Nagito deidaradan dövüş eğitimlerini hiç aksatmadan öğreniyordu. Deidara namikaze chakrali olmamasına raen chakrali insanları biliyordu.
Aynı ölen abisinin eşi olan kushinayi bilmesi gibi. Minatoda bunları biliyordu. Genelde bu chakrali insanlar bu konuyu açmazlardi.
Kushina minato ile evlenince bu konuyu konuşmuş minato ve ailesi ise olumlu yönde tavır almıştı.
Nanami dövüşü amcası deidaradan daha çok küçükken almıştı.
Nagito ise lisede narutoya yada menmaya kötü davranan insanları bir bir dövüyor yada işkence ediyordu.
Nagito ailesine çok bağlı ve onları koruyacak kadarda güçlü bir kişiydi. Nanami ile sürekli olarak dövüşür ve kendini geliştirirdi.
Kardeşlerden nanami ve namida 20 yaşına gelince iki şirkette bu iki çocuğa geçmişti.
Nanami namikaze şirketini alırken namida uzumaki şirketini almıştı.
Uzumaki şirketinde olan namida kardeşi nanami ile iki şirketi birlestirmislerdi.
Bu sayede yeni bir şirket olmuştu
Uzumaki yönetmenlik ve modellik şirketiAslında ikizler bu adları kardeşleri natsumi ve narutodan almislardi. Normalde şirketin adı shinobi yada ninja olacaktı
Fakat natsumi bu konuda karşı çıkmış ve uzumaki olarak edvam edilmesine karar verilmişti
Aslında nanaminin fikri bu değil onun fikri daha çok iki soyadın birlesiminden çıkan bir soyisim ile yeni bir şirket kurmaktı.
Fakat bu seferde kimse inanmayacak için bu fikirden vazgecmisti.
Kaybolmadan tam üç yıl önce şirketlerindeki paylarını ve miraslarını karalastirdiklari denek kurum veya şirketlere devretmislerdi
Bunlardan en büyük payı alan uchiha şirketiydi. Aslında normal bir şekilde para vermişlerdi. Geriye sadece kendi şirketleri ve annesi ve babasının akrabalarının payları kalmıştı.
Kendi paylarını yetimhane hayvan barınağı ve güçlü uchiha şirketine devretmislerdi.
Kardeşler bu sekilde kendi paylarını dagitinca ellerinde birşey kalmamıştı. Namida kendilerine kalabilecekleri ve şehir hayatından çok uzak olan bir yer seçmişti.
Bu yer japonya ve Amerika arasında cok ama çok gizli bir adaydi. Buraya ya fırtına ile yada yolu biliyorsan tekne ile gelebiliyordun.
Kardeşler okullarını bitirmemiş olan kardeşlerinin okullarını bitirmesini beklemişler di.
Zaten nagito ve natsumi liseyi bitirmişti.
İkiside iki senelik bir üniversite okumuskardiNaruto ve menma ise sadece lise okuyacaklarıni abilerine bildirmişlerdi. Bundan tam bir yıl sonra Naruto ve menma liseyi bitirmişti.
Aynı şekilde nagito ve ve natsumide üniversite bire başlamışlardı. Bir yıl sonrada nagito ve natsumi üniversiteyi bitirmişti.
Bundan iki yıl sonrada altı kardeste hazırlanmış yanlarına bıçak çakmak kıyafet ve benzeri şeyler almışlardı.
Namida tahta elementi kullanabildiği için ev yapabiliyordu. Natsumi ise ateş su ve toprak elementi kullanabiliyirdu
Naruto hava eklenti kullanabiliyirken menma yıldırım elementi kullanabiliyirdu.
Bu şekilde kaybolduklari sene hickimsenin haberi olmadan gizlice kıyıya gitmişler ordanda kendileri için satın aldıkları tekneye binmislerdi.
Sonrada adaya gelmişlerdi.
Şimdiki Zaman
Namida
İşte anlattım bu şekilde geldik.normalde bu ada haritada bile çok zor gözüküyor ve değersiz olarak biliniyor o yüzden bu adayı bulmam benim yarim yılımı aldı ama yinede buldumNatsumi
Şimdi sorularinizi sorun bakalım ?Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi olabildiği kadar uzun yaptım
Sizce uchihalar uzumaki kardeşlere ne soracak
Ayrıca diğer bölüm hem bu kardeşlerin soru cevaplaması hemde uchiha gençlerinin kazasını konu alacak
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Arigato millet
483 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altı uchiha ve Altı uzumaki
Fanficuzumaki kardeşler ailelerini kaybedince izlerini tüm dünyada kaybettirirler fakat uchihanin altı önemli üyesinin uçak kazası sonucu uzumaki kardeşlerin olduğu adaya düşmesiyle olaylar farklı bir hal peki uchihalar uzumaki kardeşleri ile ne yapacak...