Geçmişe dönüş devam
Yujinin ölümünü duyan namida önce durgun durgun bakmış sonra ise yere çökmüştü. Ardından ise bagirarak ağlamaya başlamıştı.
Namida yujinin cenazesesine gelmişti. Her nekadar nanami girmemesini soylesede o sevgilim o gideceğim demişti.
Yujinin ölümünden sonra namida birkac ay yujinin kendisi için aldığı yüzüğü saklamisti. Sonra namida yüzüğü almis ve bir kutuya koymuştu.
Bu kutu namidanin kendisi için önemli olan şeyleri koyduğu bir kutuydu.
Bu sırada ise Naruto okula giderken hep korkuyordu. Önceden onu yuji koruyordu. Ona ahilik yapiyirdu fakat şimdi kendisini koruyan yoktu.
Menma ile okula beraber gelselerde ikisinin de dövüş eğitimi yoktu. Naruto okula girdiği anda Lucas naruto'nun yanina gelmişti.
Lucas
Naruto canım seninle özel birşey konuşabilir miyiz?Naruto tereddütle de olsa kafa sallamisti.
Bu sırada menma ise sınıfına doğru gidiyordu.Lucas narutoyu okulun arkasına doğru götürdü. Lucas narutoyu duvara attı. Naruto anı avı ile bağırdı.
Lucas naruto'nun yanına gelip onu kendine çekti ve dudağından öptü. Naruto karşı koymaya calissada başaramadı.
İçinden birilerinin kendisini kurtarmasını istiyordu. Tamda bu anda ordan geçen bir öğrenci dersin başladığını söyledi.
Lucas narutoyu bırakıp gitti. Naruto sınıfa girince menma Naruto birseylerin ters olduğunu fark etti.
Naruto iyi değildi.
Okulun bitiminde Lucas yine geldi ve menmaya narutoyu biryere götüreceğini söyledi.
Menma
Hayır Lucas abim narutoyu acil istiyor önemli bir konuymus öyle dedi .nereye götürecek sen yarın götürLucas
Tabiki menmaNaruto şaşırmıştı. Lucas çabuk pes eden biri değildi. Lucas birşeylerin peşindeydi.
Naruto ve menma eve geldiler . Naruto yatağına geçti.ve kendini uykunun kollarına birakti.
Naruto uykudayken Lucas gecenin bir yarısı yzumakilerin evine geldi ve narutoyu kaçırdı.
Lucas narutoyu bir yatağa bağladı. Naruto uyansın diyede üzerine su döktü.
Naruto anı soguklukla uyandı. Önce nerede olduğunu kavrayamadi ama sonra önünde Lucas olduğunu görünce dondu kaldı.Naruto farketmisti Lucas onu kacirmisti. Şimdi ise başına ne geleceğini bilmiyordu .
Lucas elinde bir bıçakla geldi. Naruto'nun ustundekileri yırttı ve Narutonun çırılçıplak kalmasını sağladı.
Naruto bu durumda hem utandı hemde sinirlendi. Lucas bıçağı ile naruto'nun önce kollarına çizikler attı. Sonra ise bacaklarına en sonuncusu tam olarak kaburgaların olduğu yereydi.
Naruto kaçırıldığı günden beri kaç gün oldu bilmiyordu. Çünkü Lucas ya ona işkence ediyor yada başka başka adamlara emir verip tecavüz ettiriyordu.
Bu sırada namida ve nagito Naruto için çok endiselenmislerdi. Herkes narutoyu arıyordu. Em sonunda menma zorluklarla naruto'nun chakrasinin nerde olduğunu buldu.
Naruto'nun chakrasi tokyonun hemen dışındaki bir boş araziden geliyordu.
Menma hemen abilerine bunu söyledi.nanami nagito natsumi ve menma beraber gittiler namida ise tsunade ve karine haber verdi.
Aradan tam iki saat geçince istedikleri yere ulaştılar. Ama vardıkları da içerden çığlıklar duyuluyordu. Nagito deliye döndü natsumi ise kardeşini biran önce kurtarmak istiyordu.
Nanami herkese evin heryerini araştırmalarını söyledi.
Nanami kılık değiştirerek kapıyı çaldı. Lucas kimin geldigini merak etti.
Naruto Lucas gidince bayıldı.
Lucas kapıyı açınca karşısında bir adam gördü. Fakat bu adam çok tanıdık geliyordu.
Lucas
Oy amca kimsin senNanami
Merhaba evladım ben kayboldumda burda telefon varsa bir verirmisinLucas
Hayır defol gitLucas tam kapıyı kapatıyordu ki nanami buna engel oldu. Kapıyı sertce acip içeri girdi. Nanaminin girişi ile diğerleride girdi.
Nagito hemen kardeşini aradı. Nanami ise lucasi tutuyordu.nagito kardeşini bulunca dondu kaldı.
Çünkü her yerinde tecavüz izleri ve yanık bıçak ve kırbaç izleri vardı.nagito menmayi ve natsumiyi çağırdı.
Onlara narutoyu goturmelerini söyledi.
Onlarda hemen narutoyu çözüp götürdüler.evde sadece nanami ce nagito kalmıştı.
Nanami hemen lucasi alıp o yatağa bağladı . Nagito ise eline kirbac alıp lucasa vurdu.
Tam tamına yedi saat bayunca sadece kırbaç vurdular . Nagito bu seferde bir bıçak aldı. Bıçakla lucasin penisini kesti.
Lucas bağırdi ama yardım eden yoktu çünkü issizdi. Nagito lucasin bircok yerine bıçakla derin kesikler attı.
Nagito durmadı kestiği penisi lucasin ağzına verdi. Eline bir büyük demir alıp onu ısıttı. Demiri tam lucasin deliğine soktu.
Lucas ağzındaki penis yüzünden bagiramadi. Nagito lucasin memelerinide kesti. O kestiği yerlere tuz bastı ve kaynar su döktü.
Nagito için bu yeterli değildi. Eline büyük ve kalın bir dal aldı. O demiri çıkarıp yerine o büyük dalı koydu. Dal o kadar kalindiki lucasin deliği yırtıldı. Kanlar akıyordu.
Nagito artık lucasin ölmesini istedi. Buyuzden evi aradı ve evdeki köpeklerini bulundukları yere getirmelerini istedi.
Aradan tam iki saat gecince natsumi köpekler ile geldi. Nagito iki pitbull köpeğini alıp içeriye soktu.
Ardından ise köklerine emir verdi.
Nagito
Jeff ve luca hadi yemeğinizi yiyinKöpekler koşarak lucasi ısırmaya basladilar. Nagito ise orda kaldı. Diğerlerine gitmelerini söyledi.
Nanami ve natsumi eve gelince narutoyu görmek için odasına çıktılar. İçeride tsunade vardı.
Tsunade
Çocuklar Naruto tecavüze uğramış ve bir tane çocuğu var. Onu kürtaj ile aldım. Ayrıca Naruto büyük bir psikolojik çöküş yaşamış bunu için ben bir doktor ayarladım ve narutoyu yarın oraya götürün ayrıca yaralı olan yerlerini iyilestirip sardım tamammiNanami
Tabiki tsunade samaDedikten sonra evden çıktı tsunade sadece karin vardı. Karin naruto'nun yanındaki yatağa yatti.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Arigato millet
798 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanfictionuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...