bölüm 7

193 19 39
                                    

Şimdiki Zaman

Ortalıkta sessizlik vardı. Herkes biranda susmustu. Bu sessizliği bozan ise madara olmuştu.

Madara
Naruto san size geçmiş olsun diliyorum

Naruto
Teşekkürler madara san

Diğer uchihalar
Geçmiş olsun Naruto

Naruto
Sağolun teşekkürler

Shisui
Peki Naruto sani kim kaçırdı ?

Nanami
Evet maalesef biliyoruz

İtachi
Neden maalesef dediniz ?

Nagito
Abimin maalesef demesindeki sebep narutoyu kaciranlarin bizim ailemizi öldüren kişilerin olmasıdır.

Madara
Peki sizin ailenizi olduren ve narutoyu kaçıran kişi kimdir?

Nanami
Ailemizi öldürüp narutoyu kaçıran kişi chakrali klanlar arasından hyuuga ve hatuna ailesinin kızı sakuradir.

Sasuke
Nasıl yani hyuugalar ve sakura niye böyle birşey yapsinlarki ?

Naruto
Sasuke hyuugalar kyuubinin bizde olduğundan şikayetçiler di. Bu yüzdende ailemizin en savunmasız anında öldürmek istediler. Fakat hem annem hemde babam bu olayı çözdü ve saldırı olacağı gün bizi bir muhurle korudular yani namazı da abime mührü önceden ogretmisler. Namida ise bu olay gerçekleştigi an bizi bu koruma mührü ile korudu.

Sasuke
Tamam bu konuyu anladım peki sakura'nin sizinle derdi neydi?

Naruto
Sakura aslında benim arkadaşımdı. Yani sadece ben öyle sanmisim. Aslında o benim içimde bijuuyu çıkarıp beni öldürmek ve o bijuuyu hyuugalara teslim edip zengin olmaktı. Biz zengindik buda sakurayi sinir ediyordu. Sakura seni seviyordu fakat benden nefret ederdi. Annemiz öldüğünde sakura bana gelip igrencsin sen dedi.  Önceleri birşey anlamamıştım sonra ise tüm okula ailemizin benim öldürdüğünü sonra ise psikopat bir katil olduğumu ayrıca psikolojik bir sorunum olduğunu söylemiş. Bu yüzdende okulda hep şiddet ve psikolojik şiddete magruz kaldim. Onun derdi benim zengin olmam ayrıca chakrali klanlar arasından en gucluleri arasında yer almamamdi. Birde benim yönelimi mi tüm okula yaydığı için hep dislandim.

Charasuke
Ooh üzüldüm Naruto sormamin sakıncasi yoksa yönelimi neydi?

Naruto
Ah hiç sorun değil benim yönelimim gay

Naruto bunu söyleyince sasuke kızarmış diğerleri ise piç smile atıyorlardı.

Akşam çoktan ölmüş hatta bayağı geç olmuştu. Herkes yarın dinç kalkmak için yataklara gitmeye başladılar.

Naruto menma ile birlikte odalarına geçmişti.

Menma
Naa Naruto sencede bugun içerisinde çok değişik şeyler olmadimi?

Naruto
Nasıl yani ?

Menma
Yani şöyle ki uchihalar bizi buldu onlara geçmişi anlattık ayrıca sasuke sana bakarken kızardı

Naruto
Neee sasuke bana bakarken kızardı mi ?

Menma
Lan onca şey söyledim sen sadece onami takıldın

Naruto
Evet ne var yani

Menma
Off tamam pes sadece yat uyu

Bu sırada Japonya da uchiha malikhanesine

Mikoto çok üzülüyordu. Fugaku ise sürekli olarak arama ekibine baskı yapiyordu.

Fugaku
Mikoto hayatım ağlama artık bak kötü birşey yoktur emin ol belkide uçak düştükten sonra onlar bir adaya cikmislardir  olumlu düşün tamammi

Mikoto
Ama aşkım ben onlari özledim canlarım yok ne haber var nede onlardan bir iz

Fugaku
Biliyorum aşkım ama sakin ol git bı güzel uyu tamammi ?

Mikoto
Ama ya bir haber gelirse?

Fugaku
Tatlım haber gelirse uyandiririm seni hadi yat

Mikoto
Tamam iyigeceler aşkım

Fugaku
İyi geceler gül yüzlüm

Mikoto odaya gitmiş zorlada olsa uyumuştu. Fugaku ise içinden onların iyi olmasını umuyordu.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri çok seviyorum

Arigato millet

489 kelime

Altı uchiha ve Altı uzumaki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin