Selepas berhempas pulas memuaskan nafsu semalaman... Pagi itu, aku terjaga awal, kira-kira jam 6.30 pagi... Leonard masih lagi tidur kepenatan tapi aku melihat pada batang dia yang terpacak gagah bak tiang bendera...
Aku bangun dengan keadaan berbogel dan menuju ke toilet untuk membuang air kecil... Amat sukar untuk aku menembak air kencing ku kerana batang morning wood yang menghunus ke atas... Aku biarkan saja air ku menembak ke tempat lain, sehingga habis aku keluarkan... Aku siram air kencing aku yang bersepah... Tiba-tiba aku dapat satu pelukan dari arah belakang... Leonard dah bangun... Batang yamg tegang dapat aku rasa di lurah punggung aku...
"Morning abg sayang"...
"Morning syg"...Lepas dapat wish dari Leonard, dia pun mengeluarkan air kencingnya... Sama seperti aku tadi, bersepah sebab morning wood... Hahahaha... Aku hanya memerhati sahaja Leonard kencing kemudian dengan perlahan aku peluk Leonard dari belakang dan mengusap seluruh badan dia... Terutama di kawasan puting...
"Ahhh abg... Sedapp... Nak lagi abg"... Desah Leonard...
"Syg nak apa?" Tanya ku...
"Nak batang abg dalam lubang syg"...
"Semalam x puas erk?"... Aku cuba menambah kerangsangan Leonard...
"Abg... Syg nak Abg... Cepat fuck syg"...Aku yang memulakan aku yang rasa tak tahan bila Leonard seperti itu... Batang ku mula mencari² lubang Leonard... Tanpa bantuan tangan... Batang aku dapat menembusi lubang Leonard... Masih terasa licin lagi lubang dia hasil air mani aku semalam...
"Arghhhhhh Abg... Arghhhhh"... Teriak Leonard...
"Sedap syg?"...
"Sedap Abg... Fuck me laju² Abg... Abgggg argghhh"...Aku memulakan henjutan aku perlahan walaupun Leonard minta fuck laju...
Kemudian aku keluarkan batang aku dan memusingkan badan Leonard menghadap aku... Aku sandarkan Leonard ke dinding dan mengangkat badannya lalu mencari lubang untuk masukkan semula batang ku kedalam lubangnya...
"Sedap x syg?...
"Batang abg besar... Sedap batang abg... Syg puas"...
Aku mula menghenjut lubang Leonard dari kadar perlahan dan sederhana sahaja..."Jom syg"...
Dengan batang aku masih berada didalam lubang Leonard... Dengan tenaga kudrat yang ada... Aku mengangkat Leonard jalan keluar... Dapat aku rasa kemutan demi kemutan lubang Leonard... Sedap gilaaa...
"Syg jangan kemut, nanti abg pancut awal"...
Leonard dengan sengaja memberi kemutan yang kuat sehingga aku mengerang kuat
"Sygggggg arghhhhhh"...
Leonard hanya tersengih melihat aku sebegitu...
"Sapa suruh ada batang sedap kan kena ngapp" usik Leonard...
Sampai di pintu utama rumah... Aku membuka pintu dan membawa Leonard keluar...
"Outdoor?"... Tanya Leonard sekana x percaya
"Ya syg"...Aku membawa Leonard di tepi rumah di kawasan tanah... Memang tidak ada siapa yang akan nampak di situ sebb rumah aku memang dibahagian corner menghadap bukit...
Kemudian dengan keadaan batang aku masih di dalam lubang Leonard... Aku membaringkan Leonard di tengah² kawasan halaman rumah aku... 2 lelaki berbogel di kawasan halaman rumah sedang menikmati nafsu serakah...
Aku terus membuka kaki dan menghenjut Leonard dengan kelajuan yang sederhana...
"Ni yg syg mahu kan?"...
"Fuck abggg fuck me laju² abg"...Aku mula melajukan henjutan aku sehingga Leonard menikmati henjutan aku...
"Abg sedap abg... Arghhh abg sedap"...
"Ni yang syg mau kan abg fuck laju²"...
"Ya Aba....ngggg sedappp gii...laaaa"...
"Arghhhhhh sedap lubang syg... Sedappp"...
YOU ARE READING
AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANG
Cerita PendekSetiap orang punya naluri, hati dan perasaan... Begitu juga aku, naluri songsang dah tertanam sejak kecil... Sehingga dewasa banyak benda dan perkara aku terokai dalam dunia yg dinamakan DUNIA SONGSANG ini... Dari zaman sekolah ke zaman kampus, maca...