04 HELMI (03)

2.8K 27 3
                                    

Halluuuuu...

Nampaknya mcm x sabar korg nak tgu next part Helmi kan... Ok lesgo!...

***************

Sampai saja d rumah, aku jemput Helmi masuk ke dalam...

"Jemput masuk Mi"... Aku bukakan pintu, mata aku sempat melihat ke arah bulge Helmi... "Mesti pakai boxer jer budak ni" Kataku dalam hati...

"Thank you Dr"... Helmi mengikut aku masuk kedalam rumah...

"Kamu selesaikan dulu la apa yg patut Mi"

"Kamu nak kat dalam bilik atau kat ruang tamu ni? Tanya aku...

"Ermmm... Arr..." Balasnya masih memikir tapi dia jalan ke arah sofa...

"Kalau kamu nak kat ruang tamu bagus lahh dapat saya lihat show percuma" kata aku sambil mengenyit mata kepadanya... Dia tersenyum saja...

Aku ke dapur mahu sediakan air untuk Helmi... Dalam sibuk² aku menyediakan air... Tiba² seseorang memeluk aku dari belakang... Helmi rupanya... Yelaa sapa lagi kan kalau bukan dia...

"Haaa ni kenapa ni?" Aku cuba menyakat dia...

"Abang"... Pendek jawapan dia...

Abang?... Halahhhhh cair aku dibuatnyaaa...

Tangan Helmi menjalar ke seluruh tubuh aku... Dapat aku rasakan hembusan nafasnya di leher aku...

Aku kemudian berpusing menghadap dia... Dan aku balas balik pelukan dia...

"Sayang ok? Sayang nak apa?"... Haaa sudah... Batang aku sudah mula memberi respon...

"Sayang nak abang" balasnya pendek...

Mulut kami bersentuhan... Ciuman demi ciuman kami berikan... Semakin ganas...

Aku mengangkat Helmi balik ke ruang tamu... Aku baringkan dia ke atas sofa... Kemudian aku buka baju, seluar aku... Tinggal underwear saja... Batang aku sedang tegang keras umpama kayu belian...

"Sayang nak abang tak?"...

"Yaaa... Hari ni sayang milik abang"...

Aummmmmm...

Aku gomol budak Helmi sepuas-puasnya... Dari mulut, turun ke tekinga, leher, kemudian terus turun ke puting kiri dan kanan...

"Abanggggggggggg" erang Helmi bila aku gigit-gigit manja putingnya...

"Sedap abang... Sedappp arghhhh... Gigit lagi abang"...

Helmi seperti sudah hilang kawalan... Erangan Helmi begitu kuat kedengaran... Nasib juga rumah aku di bahagian hujung corner, tiada siapa yang dengar...

Dari puting aku turun ke pusat dia... My fevret part... Aku jilat dalam pusat Helmi... Makin kesedapan dia di buatnya...

Kemudian aku buka seluar slack yang dipakainya... Tertera boxer warna merah... Batang Helmi keras menengang dan terdapat tompok-tompok basah di boxer Helmi...

Aku usap dan jilat batang Helmi di luar boxer... Helmi memegang kepala aku memberi signal untuk aku menghisap batangnya... Kemudian dengan gigi aku, aku buka dan tarik boxer Helmi...

Keluarlah senjata yang aku idam-idamkan... Boleh tahan juga batang budak ni... Dalam 7.5 inci juga rasanya... Lebih kurang saiz batang aku... Cuma kepala batang Helmi kecil sikit dari aku...

Bulu Helmi dipotong rapi... Kemas... Tu yang membuatkan batang dia menonjol besar...

"Sayang nak abang hisap?"

"Yess Abang... Sayang x tahan"...

Tanpa buang masa, aku jilat batang Helmi... Dari hujung kepala ke hujung pangkal... Aku buka luas kaki Helmi sehingga nampak lubang bontot kemerah-merahan... Fuhhhhh...

AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANGWhere stories live. Discover now