Uçak düşmeden birkaç dakika önce
Madara ve diğerleri uymustu. Birkac saat önce çok önemli konular konuşulmuştu. Şimdi ise rahatlamak için uyumuslardi.
Aradan birkac dakika geçmişti ki bir ses duydular.
Pilot
Sayın uchihalar biranda çıkan fırtına yüzünden uçak arıza yapmıştır düşüşe geçiyoruz lütfen kemerlerinizi bağlayınPilot bunu dedikten sonra uçak düşüşe geçmişti.
Uchiha gençleri her nekadar korksada yapıları gereği belli etmezlerdi. Yanluz charasuke o kadar korkmustuki biraz sasukeye yapışmıştı.
Sasuke
Charasuke lütfen kolumu bırakCharasuke
Ha-hayir ya korkuyorumDedikten sonra gözünden bir yas düşmüştü. Uçak iyice kontrolü kaybetmiş ve son hız düşmeye baslamisti. Pilot artık yapılacak birşey olmadığı için uçağını terk etmişti.
Hosteslerde aynı pilot gibi terk etmişti. Uchiha gençleri paraşüt aramışlar fakat iki tane bulmasıyla uzulmuslerdi.
Uçak sonunda suya çakılmıştı. Madara ve diğerleri acil çıkış penceresine gitmiş orayı kirmislardi.
Suyun yukarısına hepsi çıkınca bir ada veya gemi aramışlardi. Fakat sadece bir kilometre ötede bir ada bulmuslardi.
Adaya kadar yüzmek zorunda kalmışlardi. Aradan birkac saat geçmiş hala adaya yaklasmamislardi.
Madara ileride bir tekne görmüş ve kendilerini görmesi için bağırmaya ve el sallamaya başlamıştı.
Tekne ise tesadüfen o tarafa bakmış ve bizim uchiha gençlerini görmüştü.
Tekne yaklaştıkça bizim gençler mutlu olmuşlardı.
Tekne bir saat sonra yanlarına gelmişti.
Madara ve diğerleri çok üşümüş ve aynı zamandada heryerleri agrimisti. Bu yüzden teknedeki kişiye bakmadan hemen tekneye atlamislardi.
Tekne uzaktaki adaya yaklaşınca uchihalar yeni yeni ayikiyordu.
Uchihalar iyice ayilinca teknedeki kişinin kim olduğunu merak etmeye başlamışlardı.
Teknedeki kişi inince madara ve diğerleri de inmişti. Önlerindeki adamı takip ediyorlardı.
İki saat sonra bir eve geldiler.
Hepsi meraklandi böyle ıssız bir adada böyle bir evin olması çok şaşırmışlar di.
Adamın hiçbir yeri gözükmüyordu. Sanki bilerek göstermiyordu.
Madara ve diğerleri içeri girince evdeki bir koltuğa oturdular.
Adamda karşısına oturdu. Madara ilk söze başlayan oldu
Madara
Merhaba efendim bizi kurtardığını icin teşekkür ederiz. Acaba izniniz varsa adınızı öğrenebilirmiyiz?Adam
TabikiAdam kafasındaki şapkayı ve yüzündeki maskeyi indirince uchihalarin hepsi şoke oldular.
Çünkü karşılarında altı yıl önce kaybolmuş uzumaki kardeşlerin ilk ikizlerin den biri olan nanami duruyordu.
İtachi
Sen sen uzumaki nanamisinNanami
Evet ta kendisiyimShisui
Peki diğer beş kardeşin nerde?Nanami
Hemen çağırıyorumNanami
Çocuklar gelinNanami seslendikten sonra diğer uzumaki kardeşler gelmişti.
Sasuke charasuk itachi shirui obito bve madara karşılarındaki gençleri görünce hem şaşkına ugramislar hemde yakışıklı oldukları için kizarmislardi.
Naruto
Nanami ni san uchiha gençlerinin burda ne işi var ?Sasuke
Ne o beğenmedim mi ?Naruto
Yok hayır yani birseymi oldu neden burdasiniz o maksatla sormuştum.Madara
Naruto bizim uçağımız düştü abinde bizi görünce getirdi.Naruto
Geçmiş olsun efendim .Shisui
Peki siz neden Japonya'da değilde bilinmeyen bir adadasiniz?Nanami
Bu konuyu sonra konuşuruz şimdi namida sen bize birşeyler hazırla Naruto nagito ve menma sizde bu beylere odalarını gösterin
Natsumi sende bu beylere kıyafet getir anlaşıldımı?Hepsi
HaiNaruto
Uchiha gençleri bizi takip edinUchihalar Narutoyu takip ettiler .nagito ve menma onlara odaları gösterdiler.
Namida yemekleri hazırladıktan sonra herkesi çağırdı.
Uchihalar yemeklerini yiyince natsuminin getirdiği kıyafetlerinde giydiler.
Şimdi sadece uchihalarin sorduğu soruyu cevaplamak atı kaldi.
Arkadaşlar bu bölümü olbildigi kadar uzattım yeminle fazla uzatmak isterdim fakat hem hastayım hemde yorgunum
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Arigato millet
523 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanfictionuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...