Tahun ni tahun pertama aku menjadi seorang pendidik... Yaa, pendidik merangkap pensyarah di sebuah Universiti terkemuka di Malaysia... Memang impian aku nak jadi seorang pensyarah ni sejak aku kecil lagi sebab bapa dan mama aku bertuga sebagai Cikgu...
Hari pendaftaran pelajar kali ini memang sangat ramai... Selepas 2 tahun pelajar tidak masuk ke kampus, kali ini sibuk dia lain macam... Mana nak atur pelajar baharu, mana nak atur pelajar senior yg baru merasa kehidupan kampus... Yelaa 2 tahun kot PKP, diorg x rasa pun kehidupan kampus macam mana kan... Kelas pun kelas online saja...
Macam² strategi dan plan di atur oleh pihak Universiti untuk memudahkan semua urusan... Alhamdulillah, pendaftaran pelajar untuk sesi ini berjaya dilaksanakan....
Sepanjang pendaftaran, mata aku macam biasa, perlu dicuci 👀💦... Banyak juga yang boleh tahan budak-budak baru nak up ni haa... Batang aku dalam seluar ni tak payah nak cakaplah... Memang keras memanjang tambah² tgk yang cute, yang sado, yang pakaian up to date sampai nak bulge fuhhh... Mmg puas cuci mata 👀💦 Hehehehe...
Sampai ke rumah, masuk pintu buka segala-galanya, hanya seluar dalam saja yang tinggal... Rehat sekejap di ruang tamu baring di sofa... Buka telegram tgk² kalau ada yang best orang² yang buat live kat group VC Melancap... Group melancap no.1 syatu di Malaysia...
Petang ni ada beberapa saja yang best untuk dilayan, my favourite, "Incahoot" fuhhhh tengah buat show petang... Aku pun mula mengusap batang aku yang dari pagi minta dilayan... Penuh seluar dalam aku dengan air mazi yang dah kering, mana tak nya... Dari pagi ke petang berair saja batang ni lihat anak² ikan ynag bakal dipelihara haaa sudaahhhh...
Melihat aksi Incahoot dalam live yang aku pin buat aku terdorong juga nak melancap... Ambil minyak yang aku letak dalam laci di ruang tamu, sebb ruang tamu port aku melancap la selain kat bilik... Aku tinggal sorang aku peduli apa... Aku pun ikut melancap ikut rentak bintang kegemaran aku dalam live tu... Sedap layan aksi dia sampailah aku terpancut lepas tengok Incahoot pancut... Betapa bestnya kalau laa dapat main dengan dia ni... Fuhhhh... Banyak juga air aku sampai ke pipi mani aku tembak...
Aku rest seketika sampailah aku terlelap dalam keadaan bogel di ruang tamu rumah... Aman....
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Haaaa... Selesai bab 1 utk cerita baru... Macam? Ok x?... Hahahaha...
Vote banyak² guys... Jadi aku semangat nak buat cerita lagi!...
Cerita kali ni aku akan kaitkan saja dengan sekeliling aku... Mcm contoh geng PLU melancap kat Telegram tu haa... Tu sebagai penambah rasa saja ya... Jangan ambil kisah sangat...
Next!!!
YOU ARE READING
AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANG
ContoSetiap orang punya naluri, hati dan perasaan... Begitu juga aku, naluri songsang dah tertanam sejak kecil... Sehingga dewasa banyak benda dan perkara aku terokai dalam dunia yg dinamakan DUNIA SONGSANG ini... Dari zaman sekolah ke zaman kampus, maca...