"Ahh ahh ahhh abgggggg laju lg abggg"
Raungan Leonard malam itu memenuhi 1 ruang tamu...
Petang itu aku membawa Leonard keluar makan dan jalan-jalan... Suka dengan penampilan Leonard petang itu, dengan baju soft blue dan seluar pendek putih menampakkan kemachoan budak itu...
Lepas makan di sebuah mall, kami terus balik ke rumah. Malam ini, Leonard akan tidur di rumah aku... Pasti akan ada aksi menarik akan berlangsung...
Sampai sahaja di halaman teres 2 tingkat aku itu, aku melihat kejiranan aku yg sunyi sepi... Memang sunyi sepi tambah lagi rumah aku berada di hujung sekali... Di lorong perumahan aku baru hanya beberapa rumah sahaja yang dihuni, banyak lagi kosong... Aku pasti akan ada aksi menarik aku lakukan dengan Leonard nanti...
Masuk sahaja didalam rumah, kami berdua berciuman, Leonard yang pada mulanya malu² kucing... Makin berahi keadaannya bila kami berciuman... Aku mengangkat baju Leonard dan mula bermain dengan putingnya... Desahan Leonard semakin kuat kedengaran...
"sedap sayang?" Tanyaku...
"Abang, sedap abgggg" Jawabnya...
Aku kemudian membuka baju Leonard dan baju aku sekali... Kami sambung berciuman dan aku mengangkat Leonard untuk baring disofa... Di sofa itu, Leonard duduk diatas aku... Dia ambil peranan untuk menjilat leher, telinga, turun ke puting aku... Dijilat, diisap, digigit nya puting aku yg keras seperti batu kerikil itu...
"Arghhh syg sedap sayang... Gigit lagi sayanggg" erang aku...
Lama aksi Leonard di puting aku... Dari kiri ke kanan dan kemudian ke kiri semula... Sedap gila budak Leonard ni isap puting aku... Aku yang x tahan dengan keadaan aku tolak bahu Leonard untuk turun ke bawah...
Dibukanya seluar aku maka terpacullah batang aku yang keras menghunus... Dengan lahapnya Leonard terus menghisap batang aku... Kali ini hisapan Leonard lebih baik dari aksi di pejabat aku yang lepas...
"Arghhhh sayanggg sedap sayanggg" Deepthroat sial budak ni... Dapat aku rasakan kepala batang aku d hujung tekak dia...
Lepas dihisap, dijilatnya batang aku, Leonard angkat kedua kaki aku keatas, dan dia mula rimming lubang aku... Weiii ini kali pertama aku kena rimming as a TOP... Sedap sialll... Dijoloknya lubang aku dengan lidah hingga aku terkemut-kemut menahan kesedapan...
"Sayang suka x?"...
"Sedap lubang abg"... Jawabnya ringkas...
Lepas lebih kurg 5 minit dia meneroka lubang aku... Leonard naik kembali keatas menggigit puting aku kiri dan kanan...
"Abg fuck syg plsss" Bisiknya halus..
Aku tangkas bangus dan ambil pelincir di laci meja sebelah sofa... Sengaja letak disitu sebab memudahkan aku untuk melancap... Aku kemudian menyapu pelincir di batang aku dan sedikit di lubang Leonard... Aku masukkan ke dalam lubang Leonard dari 1 jari kepada 2 dan kemudian 3... Erangan ya cukup membuat aku tidak tahan untuk memulakan aksi...
Perlahan-lahan aku masukkan batang aku kedalam lubang Leonard...
"Arghhh Abgggg... Slow Abg sakit"...
Aku x menghiraukan erangan Leonard malah aku masukkan batang aku sampai ke pangkal... Aku kemut batang aku membuatkan Leonard mengerang kuat...
"Arghhhhhhhhhh Abg sedappppp"...
Yesss... Tu yang aku mahukan... Aku memulakan dayungan keluar masuk... Perlahan-lahan... Lubang Leonard dikemut semasa aku mendayung...
"Sedap sayang?"...
"Yesss fuck me harder Abg... Harddddd Arghhhhhhhhh"...
Bila aku dengar harder tu... Xbuang masa aku fuck selaju yg mungkin hingga Leonard hilang kata-kata...
Pap ppa pap pap pap pap pap pap pap pap
Arghhhh
Arghhhh
Arghhhh
Game berterusan... Aku letak Leonard dalam keadaan Doggie dan aku buat aksi fuck 69 dan aku membelakangi Leonard... Aksi kegemaran aku... Aku masukkan semula batang aku kedalam Lubang Leonard...
Kali ni aku yg rasa seperti tidak keruan sebab posisi ini buatkan aku memancut kalau menonton blue bila pelakon porno membuat aksi ini...
"Arghhhh sedap syg... Arghhhh" Erangan ku kuat sekuat mungkin... Tidak aku pedulikan jiran tetangga yang tidak berpenghuni... Lama juga aku mendayung Leonard dalam posisi tersebut sehinggalah kedengaran Leonard mengerang kuat...
"Abggggg nak pancut"...
Deras tembakan air mani Leonard keatas sofa aku... Mmg banyak pancutan Leonard... Aku kemudian berpusing kearah Leonard tanpa aku keluarkan batang aku...
Doggy style... Aku menghenjut Leonard dengan keadaan aku berdiri... Aku henjut sekuat hati aku tanpa menghiraukan Leonard yang seperti tidak bermaya...
"Abg pancut syg Abg pannnnn arghhhh"...
Aku memancut kedalam lubang Leonard... Dapat aku rasakan kemutan lubang Leonard yang kuat... Kemudian kami terbaring lemah diatas sofa...
"Sayang puas?"...
Leonard hanya mengangguk... Sekali lagi dapat aku rasakan kemutan pada batang aku... Leonard membuta aksi menghenjut batang aku... Batang aku yang rasa ngilu itu aku tahankan...
Kemudian aku keluarkan batang aku dengan pantas membuatkan Leonard terkejut dengan tindakan aku...
"Arghhh abgggg"...
"Hehehe sapa suruh nakal"...
"Dah jom mandi"... Aku memukul bontot Leonard...
Kami kemudian mandi bersama dan terus tidur diruang tamu malam itu...
***************
Haaa mcm?... Ok x cerita kali ni?...
Min terpaksa pause 3 kali cerita ni sebb sambil menulis, sambil membayang, smabil juga melancap... Haaaa pancut laa jawapan dia... Hehehehe
Nak lagi cerita Leonard?...
Jom like banyak²...
YOU ARE READING
AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANG
Short StorySetiap orang punya naluri, hati dan perasaan... Begitu juga aku, naluri songsang dah tertanam sejak kecil... Sehingga dewasa banyak benda dan perkara aku terokai dalam dunia yg dinamakan DUNIA SONGSANG ini... Dari zaman sekolah ke zaman kampus, maca...