyzem amcam halam biz kardeşleri sorguya çekecek

Madara
Bizide uchiha ailesi reisi sorguya çekecek

Herkes bu şekilde düşünerek hayal kuruyor yapılacak şeyleri düşünüyordu.

Bunlar bu şekilde hayal dünyası ile konuşurken eve natsumi ve diğerleri girmişti.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Ayrıca smut yazacam fakat smutu iki bölüm sonramı yoksa üç bölüm sonramı yazayım . Smuttu bu sefer namida ve obito üzerine yazacam

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Arigato millet

669 kelime

Altı uchiha ve Altı uzumaki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin