Madara ve diğer uchihalar nanaminin cevabını bekliyorlardi. Yıllardır niye kaybolduklarinin sebebini ogreneceklerdi.
Nanami sonunda cevap vermek icin sahteden öksürdü.
Nanami
Evet şimdi siz bizim neden kactigimizimi yada kaybolduğumuzu mu merak ediyorsunuz?Madara
Evet nanami şimdi söyleyin neden biranda kayboldunuz?Namida
Tamam ozaman en baştan anlatayım ama tek bir soru dahi sormayın konuşmam bitince sorabilirsiniz anlaştık mı?Madara
Tamam sormayacağız dinliyoruz.Arkadaşlar bundan sonrası geçmişe dönüş olacaktır bilginize
Geçmişe dönüş
Namida yine her zamanki gibi kardeşlerine yemek hazırlamıştı. Ailesi öldüğü gün onlara amcası deidara ve halasi tsunade bakmıştı.
Namida tsunade sayesinde birçok yemek yapabiliyordu. Nanami ise deidara sayesinde birçok silah ve bıçak kullanabiliyirdu.
Ama bir sorun vardı. Küçük ikizler an Naruto ve menma içlerindeki canavarı çok zor zabdediyorlardi.
Namida bu konuda teyzesi karine gitti. Karin ise ona bir mühür öğretti. Bu mühür sayesinde ikizler canavar ile fazla acı çekmeden yaşayabileceklerdi.
Şimdi ise ikizler okulda çok hor görülüyordu. He nekadar yakışıklı olsalarda tüm okul ikizlerin kendi ailesini öldürdüğünü düşünüyordu. Bu durum menmayi etkilemezken narutoyu zora sokmuştu.
Naruto bu durumdan kurtulmak için sürekli güler sanki hiç birsry yokmuş gibi davranırdı.
Okulda hem menma hemde Naruto iyiydi ikisinide dersleri güzel gidiyordu. İkiside başarılıydı.
Natsumi lise son sınıfta bu yüzden kardeşlerine o göz kulak oluyordu. Nagito isetum kızların gozdesiydi. Fakat o daha çok dersleri ile ilgilenir onlar dışında ise sadece kardeşleri ile konuşurdu.
Natsumi okuldan sonra gizlice Naruto menma ve namidayida alıp gizli köye giderler. Burda genelde shinobi olarak çalışıp hem para kazanır hemde kardeşlerinin geliştiğini görür. Bu konu natsumiyi çok mutlu eder
Her gün bu şekilde shinobilik yaparlar. Bu çocukları bilen kişiler chakrasi olan klanlardir.
Namida genelde shinobi kurallarına uygun şekilde iler ve kardeşlerinide bu konuda uyarır.
Naruto pek dinlemezken menma bu konuda saygı gösterir.
Gizli koyde işleri bitince eve gelirler. Nanami ve nagito bu dörtlü ile konuşurlar ve gün içinde ne yaptıklarını tartışırlar.
Namida yemek hazırlar ve hepside bu şekilde akşam yemeklerini yer.
Naruto abisi namidaya yardım eder ve ondan yemek yapmasını öğrenmeye çalışır.
Menma ise nanamiden dövüş öğrenir. Akşamları genelde ya amcası deidara ya dayısı nagato gelir.
Nagato natsumiye chakrasini nasıl şekillendirecegini öğretirken deidara ise nagitoya nasıl dovusecegini öğretir.
Aradan bir kaç saat geçince saatin geç olduğunu fark edip yatağa yatarlar ve güzelce uyurlar.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Birde bölüm kısa olmuş olabilir yeminle aklıma ne kadar gelirse o kadar yazıyorum uzatmaya xalussam bile olmuyor üzgünüm
Sizleri seviyorum
Arigato millet
405 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanfictionuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...